Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select)

Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select)
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) voor je op een rij gezet:

1117 reviews over Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) in het Nederlands

Nooit meer!

E van den Broek
11-6-2018

Het is een schoon resort, met vriendelijk personeel. Helaas heb je dan ook alle pluspunten gehad van dit resort.

De frisdranken in de poolbar hebben dezelfde temperatuur als de buitenlucht, staan niet gekoeld de postmix werkte dan ook niet. In de a la carte restaurants werken ze met flessen bier, deze staan slecht of niet gekoeld.

Wat betreft het eten kunnen we kort zijn. Het buffet restaurant is slecht en dan bedoelen we de kwaliteit, half gaar voedsel en de temperatuur is ook niet goed (veel te koud). Managers zijn hiervan op de hoogte, maar doen hier (niets) of te weinig mee. De a la carte restaurants zijn erg wisselend, de Aziaat steekt hier dan positief bovenuit. Let in de a la carte restaurants ook op of vlees niet rauw is. Bijna elke avond stond food en beverage manager, chef kok en hospitality dame bij ons aan tafel met het schaamrood op de kaken om excuses te maken. Helaas verbeterde er helemaal niets tijdens onze 14 dagen.

Said El Atiek Regional General Manager, hotel, 13-6-2018

Lieve Gasten,

De SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort -Selecteer - Team dankt u hartelijk voor deze complimenten.

We zijn altijd waarderen van opbouwende kritiek, want we zien een kans in om onze diensten te verbeteren om te voldoen aan en overtreffen van de verwachtingen van onze lieve gasten.

Wij wensen u een heerlijke tijd weer thuis en kijken ernaar uit om u te verwelkomen in SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort –Selecteer snel weer!

Zonnige groet,

Het Management Van Het Hotel

Goed hotel lekker eten vriendelijke bediening

Werner DC
7-6-2018

Als je gaat om te snorkelen is het een grote miskleun ook een benepen zicht op de Rode zee vanwege de vele boten en jachten ook de airco maakt vrij veel lawaai als je een kamer op het verdiep hebt
Mr. Said El Atiek General Manager, hotel, 9-6-2018

Het hotel management

Erg mooi hotel ,mooie zwembaden met leuke glijbanen voor een ieder..

Goede ligging vanaf vliegveld.

Heerlijk eten en eten in steakhouse ,aziaat en mediterean restaurant is erg lekker en makkelijk te reserveren.

Kamers zijn schoon en netjes,rest van hotel wordt ook netjes bijgehouden.

Personeel is allemaal even vriendelijk.

Animatie is erg gezellig en doet erg zijn best, ze organiseren van alles.

Schuimparty, colorfestival.

Thanks to momo and mohamed and the rest of animation at slides pole.

Mr. Said El Atiek General Manager, hotel, 19-5-2018

Mooi resort, fantastisch personeel

Mark
9-5-2018

Mooi en schoon resort met prachtige zwembaden en goede a la carte restaurants. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goede sfeer. Minpunten: Ligbedden bij Aquapark zien er echt niet meer uit, moeten z.s.m. vervangen worden. Verder wil ik het volgende nog even kwijt. Je kunt in het hotel via touroperator diverse trips boeken. We hadden onze tour naar Luxor echter bij een andere organisatie, buiten het hotel geboekt. Toen we via de receptie een ontbijtpakketje wilden bestellen, werd er aangegeven dat dit alleen kosteloos was als de tour via touroperator geboekt was, hetgeen we dus niet gedaan hadden. We konden wel een ontbijtpakketje krijgen, maar dan zou er 40 euro (voor 4 personen) worden berekend. Heel vreemd, dit hebben we nog nooit meegemaakt in een all-in resort! Lijkt er op dat touroperator een akkoordje met het hotel hebben gesloten.
Regional General Manager Said El Atiek, hotel, 12-5-2018

Top resort

Linda
8-5-2018

Op dit schone luxe resort aan de Rode Zee met mooie tuinen hoef je je niet te vervelen. Je kan oa: snorkelen bij het koraalrif, voetbal, waterpolo, waterbasketbal, minigolf, tafeltennis, darts, boogschieten, croquet, shuffle board, jeu de Boules, beach volleybal, naar de sportschool, naar de beautysalon, mini disco, avondshow, poolparty, meedoen met bijv aquagym, yoga, tae bo boksen, zumba, hiphop etc etc. Daarnaast is het weer (bijna altijd) heel mooi en het eten super. Leuk voor oudere en jongere kinderen. Er is ook een kleine adults only zone. Naast het resort een surfschool en een duikschool. Er heerst een relaxte sfeer. Bij het huisje waar je met de towelcard een grote handdoek kan krijgen liggen ook tijdschriften, boeken en opblaasattributen die weer door andere gasten zijn achter gelaten en die je kan lezen/gebruiken. Luxe Ligbedden genoeg dus ‘s morgens handdoekje leggen om maar aan een ligbed te komen is niet nodig. Aanrader!!
Regional General Manager Said El Atiek, hotel, 9-5-2018

super!

familie scheppers, stam en den Boer
5-5-2018

het was allemaal top geregeld,goed eten , goede entertainment en goede service! Echt een aanrader om hier naar toe te gaan, zeker met kleIne maar ook met grote kinderen. veel glijbanen en zwembaden.

super accomodatie

Regional General Manager Said El Atiek, hotel, 8-5-2018

Het hotel management

Alles was geweldig aan het resort! Het eten is goed, de kamers zijn ruim er is een heel lekker strand en alles is erg schoon. Maar, pas op dames! De verkopers van de Spa, die aan de lopende band vrouwen proberen te versieren. Het heet 'Bezness'. Mijn vriendin is verliefd geworden en ze is nu al veel geld kwijt. Die mooie (vaak veel jongere) jongens hebben allemaal mooie praatjes; trap er niet in!
Regional General Manager Said El Atiek, hotel, 8-5-2018

geweldig

Haas de
4-5-2018

geweldige vakantie gehad, zowel voor Jong en Oud. voor het animatie team niets anders dan lof.
Regional General Manager Said El Atiek, hotel, 5-5-2018

fantastisch!

loes
26-4-2018

het is hier geweldig. super schoon, genoeg keuze uit eten en zwembadbedjes genoeg.
Regional General Manager Said El Atiek, hotel, 28-4-2018

fantastische

kim
25-4-2018

super hotel eten is goed personeel is vriendelijk een echte aanrader!!! ik heb naar 10 keer niks verkeerds te zeggen over dit hotel, animatie doet super goed zijn werk!!! het is veilig in Egypte je hoeft je absoluut niet druk te maken,. als je een fijné vakantie wilt hebben kom hier heen! ik kom ieder jaar terug
Regional General Manager Said El Atiek, hotel, 30-4-2018

Het hotel management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) scoort een 9.52 uit 10 op basis van 2372 reviews.