Hotel Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Egypte vind je Stella di Mare Gardens Resort & Spa. Hier verblijf je op een schone kamer. Voor het eten kun je beter naar het bijbehorende beach resort, want daar is de all-inclusive van betere kwaliteit en heb je meer keuze bij de à la carte restaurants. Op het strand loopt het personeel rond met drankjes. Gelegen in Makadi Bay.

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Di Mare Gardens Resort & Spa voor je op een rij gezet:

248 reviews over Hotel Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

• 9Demi28-08-2019

Geweldige vakantie

Wij hebben echt een super vakantie gehad. Wisten niet wat we zouden verwachten door de onderstaande recensies aangezien deze variëren van slecht tot goed. Eenmaal aangekomen in de nacht hadden we twee aparte bedden ipv een groot bed, gelijk kwam er iemand om dit op te lossen! Eten is verder prima en het eten tussen de middag bij het strand is een aanrader. Animatie is top, altijd vrolijk en als je eenmaal mee hebt gedaan dan herkennen ze je allemaal en komen iedere dag een praatje maken. Echt super!! Wij zijn 12 dagen geweest, maar hadden zeker langer willen blijven.

• 8Jenny19-08-2019

Super!

Goed hotel! Gevarieerd eten, smakelijk. Gedrag van obers, hetgeen hieronder beschreven wordt, herken ik totaal niet, integendeel. Ligt er ook grotendeels aan hoe je zelf mensen benaderd. Veel keus in zwembaden, afhankelijk of je rust of vertier zoekt. Kamer okay, niet super deluxe maar goed. Super werkende airco. Animatie goed, indien je hiermee aan mee wilt doen. Avondoptredens leuk. Sfeer ressort super omdat er zo veel en goed onderhouden groen en romantische verlichting is. Veel mooie struiken en planten. Pluspunt is dat ze aan het milieu denken door papieren bekers en houten roerstaafjes te gebruiken mede gezien het feit dat ze dicht bij zee zitten. Goede snorkel mogelijkheden! Wel 10 minuten lopen naar strand of shuttlebus. Buiten de poort van hotel is niets dan zand! Ver van shopping en uitgaansmogelijkheden, wel met taxi uiteraard. Fitnessgelegenheid afdoende. Wij als gezin hebben het er top gehad!

• 4Daphne & Kjell. 22 jaar02-08-2019

nooit meer.

Heel kort maar echt nodig. * Eten elke dag koud en elke dag hetzelfde ,de kocks eten van de schalen met hun bloten handen waar je bij staat. als er iets op de grond valt leggen ze het gewoon terug. * animatie :elke dag de zelfde liedjes. om de 10 min vragen of je mee gaat na de beach party(kinder disco) maar dat word niet verteld voor 20 eu ga je mee dus na een kinderdisco zonde schuim * Personeel: 30% super vriendelijk en erg behulpzaam 40% heeft geen zin om daar te zijn 30%zegt gewoon NO ENGLISH. *Zwembaden: TOP ook bij het beach resoort heerlijk. en het strand ook geweldig. lange pier, al prachtige vissen en koraal te zien vanaf daar. *kamers: schoon en netjes.douche deur sloot niet dus de hele badkamer werd nat zo als gelezen in andere recenties Conclusie niet gaan mensen. En anders beter het beach resoort boeken. Die is zeker wel de moeite waard. Garden resoort niet. beter een paar 100€ meer. Maar daar heen gaan is gewoon zonde.

• 10Anthony zandbergen24-07-2019

Super

Super hotel lieve mensen mooie kamers goed zwembad en lekker eten

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 3W. Aspers19-07-2019

Hier word je 99,9 % Zeker ziek!

Geen aanrader!

Het zwembad en animatie van het hotel is best goed. Maar als ik dan over de hygiënische toestand van de kamers en eten moet praten,raad ik dit hotel niet aan. Wij waren met 3 volwassenen en 1 kind daar. De badkamers waren heel erg smerig,op de zijkant van de wc zat bij aankomst poep. Op de muren van de douche en bad zaten Heel veel zeepresten. En het bad voelde heel vettig aan. Gewoon Niet gepoetst! We hebben de eerste dag meteen €5,- fooi neergelegd in de hoop dat de kamer goed gepoetst werd... helaas is dit alle dagen niet/nauwelijks gebeurd! Bij vertrek zaten de poep en zeepresten er nog!! Handdoeken hebben we ook een keer moeten bijvragen want ze waren voor het eten om 18:30 nog niet geweest om de kamer te doen. Het eten was ook een verhaal op zich,altijd lauw en dreef in het vocht/vet! Bij de avondshow hadden ze het drinken in kartonnen koffie kopjes. Geen aanrader dit hotel! Dit is nog zacht uitgedrukt...

• 8Verheyen16-07-2019

Zalige vakantie

Net terug van Garden resort, wat een slechte kommentaren en totaal niets van gemerkt... Lekker eten en genoeg keuze... Alle alla carte restaurants in beide hotels uitgeprobeerd, de libanees was echt zalig, de andere ook... Rustig en relax vakantie, steeds voldoende bedjes ah zwembad en strand... Dit is ook tevoet niet ver. Wifi gekocht en die deed 't super tem 't strand. Animatie in 't Beach hotel wel iets beter als je daar van houdt. Eten is een mix dus helemaal niet voor egyptische mensen alleen ingesteld.

Met oudere kinderen

• 9Jolanda van der meulen14-07-2019

Geweldig hotel! Waar voor je geld,echt doen!

Een mega groot resort maar zo mooi en schoon en 8 zwembaden voor iedereen wel wat met of zonder poolbar. Kom je voor rust prima ,maar wil je een gezellige avond met muziek en of animatie ook dat hebben ze te bieden. Na 23:00 is alles afgelopen maar de avond begint daar dan ook al rond 17:00 en de zon is weer om 05:00 wakker. Het strand is 5 minutes lopen en genoeg plek de drankjes komen ze bij je bedje brengen. Wil je geen verkopers aan je bedje? Ga dan bij de parasols met een rode paal liggen. Eten is echt heerlijk en de keuze is echt reuze vers gemaakt waar je bij staat en goed warm ook voor kinderen keus genoeg. Personeel is heel vriendelijk en doen echt hun best om het jou naar de zin te maken.

• 9riet20-06-2019

fantastisch

mooi hotel resort kun gebruik maken van garden beach mooie zwembaden mooi baai waarvan af de brug al mooie vissen te zien zijn

Met oudere kinderen

• 9Sven Breukelaar05-05-2019

Erg prettig hotel met ook een prettige prijs.

Prettig hotel op een afstandje van de luchthaven. Wij zijn als twee 25-jarigen een week geweest. Ook voor gezinnen is dit een prettig hotel. Personeel spreek redelijk Engels en is erg behulpzaam. De kamer zijn ruim en netjes. De badkamer was prima. De douchedeur sloot niet helemaal, maar met een handdoek kon een natte badkamer worden voorkomen. Vanuit het balkon kijk je in veel gevallen uit op het zwembad. Verschillende zwembaden met ligbedjes en parasols. Er was na het ontbijt vaak nog genoeg plek om een bedje te gebruiken. Ruim aanbod aan eten/drinken. Elke avond stond in het teken van een bepaald thema. Dit was qua eten minimaal te merken. Veel hetzelfde, maar voor ieder wat wils. In de lobby is matige wifi aanwezig. Een goed signaal is tegen betaling mogelijk. Er rijdt een gratis busje richting het strand, maar dit is ook prima te lopen. Ook daar eten en drinken aanwezig. 's Avonds is het theater open voor jong en oud.

• 8Eddo Van der Breggen01-05-2019

We komen zeker terug !

Wij waren hier de eerste week van de mei vakantie. Voor mijn gezin de tweede keer voor mijn schoonouders de 6de keer. Bij inchecken kregen we direct een VIP bandje. Een volle koelkast en vers fruit. Prima ontvangst dus. Compleet nog steeds meer dan uitstekend. Zeker gezien het feit je naast Garden ook gebruik maakt van Stella Beach met alle faciliteiten. Eten heel goed, strand met lange steiger heel leuk. Kamers worden prima schoongemaakt en personeel is echt vriendelijk. Je merkt dat ze blij zijn met positief gedrag van Nederlanders. Een glimlach vinden ze al heel fijn. Hotelgasten zijn divers van Nederland tot Rusland tot Polen tot Frankrijk tot het Midden-Oosten. Ik hou wel van deze diversiteit. Iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden tenslotte !! Ik weet zeker dat wij hier weer terugkomen. Idealen zonvakantie !!

75 tips over Hotel Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

• goedhe, 03-04-2014

Wees niet gierig met n eurotje hier en daar. Men is vriendelijk, maar doet dan nog iets meer zn best voor je. zeker ook trip naar dolphinhouse en dreamisland maken met corendon

• Paulette, 10-03-2014

Als je met Corendon gaat: boek de jeepsafari (maar eet GEEN vlees in het woestijnrestaurantje!!!) en de dolfijnen/koraaltocht! Hartstikke mooi en leuk. Jeepsafari moet je alleen niet doen als je rugklachten hebt (de chaffeurs zijn niet voorzichtig). Hele mooie ervaring, die excursies. Zodra het mannelijk personeel opdringerig doet, laat dan op tijd merken dat je het niet leuk vindt! Geef veel fooi aan het begin van de week en nog eens als je weggaat, dan word je op handen gedragen.

• C&T, 04-04-2012

Er is weinig van het koraal te zien. Waterschoentjes zijn wel nodig. Buiten het resort is weinig vertier.

133 vragen over Hotel Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

• G, 31-07-2019

Lees dat je WiFi in het resort kan kopen kan me iemand vertellen wat het kost en werkt het ook?

• H., 10-07-2019

Koffie / Thee

Er staat in de info dat er koffie en thee faciliteiten op de kamers is weet iemand hier meer van grt.

• Evelyne, 14-07-2018

Eind juli

Hoi zijn er meer Nederlandse gezinnen die hier eind juli naar toe gaan?

Janneke, 21-07-2018

Wij gaan 3 augustus met 4 kids (pubers 15 tm 18 jaar)

Evelyne, 07-08-2018

Hoi, mijn zoon vraagt zich af of jullie ook bij Stella beach zitten overdag?

Evelyne, 24-07-2018

Wij gaan 29 juli met zoon van 17 en dochter van 12.

Zullen jullie denk ik wel zien daar!

Gr Evelyne

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 2 km, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers
  • Aantal cafés6

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk