Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select)

Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select)
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

2408 reviews over Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) in het Nederlands

Prima resort!!

Miranda van Zoeren
17-8-2018

Prima resort, erg groot, maar door de grote omvang van het park merk je niet dat heel druk is. Prima familiekamers, goed dat er in alle ruimtes airco is. Goede varatie eten en drinken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk strand, ook niet zo druk. Leuke mogelijkheid voor uitjes (o.a. boottrips). Twee keer geen water gehad op de kamer, werd wel snel verholpen. Zeker een aanrader!!!

fantastisch 👍

erwin brosky
16-8-2018

geweldig animatie team , eten was erg goed zowel in het buffet als in de a la cart restaurants waarbij de Mexicaan uit de toon viel deze was ronduit slecht

iedereen in het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

wat wij als heel prettig hebben ervaren was het enthousiasme waarmee het animatie team te werk gaat en de variatie in de shows en activiteiten klasse😀😀😀👍👍👍

perfecte vakantie voor gezinnen met kinderen.

margery
16-8-2018

perfecte vakantie bestemming om te snorkelen maar ook om tot rust te komen, genoeg activiteiten voor iedereen. hele goede hygiëne en personeel erg vriendelijk ondanks het warme weer. kamers worden dagelijks schoongemaakt. Drinken en eten voldoende keus. snorkelen kun je hier heel goed.

Mr. Said El Atiek General Manager, hotel, 17-8-2018

Iwan De Schouwer
14-8-2018

prachtig resort met meerdere zwembaden en glijbanen. privestrand met huisrif, ideaal voor snorkelaars. groot buffet restaurant met voor ieders wat wils, en indien je daar uw goesting niet vind, kan je 6x per week in 6 verschillende a la carte restaurants gaan eten, 6x zit mee in de all in formule!!! erg vriendelijk en behulpzaam personeel, ze vragen enkele keren tijdens uw verblijf of alles naar wens is, en indien niet word dit snel opgelost!! Indien je aan het zwembad of op het strand niet lastig wil gevallen worden door verkopers, zijn er rode vlagjes verkrijgbaar aan de handdoekenservice, deze hang je aan je parasol en ze laten je dan ook effectief met rust. top vakantie gehad met vriendin en 3 pubers, 13, 16 en 20 jaar, en allen hebben ze zich goed geamuseerd... enig nadeel als je hurghada stad wil bezoeken is dat het nogal ver ligt (45 minuten met taxi) een echte aanrader!!!

Vriendelijk personeel!

Liesbeth
14-8-2018

Het park ziet er mooi uit met mooie tuinen. Park is schoon en rondom het zwembad word alles goed schoon gemaakt alleen de toiletten bij het zwembad en in de loby mogen schoner meestal erg vies! Eten in middag bij het zwembad zou gevarieerder mogen weinig keus. Verder het animation team super! Alle mensen die er werken zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wel irritant dat mensen van schoonheidssalon en kapper 10 keer per dag bij je komen voor behandelingen aan te smeren. Aziatisch Restaurant is een aanrader!

fantastisch!

Anneke en richard
13-8-2018

Gastvrij, voelen ons zeer welkom!

geweldig complex! Zéér vriendelijke mensen

vanessa
13-8-2018

zéér vriendelijke mensen! Onwijs mooie tuinen en zwembaden, eten geweldig!

toffe vakantie☺

Luka Dobbelaere
13-8-2018

het is een groot en mooi hotel

veel animation en leuke animatoren

maar wel een beetje jammer van de slepers ze hebben geen manieren

was een leuke vakantie

een fijne vakantie 😃

stefanie bouckaert
13-8-2018

een mooie vakantietijd gehad in het hotel. ze doen hier echt hun best op alle gebied. ze pakken onmiddellijk problemen aan

om beter te worden. ze verdienen een pluim

zeer goed

Femke dobbelaere
13-8-2018

zeer leuk hotel met hele leuke animatoren en activiteiten. toffe shows, leuk zwembad. echt top! een hele leuke vakantie!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort (Select) scoort een 9.52 uit 10 op basis van 2402 reviews.