Hotel Serenity Makadi Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°18°
Hotel Serenity Makadi Beach
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Serenity Makadi Beach voor je op een rij gezet:

14 tips over Hotel Serenity Makadi Beach

louis, 22-9-2014
geef kamerboy in het begin van de vacantie een tip kamer perfect in orde, extra handoeken. koelkast overvol.doe dit ook met de strandboy iederedag bedden gereserveerd.hij doet zelfs nog boodschappen voor je oa malborro licht 10 uero de slof
louis janssen, 16-6-2014
het ertegenover gelegen hotel fun city is van dezelvde keten de gasten met gele bantjes mogen hier van de resterants gebruik maken zonder reserveren eten zeer goed
corinequaak, 8-7-2013
Senzo mall, leuk overdekt winkelcentrum met vaste prijzen waar je ook niet word aangesproken! Rust dus!

ausloos, 18-3-2013

Ik zou vooral luxor aanbevelen voor wie wat cultuur mee wil hebben.

De glasboot kan ik aanraden maar boek deze via uwe touroperator.

Want anders krijg je een verroeselde boot.

het duiken kan ik je ook aanbevelen dit is een belgische firma. Blue Paradise. Per klant heb je 1 instructeur. Materiaal is aanboord. degelijke boot.

Ook een aanrader is het centrum.

Didi, 16-11-2012
Voor de snorkelaars..ga zeker eens een dagje nr Sharm el Naga.30 min rijden.Niet toeristisch.Mooiste snorkelplek ever!!10 euro entre en 5 euro voor (egyptische) 3 gangenmenu
Lanning, 30-9-2012
We zijn per bus naar Cairo geweest om de piramiden te bekijken, mensen doe dit aub nooit! We zijn 7,5 u onderweg geweest in een bus waar je je kinderen nog niet mee naar zwemles wilt laten brengen, zo krap. Cairo zelf was geweldig, maar we waren liever met een prive-chauffeur of vliegtuig gegaan! Verder een snorkeltrip gedaan bij het tentje aan het strand, maar helaas geen dolfijnen of schilpadden gezien. Verder was het wel een leuke trip. Verder was de quadsafari leuk en goed verzorgd.

jh_grannetia, 23-9-2012
Prima voor een strand vakantie niet als je wilt winkelen. Ligt in Makady Bay en dit is ca 30 min. van Hurghada. Wij gingen voor zon, zee en lekker lezen, dan is dit de plek.Laat je de russen weg (die je overal in Egypte tegenkomt) een perfecte plek.
Ibi Nagy, 8-8-2012
Kijk uit met het drinken van flessen mineraalwater o.a. het merk Aqua Delta. Via het infobord van Jetair Belgie gelezen, dat zij met de Egyptische Autoriteiten contact hebben gehad. Verschillende merken bevatten schadelijke micro-organismen waardoor deze niet geschikt zijn voor consumptie. Deze stond echterwelin de minibar op onze kamer.
jongerenwerkmichelle, 3-5-2012

1.Boek all in ultra ter plaatse bij!

Daarvoor krijg je een extra luxe kamer, badjassen, slippers, fruitmand, massage, was wordt gedaan, andere drank soorten en een eigen restaurant met lobby en bar, lekker even uit de drukte vandaan.

2. Ga lunchen in het beachrestaurant, vaak een stuk rustiger.

3. Geef af en toe fooi, is de moeite wwrd, krijg je een hoop voor terug!

4.Neem zelf snorkel en duikbril mee, daar belachelijk duur en ga zeker snorkelen!

Esther ten Hove, 11-4-2012
Quad rijden. Via het hotel boeken.. Scheelt veel geld.