Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select)

Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select)

9.5Fenomenaal

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

Hotel Sunrise Royal Makadi Resort & Aquapark in één. Hier vermaken de kids zich in het aquapark of op een van de vele sportvelden. De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. Het personeel is zeer begaan en de receptie is 24/7 bereikbaar. Je eet hier gevarieerd en kunt ook kiezen voor à la carte. Hurghada ligt op 45 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

1475 reviews over Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) in het Nederlands

• 10franciss lindaard15-09-2019

Super!

goede service heerlijk eten prima bedden en mooie kamers en een supermooi huisrif voor de deur zeker een aanrader volgend jaar weer terug :)

10Kamers

• 10esther15-09-2019

super

geweldig hotel. goede service, vriendelijk personeel, fantastisch eten, mooi huisrif voor de deur om te snorkelen. kortom geweldig!

10Kamers

• 9Simon groenendijk15-09-2019

super verzorging

goede verzorging door staf, animatieteam

8Kindvriendelijk

Met oudere kinderen

• 8Monique12-09-2019

Een heerlijke vakantie!!

De eerste keer in dit hotel. We hadden een ruime/schone kamer vlakbij het strand en het zwembad. Het eten in het restaurant is goed. Daarnaast zijn de vele kleine restaurantjes een groot pluspunt van het hotel. Het personeel en animatieteam is aardig voor de mensen en doe alles voor je om het naar je zin te maken. Ook in de avond zijn er shows en muziek. Al met al was het een geweldige vakantie.

8Ligging
    8Service
    7Kindvriendelijk
    8Zwembad
    7Hygiëne

Said El Atiek Chief Operating Oficer, hotel, 14-09-2019

Beste gast,

Het team van Sunrise Select Royal Makadi dankt u van harte voor uw kostbare tijd nodig voor uw beoorderling van ons hotel.

Wij zijn heel opgetogen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en heel trots met uw beoordeling!

Wij wensen u een aangename tijd terug thuis en kijken er naar uit u terug te mogen verwelkomen in Sunrise Select Royal Makadi Resort!

• 9Maureen06-09-2019

geweldig

perfect, mooi strand, goed eten en schoon verblijf

9Kindvriendelijk
    9Zwembad

Said El Atiek General Manager, hotel, 10-09-2019

• 10Evy Sohier03-09-2019

Fijn hotel, toffe animatoren, een aanrader!

Goed en proper hotel, leuke animatoren. Er zijn vele activiteiten, er is voor ieder wat wils. Het eten in het buffetrestaurant is gevarieerd, veel keuze, elke dag wel andere maaltijden. Er zijn ook a la carte restaurants met verschillende thema's (mediterraans, Italiaans, light, ...). Deze moet je op voorhand reserveren, maar dit gaat heel makkelijk in de lobby via een touch screen. Er lopen bij elke maaltijd 2 hygiëne inspecteurs rond die de kwaliteit en de temperatuur van het voedsel controleren. Er is voldoende plaats aan 1 van de vele zwembaden, je mag je stoel niet reserveren voor 8u, hier wordt echt op toegezien. Er lopen mensen rond die massages of andere activiteiten tegen betaling willen verkopen, indien je dit niet wenst, kan je een rood vlaggetje halen bij de handdoekenservice en dit omhoog hangen. Werkt perfect! Kortom: zeer leuke vakantie beleefd!

Said El Atiek General Manager, hotel, 05-09-2019

• 9Björn Jansen02-09-2019

Geweldig !!!!!!

Voelt als thuis komen , fantastisch

7Ligging
    8Service
    8Kindvriendelijk
    9Zwembad

Said El Atiek General Manager, hotel, 04-09-2019

Met oudere kinderen

• 10Anja en jan02-09-2019

fantastisch

heel goed en mooi hotel. goede service en en heel goed annimatie team echt top

Said El Atiek General Manager, hotel, 04-09-2019

• 8Hope31-08-2019

heerlijk ontspannen

super vriendelijke mensen die hun uiterste best doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. er is veel keus qua eten en er is een uitgebreid animatie programma. wij hebben het heel erg naar ons zin gehad

8Ligging
    7Kamers
    9Kindvriendelijk
    8Hygiëne

Said El Atiek General Manager, hotel, 02-09-2019

Beste Gast,

Bedankt om uw ervaring van ons resort te willen delen!

Wij hopen u spoedig terug te zien.

Met vriendelijke groet,

Met jonge kinderen

• 9Lien De Swert30-08-2019

heerlijke vakantie voor het hele gezin

Hotel dat alles aanbiedt, zowel op vlak van eten als activiteiten. Een aanrader voor alle leeftijden. meer dan 20 activiteiten per dag. great animatie team. a la carte restaurants zijn aanraadbaar. voor de verjaardag hadden ze de kamer versierd. heel klantgericht.

Said El Atiek General Manager, hotel, 02-09-2019

Beste Gast,

Bedankt om uw ervaring van ons resort te willen delen!

Wij hopen u spoedig terug te zien.

Met vriendelijke groet,

Met jonge kinderen

Traveltroef

50 tips over Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select)

• Scholten, 31-05-2014

Wanneer je wilt reserveren voor de restaurants en ze zitten vol, vraag het dan aan het animatieteam of bij de receptie. Zij kunnen je op een andere manier inboeken. Neem een extra upgrade voor een kamer, want er zijn kamers die nog niet gerenoveerd zijn.

• jasmien, 24-04-2014

Maak tijd voor een praatje met de staff en het personeel: ongelofelijk wat je ervoor in de plaats krijgt. Probeer zeker de à la carte restaurants uit. Fantastische onderwaterwereld voor het buurhotel.

• Cora De Waal, 03-05-2014

Vooral gaan eten in de a la carte restaurants

79 vragen over Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select)

• Alice, 22-01-2019

Kamers

Welk blok nr heb de zonrijkste balkons???? Welk kamer nummers hebben echt een mooi open balkon geen dak boven je

• Lex, 20-01-2019

Nasaya restaurant

Ben nieuwsgierig naar dit restaurant. Behoort dit tot de all inclusive formule en wat is er te eten? Bij andere restaurants van de keten lees ik goede recensies over shushi.... :-)

• marce; en jantine, 14-12-2018

reizen van 19-2-2019 tm 28-2-2019 dochter van 7

hallo wij gaan van 19 tm 28 feb 2019 naar dit hotel met onze dochter van zeven, alvast vriendinnetjes gezocht

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats