Hotel Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

Hotel Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

9Fenomenaal

Egypte, Egypte, Makadi Bay

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Di Mare Gardens Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Egypte vind je Stella di Mare Gardens Resort & Spa. Hier verblijf je op een schone kamer. Voor het eten kun je beter naar het bijbehorende beach resort, want daar is de all-inclusive van betere kwaliteit en heb je meer keuze bij de à la carte restaurants. Op het strand loopt het personeel rond met drankjes. Gelegen in Makadi Bay.

365 reviews over Hotel Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

• 9Ellen09-04-2020

Heerlijk hotel!

Echt een prima hotel en zeker 5 sterren waard. Ruime kamers met een bad (dat heb ik in Egypte nog niet eerder gehad). Ruime badkamer. Prima bed. Gratis kluisje op de kamer. Het resort is ruim opgezet dus of een stukje lopen naar het restaurant of een stukje lopen naar het zwembad. Er zijn wel veel zwembaden dus altijd een dicht bij je kamer en waardoor de mensen worden verdeeld en het dus nooit druk is bij het zwembad. En je kunt kiezen of je een glijbaan wilt, een golfslagbad of een verwarmd zwembad met bar. Zelfs je zonnebril wordt voor je gepoetst. Erg vriendelijk personeel overal in het hotel. En het eten vond ik hartstikke goed. Veel keus, netjes en warm of vers voor je klaargemaakt. Niet ziek geweest en erg lekker gegeten (teveel haha). Gardens ligt niet direct aan het strand maar je mag ook van het hotel ernaast, Stella Beach, gebruik maken. Hierdoor heb je twee hotels voor de prijs van een. Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Mohamed Sobhy, Front Office Manager, 09-04-2020

Geachte Ellen,

Om uw mooie vakantie-ervaringen met ons en andere gasten te delen.

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Alleen gereisd in maart 2020

• 10Paula02-04-2020

Hele leuke vakantie

Heel groot resort, verschillende plekken waar je kan zwemmen. Mooie grote kamers die goed schoon gemaakt worden. Verder is er animatie voor oud en jong. Ook kan je naar het strand bij hotel er naast. Vriendelijke persoon en in voor een praatje. Spreken goed Engels wat ook erg fijn is! Verder ook veel mogelijkheden wat je kan doen van relaxen buiten en binnen in de sauna tot sporten in de fitness. Kortom een mooi resort maar je goed tot rust komt.

Mohamed Sobhy, Front Office Manager, 02-04-2020

Geachte Paula,

Alleen gereisd in maart 2020

• 10Hervé Salomon24-03-2020

SUPER Mooi hotel, supervriendelijk en behulpzaam

Na in een ander hotel op straat te zijn gegooid werden we hier met open armen ontvangen. Iedereen hier supervriendelijk en behulpzaam . Mooie ruime kamers , goed onderhouden . Ook ruime variatie en lekker eten .Gezellige bars in de lobby en aan het zwembad. steeds plaats genoeg overal . Super.de moeite om hier nog es terug te keren . toppie

Mohamed Sobhy, Front Office Manager, 25-03-2020

Geachte Herve,

• 9Daniëlle23-03-2020

Geweldig, hopelijk gaan we nog eens!

Wij zijn gastvrij ontvangen. De kamer was groot en netjes. BVN op de kamer vonden wij prettig, omdat wij er voor langere tijd waren. Alles wat wij vroegen werd keurig geregeld met name door Mohammed van de receptie. Het eten was prima, veel afwisseling en thema's. Ook konden we gebruik maken van 4 à la carte restaurants. Wij vonden de Libanees heel bijzonder en Indiaas heel lekker. Het animatie team was super. Bijna dagelijks volleybal gespeeld. De dame van de kidsclub Louisa was heel lief voor ons kind van 1. Er was wel wat weinig te spelen in de kidsclub, vonden wij. Iedereen in t hotel was super aardig. De minidisco was erg leuk. Kortom een aanrader!

Geachte Danielle,

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 8Jossy en Semmy23-03-2020

Mooie vakantie

Mooie omgeving met temperaturen van 22-26 graden in de vakantieperiode 14-21 februari 2020. Gevarieerd eten, ook voor vegetariërs. Alerte bediening. Zijn 2 keer a la carte gaan eten: Libanees en Chinees. Dagje Cairo was goedgeregeld: kregen een breakfastbox mee om 01.00 uur en konden bij terugkomst omstreeks 23.00 uur aanschuiven bij het late-dinner. Op advies van Nikki van Sunweb legden wij elke ochtend 2 euro voor de kamerbediening, en dat levert soms verrassingen op zoals een versierd bed met bloemen. Twee keer naar het strand gegaan en een keer naar het warmwaterbad in het resort. Het scheelt dat het niet zo druk was. We hebben goed genoten, ook ligt het resort min of meer afgelegen in the middle of nowhere. De faciliteiten zijn goed. Een week was eigenlijk te kort. Daarom is het voor herhaling vatbaar.

Geachte Jossi,

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Manta22-03-2020

Fantastisch en heerlijk!

Wij zaten in Stella Gardens. Naar het strand was het ca. 7 min. lopen en is prima te doen. Gardens is rustiger dan Stella Beach. Heerlijk eten, vriendelijke mensen, top service! Ze doen er alles aan om je te voorzien van een heerlijke vakantie. Tip, aangezien je best afgelegen zit van het centrum van Hughada: neem een Uber om naar het centrum te gaan. Dit kost je zo'n 8 euro per rit. Je kunt dit ook met meerdere mensen delen. Via het hotel kun je ook een shuttle service nemen, maar een Uber is wel zo fijn (en is stipt op tijd).

Geachte Manta,

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Salomon- Baekelandt19-03-2020

SUPER hotel!! Die mensen hier hebben ons verwelkomt met open armen. Hadden grote problemen in vorig hotel en kregen hier onmiddellijk een kamer met zicht op zee. Onze dank hiervoor Het eten.... veel variatie, verschillende thema's zoals seafood, indian, french buffet enz... Hebben a la carte gedaan van Chinees restaurant ( je had ook een Libanees) zeer lekker en veel. Zwembad met bar was zalig ! verwarmd en proper. De kamers hebben een bad en douche, ruime, propere kamers met terras op zwembad. Verdiend een 10 dit hotel ; Stella di mare garden in hurghada!! Aan de receptie zijn ze zeer behulpzaam en vriendelijk 🙂 Zwembad met glijbaan dus ook geweldig voor de kinderen. Animatie s'avonds en ook overdag Dank jullie voor de heerlijke dagen in jullie hotel en hopelijk zien we elkaar terug.

Mohamed Sobhy, Front Office Manager, 19-03-2020

Geachte Jacqueline,

• 8Aad en Tineke14-03-2020

Was goed maar!!

Dit is een echt mooi resort mooie kamers veel zwembaden goed personeel. Het eten is gewoon goed wel luidruchtige zaal. Ik werd helaas ziek en zocht daar contact met de dokter helaas zijn dit oplichters . Ze geven verkeerde medicijnen luisteren niet . En zetten je aan tot behandelingen die je niet hebt gehad maar worden wel geclaimd. dit was echt een smet op dit hotel . verder echt een aanrader

Mohamed Sobhy, Front Office Manager, 14-03-2020

Geachte Aad & Tineke,

• 8Neeltje Peters van Ton-van Ommeren13-03-2020

Goed, verzorgd en zeer vriendelijk resort.

Mooi, schoon, verzorgd resort. Vriendelijk personeel. Vooral Peter en Omar, obers van de zwembadbar en lobby. Ook de handdoekenservice bij verwarmde zwembad was top👌Tuin in het resort zag er heel verzorgd uit👍 Eten was lekker en verzorgd, maar er zou iets meer variatie in mogen. Ook hier waren de obers vriendelijk. Verder hebben we hier Echt vakantie gehad.

Nabil Nageh, Front Office Manager, 13-03-2020

Geachte Monique,

• 9peter franssen11-03-2020

meer dan verwacht

uitstekende prijs kwaliteit verhouding, groot resort met veel zwembaden. De kamers zijn schoon en worden goed schoon gehouden. Het eten is royaal en van goede kwaliteit, De bediening ook aan de zwembaden is uitstekend men komt niets te kort. Personeel is vriendelijk en doen er alles aan een verblijf aangenaam te maken. (ook zonder fooi)

Mohamed Sobhy, Front Office Manager, 13-03-2020

Geachte Peter,