Hotel Tia Heights Makadi Bay

Hotel Tia Heights Makadi Bay

4.7Matig

Egypte, Egypte, Makadi Bay

4.7Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Tia Heights Makadi Bay voor je op een rij gezet:

• Aan zee

494 reviews over Hotel Tia Heights Makadi Bay

• 2019
    9Familie J.05-09-2019

Geweldig

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het personeel en animatieteam is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is de 4e keer dat we hier waren en zullen er nog vaker komen. De kamers zijn schoon. Zwembaden zijn zuiver. Het eten is goed er is altijd wel iets wat je lust en anders is het personeel altijd bereid iets anders te maken. Er is voldoende animatie overdag en Savonds. De Spa is overheerlijk, je word als een VIP behandeld. Er zijn voornamelijk toeristen van buiten Nederland waardoor wij ons op vakantie voelen. Geef het personeel respect ( dankjewel, alsjeblieft) en je krijgt dit volop terug. Voor een fooi doen ze alles voor je. Bv barjongen 21 jr. Werkt 7 dgn p/w hele maand 14 uur p.d. 4 dagen vrij, slapen , drinken en eten in hotel verdienen € 100 p.m. , we gaven 1-2€ fooi 1 x en ze bedienen je met een grote glimlach.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1calsborg/u.p.a.r24-07-2019

werkelijk vreselijk

dit hotel is werkelijk af te raden,de gebouwen en kamers zijn vervallen[vieze meubels,kapot sanitair,slechte airco]de restaurants/uitgiftkeukens hebben verbrand vlees en koude soep,om het resort heen is alleen maar woestijn en dus neem je maar een dure taxi,het personeel spreekt alleen maar Arabisch want 99,9% van de gasten is Arabisch en verder... -vervallen minigolfbaan en sportvelden -kapotte ligbedjes -loszittende tegels in de zwembaden -vervallen glijbanen -belabberde entertainment dus mensen kom hier nooit heen!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 1Marcel Leussink19-06-2019

Absoluut niet naartoe gaan!

Een verschrikkelijk vies, zuur stinkend hotel. Overal achterstallig onderhoud, alles is kapot. De hotelkamers zijn een lachertje, de gangen ernaartoe worden gebruikt als opslagplaats voor van alles. Vieze bedden, meubilair, vuile was in zakken wat er dagenlang ligt. De eetzaal (restaurant ga ik het niet noemen!) is een daklozenopvang, ook hier stinkt het. Stoelen en tafels kapot, net als het servies. (als dit uberhaupt voorhanden was). Het zwembad...kapot en vies, op de boden van het zwembad ligt een soort zwaar golvend zeil. overal vervuiling. Wij zijn vorig jaar na drie dagen bellen met touroperator (doen niets voor je!) en andere reisorganisatie eindelijk overgeplaatst naar Titanic beach in hurghada. Dit was te danken aan andere reisorganisatie. (Titanic beach is een aanrader.)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Ankie Hofman06-05-2019

als je voor slavenhandel bent moet je zeker gaan!

Het hotel was wel mooi, je moest alleen grijpen voor borden. Wij hadden daarom met iemand van een restaurant daar gefixt dat we daar konden eten. Daar zat letterlijk niemand, dus bedankt Alie! Verder worden die mensen gewoon uitgebuit was wel zielig want ze waren wel echt gezellig. Het bier was wel lauw en er was niet echt sterke drank. Maar wel goedkope sigaretten hebben we 6 sloffen van meegenomen. Oh ja voor ik het vergeet iedereen werd ziek, dus eet veel bij het ontbijt en geen rijst of sommige soorten vlees alleen als je weet dat de bacteriën dood zijn. Komt namelijk door het water dat ze daar hebben en hoe ze met het voedsel omgaan. Ook geen fruit zonder schil. Snorkelen was wel mooi, paardrijden hebben we maar niet gedaan vonden we zielig omdat het 40 graden was. En niet zomaar in de zee zitten scherpe stenen in snijd je je voet aan. Heel veel werknemers wouden ook met me trouwen voor kamelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 4Fred Haxe23-04-2019

Slecht hotel

Niet gaan zeer slecht hotel. Geen serviesgoee in eetzaal te vinden.

• 2018
    2Kelly Van keuk14-12-2018

Vreselijk, nooit nooit meer!!

Aantal jaar geleden naar deze hotel geweest, toen was alles prima, maar nu was alles vreselijk. In de kamer was alles stuk en beschimmeld, het bad lekte en er zat bloed op het bed. Een nieuwe kamer gekregen, waar ook de schimmel en de smerigheid aanwezig was. Het eten was heel slecht, kip was koud. Haren in het eten. Geen variatie, de glazen waren stuk, er zat een stuk glas in me cola. Vriend en ik beide ziek geworden. En blaasjes in de mond door de slechte hygiëne, andere Nederlandse stel. Moesten naar het ziekenhuis en hebben toen overplaatsing gehad naar nieuw hotel. Vloer bij het zwembad was stuk, geen badmeester te zien een aantal dagen bij het zwembad. Met veel verdriet thuis gekomen en een klacht in gediend. Hun vertelde al op de hoogte te zijn van alle klachten en heb ook een deel van het geld terug gehad. Maar wederom staat deze reis nog steeds op de site. Ga hier niet heen!!!

Gereisd met partner in september 2018

• 2Nadine19-11-2018

1 dag volgehouden en dat was al te lang!!!!!

Alles is stuk.. konden niets krijgen.. geen bord, geen eten, geen drinken. Kon mijn zoontje van 2 gewoon niet van eten voorzien.. waren zelfs geen kinderstoelen. Zwembad niet begaanbaar. Echt bizar dit.. nog nooit meegemaakt zoiets. Zijn na een dag weggegaan.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 3Ayshel Van As26-10-2018

Nooit meer

Hotel mag behoorlijk opgeknapt worden. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw. Netjes en "schoon". We hebben begrepen dat de kamers buiten het hoofdgebouw niet prima was. Zwembadwater veel te koud, op de bodem zeil en ligt niet strak. De zee was heerlijk. Obers rennen hun benen uit hun lijf. Zijn aardig. Ook de jongens vh strand, regelen snel een ligplekje voor je. Euroos doen een heleboel. Mustafa, erg aardig is atijd bij Maxi-Taxi de kameel. Receptie vh hotel doen aardig in je gezicht, maar zijn verschrikkelijk. Laatste dag, de kamer bijgeboekt voor 21 euro. Tot 6 uur (avond). We vroegen grote handdoeken, kregen 2 gastendoeken. Erom geklaagd, daarop werd vermeld, je hebt alleen voor een kamer betaald en niet voor de handdoeken. Daarop kregen we woorden in Arabisch te horen. Jammer, maar nooit meer voor ons hotel Tia Heights . A la carte eten was Perfect

• 1Corina11-10-2018

Nooit maar dan ook echt nooit meer

Dit hotel is zware bullshit ! Alles is kapot, zoals borden,bestek,glazen. Tis bijna vechten om een bord . Krioelt hier van de Russen, oostblokkers hoe je ze noemen wilt ! De zoon van de eigenaar +/-30j crosst hier rond het hotel op zijn motor en niet met 10km pu gedraagt zich als de king van Arabië . De mannen van de ongedierte bestrijding lopen zelfs in het restaurant met rattenvallen . Zijn ze een nieuw complex aan het bouwen terwijl wat er nu allemaal staat erg vervallen is . Zorg dat wat er staat eerst goed is voordat je wat nieuws bijzet! Zwembad in mens groot helemaal van zeil en zwaar gebubbeld net er slangen onderdoor lopen

• 4Edwin R. Schaad15-09-2018

Zon Zee en Strand..het enige wat goed was.

• Iedere dag oorlog in het restaurant, vechten om een bord, in de rij en om een tafel.
    • Muffe geur in restaurant, gemaskeerd naderhand door een wierookstaafje. Om ziek worden tegen te gaan, alleen doorgebakken eten gegeten, echter de friet was vaak rauw en bleek.
    • Bijna alle ligbedden kapot, personeel zit maar te zitten, i.p.v. de boutjes vastdraaien. Randen zwembad kapot, bodem zwembad gescheurd. 2 dagen zwembad dicht door vuil op de bodem. Personeel verdient weinig salaris, maar om de hele dag met een chagrijnige smoel achter de bar te staan, alsof hij het allemaal zelf moet betalen, dat kan echt niet. Volwassen personeel die minderjarige meisjes nogal leuk vinden.... Taxi naar de stad? vergeet het maar...Hotel heeft zelf een Kia van 10 jaar oud, zonder airco (dat zeggen ze pas nadat je betaald hebt) voor woekerprijzen.. Reguliere taxi's kunnen ze niet bestellen.. Vreselijke Russen en Oostblokkers, Asociaal!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Chinese, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Russisch, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Duty Free shop, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Paardrijden