Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°26°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Serenity Makadi Beach lijkt het net of je in Marokko bent door de Marokkaanse inrichting. Dit vijfsterrenhotel is de place to be voor liefhebbers van luxe vanwege de uitgebreide ultra all-inclusive formule. Zo geniet je op elk tijdstip van lekkere drankjes, hapjes en snacks. Benieuwd of het een bestemming voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met kinderen? Door de vele faciliteiten van Serenity Makadi Beach heb je geen omkijken meer naar ze. Volgens jullie is Serenity Fun City een echt feestje voor alle leeftijden. Gaan jouw kids voor de avontuurlijke kermis of toch voor het aquapark? Florent schrijft hierover: ‘Je hebt toegang tot een tweede hotel genaamd Fun City. Enorm groot waterpark voor kids maar ook adults. Ook een goed verwarmd zwembad hier.’

In Serenity Makadi Beach kun je volgens vakantiegangers goed eten. Reviewer R. Danielse is al enthousiast: ‘Het eten was overdadig en erg lekker, ik heb het nog niet zo goed gehad qua eten.’ Voor nog meer luxe strijk je neer in een van de à la carte restaurants. Rob geeft als tip om ultra all-inclusive te boeken. Zo geniet je de hele week van de luxe à la carte restaurants.

Ook het animatieteam staat bij Serenity Makadi Beach de hele dag voor je klaar. De kinderen doen de hele dag mee met leuke activiteiten. Doe mee met een potje volleybal of loop door naar de schuimparty op het strand. Maar ook over de rest van het personeel van Serenity Makadi Beach zijn reviewers erg te spreken. Zo schrijft Roel: ‘Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. We werden behandeld alsof wij er al jaren kwamen.’

Ben je graag je hele vakantie bereikbaar? Dan moet je toch nog een keer nadenken over je vakantie bij Serenity Makadi Beach. Het internet doet het hier namelijk vaker niet dan wel.

Ligging

Heb je altijd al eens willen duiken of snorkelen? Dan is het rif achter het hotel een geschikte plek. Met je duikbril ontdek je de hele onderwaterwereld van Egypte. Of neem lessen bij de duikschool vlakbij het hotel. Binnen no time spot je de mooiste vissen. Volgens reviewer Ausloos is een tocht met een glazen boot ook een echte aanrader. Zonder zelf te duiken geniet je alsnog van de mooie vissen en andere dieren.

Een echte winkelliefhebber? Spring dan in de bus of taxi en rij door naar het centrum van Hurghada. Voor iedereen is hier wel iets te vinden. Eeuwenoude gebouwen, moderne winkels en gezellige restaurantjes wisselen elkaar hier af. De dag sluit je af met een heerlijk wijntje op een van de gezellige terrasjes in het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Serenity Makadi Beach voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel Serenity Makadi Beach in het Nederlands

Hotel is mooi ,maar voor ons paar vraagtekens.

Joke en Fred
2-8-2019

Serenity Makadi Beach is een mooi Hotel, mooie groenen beplanting. De kamers zijn mooi en goed verzorgd,dagelijkse schoonmaak, en nw Handdoeken per dag. Het eten is er in overvloed, maar naar ons in ziens een beetje smakeloos, en wij zijn al div malen in Egypte geweest. Wij zijn ook alle bij ziek geweest ,van het eten?? Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken, maar toch zijn er wel een paar punten waardoor wij niet meer voor dit Hotel zouden kiezen. Bv de dagelijkse klim vanaf en naar het hoofdgebouw (eten) en naar het strand,dat is behoorlijk lastig voor mensen slecht ter been of kortademig niet te doen. Ook het strand is niet optimaal,je kan namelijk niet vanaf het strand zwemmen,moet vanaf de pier een nadeel daarvan is bij veel wind dan hangt de rode vlag uit ,dan kan je zowel niet zwemmen alsmede snorkelen dat hadden wij 4 dagen achter mekaar. Dus een bedreven snorkellaar heeft dan gewoon pech,in mijn geval.

Gereisd Met partner in juli 2019

Leuk hotel maar voor ons helaas maar eenmalig.

Yo
17-6-2019

Hotel is prachtig, ruime kamers die goed schoon worden gehouden. Elke dag een ander leuk beestje met rozenblaadjes op je bed. Ruime keuze uit zwembaden of je nu entertainment wilt of lekker rustig wilt liggen het kan allemaal. Eten is prima, wel erg druk en lawaaierig in het grote restaurant. Als je Executive boekt kan je onbeperkt in de alla carte restaurants eten. Groot nadeel dat er in de omgeving van het hotel echt niets te doen is, je kan niet eens zelf het hotel uit want dan sta je midden in de woestijn en wat erg vervelend is dat het hotel tegen een heuvel opgebouwd is, je moet dus voor je eten en drinken een paar keer per dag die heuvel opklimmen in de bloedhitte. Er waren ook relatief veel mensen die ernstige buikproblemen hadden, ik helaas ook en dat legt wel een grote domper op je vakantie. Of dit aan het eten ligt of gewoon Egyptische problemen zijn, geen idee maar wel erg vervelend

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantasties

Rebecca
16-6-2019

Deze vakantie was, een vakantie met super leuke en mooie hereningen. Wat een mooi land om daar te komen. Vriendelijke mensen en wat een gastvrij

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2018

Zeer mooi hotel

Maurice
14-6-2019

Zeer mooi hotel met goed eten en personeel zeer vriendelijk, zeer geschikt voor kinderen. Mooie zwembaden en s'avonds leuke optredens.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Anita Hagemans
12-6-2019

Zeer prettig verblijf in goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers, prachtige locatie en heerlijk gevarieerd eten

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig hotel, echt 5 sterren waard.

R. Danielse
22-4-2019

Wat een fijn hotel! Ik vierde er mijn 60e verjaardag met mijn gezin en hadden 4 kamers geboekt, hier was wat misgegaan in de communicatie (touroperator) maar dit werd binnen 5 minuten opgelost door de receptie! Erg vriendelijk personeel, heerlijk grote kamers en 7 zwembaden. Het eten was overdadig en erg lekker, ik heb het nog niet zo goed gehad qua eten. Het hotel heeft een huisrif dat je via een pier bereikt. er staat een badmeester die iedereen terugfluit die via het strand te dichtbij het rif komt... geweldig! Op hetzelfde complex is ook Fun City met een aquapark en een kinderkermis. Veel groter en 5 a la carte restaurants, maar dat is voor gezinnen met kleine kinderen erg leuk! Ik kijk terug op een erg fijne week met mijn kinderen en we denken er over om hier met z'n 2 in september terug te komen.

Minpunten? erg ver van alles dus dure taxiritten WiFi slecht tot prut, maar soms tot in de kamers contact! (hier wordt aan gewerkt)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Voor herhaling vatbaar

Roel Barelds
2-4-2019

Resort serenity makadi beach is een mooi, schoon resort. Het eten is ronduit goed en gevarieerd. Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. We werden behandeld alsof wij er al jaren kwamen. Ook het thuisrif is heerlijk voor een duik en/of snorkelen. Aan het resort zit een duikschool waar goede afspraken mee gemaakt kunnen worden.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Conny
24-3-2019

In een woord een geweldig resort heerlijk kunnen uitrusten na een nijlcruise perfecte combi

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Prijs - Kwaliteit uitstekend hotel

FLORENT CLAESEN
4-12-2018

Je hebt toegang tot een tweede hotel genaamd Fun City. Enorm groot waterpark voor kids maar ook adults. Ook een goed verwarmd zwembad hier. Hier kan je ook alle dranken krijgen met je all in. Het eten kon iets beter en meer afwisselend zijn, maar gezien de prijs een voldoende. De wijnen zijn werkelijk niet te drinken en moeten dringend vervangen worden. Cocktails en andere dranken zijn goed verzorgd. Prachtig huis rif om te snorkelen. Zeer mooi onderhouden resort met prachtige tuin. Kamers zij groot en proper. De bedden zijn zeer goed.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader

Tiny van Amersfoort
22-11-2018

Goed hotel, lekker eten, vriendelijk personeel, schone kamers, fijn strand.

Gereisd Met vrienden in november 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Frans, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serenity Makadi Beach in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serenity Makadi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.