Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort -Select-

9.6Fenomenaal

Egypte, Egypte, Makadi Bay

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort -Select- voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) is een luxe resort aan de Rode Zee in Egypte. In 2019 won het een Zoover Gold Award en dat is niet zomaar. Ga je met je partner of het hele gezin op vakantie naar Hotel Sunrise Select Royal Makadi Aqua Resort? Dan zal iedereen de tijd van zijn leven hebben. Het hotel is namelijk een resort en aquapark ineen. Nieuwsgierig geworden? Lees mee wat je allemaal kunt verwachten van deze luxe vakantiebestemming.

SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) beschikt over vier zwembaden. Maar voor wie dat nog niet genoeg vindt, is er ook een aquapark met achttien glijbanen. Glij razendsnel naar beneden of dobber rond in het verkoelende water. Voor wie het wat rustiger aan wil doen zijn er aqualessen te volgen. Ben je juist op zoek naar nog meer adrenaline? Stap dan achter op een banaan of ga windsurfen. Bijna elke watersport is mogelijk bij SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select).

Met negen restaurants en elf bars en clubs zijn de mogelijkheden om uit eten te gaan eindeloos. Elk restaurant heeft een eigen thema. Geniet van onder andere Italiaanse, Aziatische en Mexicaanse gerechten. Ook met allergieën wordt goed rekening gehouden. Zo is er bijvoorbeeld een glutenvrij aanbod. Je vindt ook een aantal barren bij de zwembaden, waardoor je aan het water kunt genieten van je cocktail. ‘s Avonds is het in sommige barren tijd voor muziek en disco.

Reviewers op Zoover zijn vol lof over het animatieteam. Het animatieprogramma voor de kinderen zit goed in elkaar en de entertainers geven de kleintjes een fantastische tijd. Ook de rest van het personeel van het SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Als je ergens vragen over hebt, kun je altijd bij hen terecht.

Het resort beschikt bovendien over een privéstrand. Door de ligging aan de Rode Zee is er gegarandeerd een prachtige onderwaterwereld te ontdekken. Verwacht daarom veel moois te zien als je gaat snorkelen of duiken. Het hele vakantieresort is behoorlijk ruim opgezet. Daardoor voelt het er niet snel te druk. Er zijn ook genoeg strandbedden beschikbaar voor iedereen.

Wil je echt 100% ontspannen tijdens je vakantie? Breng dan wat tijd door in de spa. Je kunt hier niet alleen een rustgevende massage nemen, maar ook bijkomen in de jacuzzi, de sauna of het stoombad.

Kamers

Hotel Sunrise Select Royal Makadi Aqua Resort heeft twee soorten kamers en suites. De kamers zijn basic en geschikt voor stellen of gezinnen met maximaal twee kinderen. Al deze kamers hebben een terras of balkon. Je kunt naar wens voor een kamer kiezen die uitkijkt op het aquapark. De suites zijn ruimer en luxer ingericht en geschikt voor grotere gezinnen.

Ligging en omgeving

Hotel Royal Makadi ligt midden in Makadi Bay. Een gebied dat bekend staat om zijn geweldige snorkel- en duikgebieden. Er is een duikschool bij het resort waar je kunt leren duiken. Ook is er een surfschool op het strand.

SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) ligt op 37 kilometer afstand van het centrum van Hurghada. Het vliegveld van Hurghada ligt op maar 32 kilometer rijden. Dat betekent dat je bij aankomst in Egypte zo op je vakantiebestemming bent.

Zit jij al klaar om je verblijf in Sunrise Royal Makadi Aqua Resort in Makadi Bay te boeken? Waar wacht je nog op!

2980 reviews over Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort -Select-

• 10else18-03-2020

vakantie

heerlijk verblijf, mooi weer, vriendelijk personeel, schoon hotel, heerlijk eten vooral in de a la carte restaurants! we komen zeker terug!

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 20-03-2020

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 9sanne18-03-2020

geweldig!

hier voor de 3e keer. Fijn en schoon hotel. medewerkers zeer behulpzaam en vriendelijk. pluspunt zijn de verschillende a la cart restaurants met heerlijk eten. mooi rif links van het hotel. goede duikschool naast het hotel. 25 meterbad om banen te zwemmen, top!

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 21-03-2020

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 10bram18-03-2020

geweldig hotel, aanrader voor Jong en oud

eerste keer in Egypte en dit hotel is super. eten is elke dag zeer gevarieerd, de kamers brandschoon en het personeel erg vriendelijk. strand, zwembad en animatieteam alles a+

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 19-03-2020

• 10Margret14-03-2020

Voelt als thuis komen

In december voor het eerst geweest samen met mijn moeder en dat is zo goed bevallen dat we in maart terug zijn gegaan. Wat was het leuk dat ze ons weer herkende van de receptie tot restaurants, zwembad en animatieteam. Ze zijn ook echt geinterresseerd in je en altijd in voor een praatje. Animatieteam is echt top!! Komen elke dag wel een paar keer langs of alles goed is en om gezellig te kletsen. Dringen niet aan om mee te doen terwijl ze zo'n groot aanbod hebben aan diverse activiteiten. Het eten was overal weer heerlijk en warm. De cocktails hebben ook weer gesmaakt. Nu eindelijk wel in het koude zwembad geweest en gezellig aan de bar gezeten. De 2de dag hadden we niet echt warm water uit de douche, dit gemeld en werd meteen opgelost. Hierna was het heet! Alles was ook erg schoon. Komen zeker weer terug, echt een aanrader. Tip voor de Nederlanders: neem stroopwafels mee, dit vind iedereen heerlijk en leuk om uit te delen.

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 17-03-2020

Beste Gast,

Het team van Sunrise Select Royal Makadi dankt u van harte voor uw fantastische complimenten.

Wij zijn heel opgetogen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en heel trots met uw beoordeling!

wij waarderen alle beoordelingen en willen vooruitgang boeken door samenwerking tussen al onze afdelingen.

Wij wensen u een aangename tijd terug thuis en kijken er naar uit u terug te mogen verwelkomen in Sunrise Select Royal Makadi Resort!

Zonnige groeten,

• 10Laury13-03-2020

Het was HEERLIJK!

Fijn resort, goede service, vriendelijke mensen, schoon, heerlijk eten in de a la carte resraurants en het entertainment is leuk voor jong en oud.

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 17-03-2020

Zonnige groeten,

Gereisd met partner in maart 2020

• 8Ernst11-03-2020

lekker opladen, vriendelijk personeel

mooienkamer. goede service. helemaal prima.

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 12-03-2020

• 10miranda09-03-2020

En nog een keer!

Wat is dit hotel toch geweldig. Het eten is fenomenaal. Waar je ook gaat. Het buffet restaurant verveelt geen enkele dag. Laat staan de andere thema restaurants. Het resort is spotless. Prachtige tuinen en super schoon. Het animatieteam is top, top, top. Kom je na 1 jaar terug dan weten ze nog precies wie je bent.Ze zijn lief, hartelijk en vooral begaan. Zowel met de gast als ook hun werk. Eigenlijk voelt het hier als een 2e thuis. En dat wil wel iets zeggen voor een globetrotter die nooit 2x naar dezelfde plek gaat. Ze hebben hier mijn hartje gestolen.

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 10-03-2020

Beste Miranda,

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Danielle Schroevers08-03-2020

Ons tweede thuis

Supermooi resort. Waren hier nu voor de 4x. Restaurantjes waar je heerlijk kunt eten, mooi aangelegde tuinen, ruime schone kamers , zeer vriendelijk personeel waar niets teveel voor is om je verblijf onvergetelijk te maken, leuk animatieteam met genoeg activiteiten voor ieder wat wils. Wij komen zeker terug op dit heerlijke resort

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 09-03-2020

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Lien V.08-03-2020

Heerlijke vakantie, voor herhaling vatbaar!

Prachtig hotel met mooie tuinen. Het is ongelooflijk hoe vriendelijk het personeel is, ze doen alles om je een zo aangenaam mogelijke vakantie te doen hebben. De a la carte restaurants verzorgen héérlijke maaltijden. In Nasaya (betalend restaurant) beleef je een mooie ervaring van heerlijk eten, mooi kader en superpersoneel. Dit is zeker een aanrader. Wat ook leuk is, is het feit dat er verschillende zwembaden zijn en een mooi strand. Het animatieteam onder leiding van Kareem zorgt ervoor dat er een gevarieerd programma (sport, spel, show, kinderdisco,...) is. Conclusie: we gaan zeker en vast nog terug.

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 09-03-2020

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10stok04-03-2020

Heeeeeerlijk!

Heel goed hotel en prima service. Animatieteam is heel goed en enthousiast. We komen zeker een terug.

Mr. Said El Atiek Chief Operating Officer, hotel, 05-03-2020

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Scandinavisch, Steaks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenVerplicht