Hotel Serenity Makadi Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag36°22°
Hotel Serenity Makadi Beach
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Serenity Makadi Beach voor je op een rij gezet:

209 reviews over Hotel Serenity Makadi Beach in het Nederlands

Fantastisch!

Claudia van Veldhuizen, 19-2-2018

Top vakantie gehad, alles was tot in de puntjes verzorgd.

Aardig en behulpzaam personeel, schone kamers, lekker eten, resort was echt prachtig! Beste vakantie die we tot nu toe gehad hebben, we komen hier zeker terug!

fantastisch,een parel in de woestijn

fam. van veldhuizen, 14-2-2018

wil je een perfect hotel ,met uitstekende service, dan ben je hier op de juiste plek.

schitterend complex gelegen aan een mooi strand/rif. super vriendelijke mensen, en ''Service "' met een hoofdletter. je moet hier niet komen om te shoppen,maar om heerlijk te relaxen en in de watten gelegd te worden.ook kun je gratis van alle faciliteiten van het zuster hotel dat er naast ligt gebruik maken, inclusief waterpark.

Prima vakantie , eten mag iets beter

Annemarie, 12-2-2018

Pos.Een prachtig huisrif een mooi overzichtelijk resort met vriendelijk bediening .

Mooi opgezet hotel , leuk dat we ook naar het tegen over gelegen resort mochten !

Lekkere salade bar en desserts en ala cart mogelijkheid

Neg. Het onderhoud was wat matig , en men was niet allert op kleine mankementen

Het eten maar eigenlijk alleen het vlees was wat matig , vaak erg droog en flauw .

Gehorige gang waardoor je regelmatig last had van de overige vakantie gangers

Prima Resort.

Stel Anoniem, 8-12-2017

Heerlijke vakantie gehad in Serenity Makadi Beach.

Zoals ons bekend was ligt het resort 25 KM onder Hurghada. Ik was eerst nog bang dat je je daardoor teveel opgesloten zou voelen, dit is absoluut niet het geval geweest. Op een snorkel trip (halve dag) na zijn wij het resort niet af geweest.

Het huis rif is mooi, hier is zelfs een deel van het koraal nog intact, iets wat op andere plaatsten in de rode zee helaas niet meer het geval is.

Het resort is erg groot en je kunt ook nog gebruik maken van de faciliteiten van het tegenover gelegen Fun City. Daar worden door het animatie team vooral s ’avonds activiteiten georganiseerd. Iedere avond werden we op onze kamer gebeld met de vraag of alles nog steeds naar ons wens was, super toch ?

Wij zijn hier begin december geweest en hebben het getroffen met het weer, de 30 graden werd regelmatig aangetikt.

Wifi in de lobby is traag, ik heb daarom een sim kaartje op de luchthaven gekocht, en deze in mijn oude smartphone gestopt, vervolgens dit toestel als ”hotspot” laten werken.

Dit kost je 10 euro voor 5 Gb data, werkt perfect.

Het animatieteam doet erg zijn best om de mensen te vermaken met allerlei activiteiten op het strand. Super gezellig gehad met Emo en Rachid.

Het eten is prima, ik vraag mij wel eens af wat de mensen die hierover klagen thuis wel niet te eten krijgen ?

Kortom wat ons betreft een dikke aanrader.

Hele leuke reis gehad

Mieke, 3-12-2017

We zijn pas terug van het mooie serenity beach. Lekker eten. Hele vriendelijke mensen . Iedereen doet zijn best om je het naar je zin te maken. Eerst hadden wij een mindere kamer maar we zijn dit gaan melden en hebben zoals onze vrienden een betere kamer gekregen. Gerenoveerde. Iedere avond doet de animatie iets van show. We mochten ook gebruik maken van fun city hote (hotel aan de overkant in zelfde resort) met bijhorend aquapark. Geheel gratis. Het oogt daar wel iets mooier. Dus we aten ook weleens daar. Beide keukens zijn heel lekker. Heel lekkere aperitiefhapjes. We zijn twee kunnen gaan snorkelen. Hadden veel rode vlag. Maar zeker de moeite waard om te zien. We komen zeker nog eens terug.

Super!

Wegener, 8-11-2017

Onze vakantie bij Serenity Resort was boven verwachting & leek wel een sprookje! Het eten in buffetvorm overtrof al onze verwachtingen. De kamers waren schoon en luxe, de glijbanen super en het personeel bijzonder vriendelijk en servicegericht. sAvonds was er animatie en Lunapark! Het was een droom die uit kwam. We zijn ook nog gaan snorkelen en we hebben dolfijnen gezien!!! De douanecontroles zijn streng. Denk daar aan als je medicijnen mee wilt nemen! Wij boekten via touroperator. Resort Serenity is een geweldige aanrader!

Anoniem, 25-10-2017

Super resort.. vriendelijk personeel en een super leuk animatie team..mooie plek om te snorkelen en om heerlijk tot rust te komen. Leuke zwembaden en voor de allerkleintjes is er funcity. Daar heb je een kleine kermis en een hoop glijbanen.. de kamers zijn netjes en schoon. Het is prima zit veel smaak aan. Alleen jammer dat de wifi het niet goed deed.. verder een top resort gaan zeker nog een keertje terug

zeer leuk

luc peerlinck, 21-10-2017

prima hotel ,een beetje aan renovatie toe ,maar het is egypte,altijd wel zonzeker

Wij gaan zeker weer een keer terug!

Suzanne, 20-9-2017

Ik heb al een aantal hotels in Egypte meegemaakt, maar ik vond deze toch wel degene met het mooiste huisrif. Hier had het koraal op veel plek nog gewoon nog kleur en werd er goed toezicht gehouden op mensen die te dicht bij het koraal in de buurt kwamen.

Het is een groot resort waardoor de afstanden wat groot kunnen zijn, maar even wandelen na het eten is niet slecht :) Het eten was voor ieder wat wils, de salades en toetjes waren in overvloed...maar zoals vaak heb je het na een week wel gezien. We mochten ook a la cart eten en de Mexicaan vinden wij echt een aanrader, jammer dat er zo weinig mensen daar gingen eten.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

ps: een groot compliment voor de general manager van het hotel, die kwam ons persoonlijk welkom heten bij aankomst en gedag zeggen bij het vertrek. En hij hielp zijn personeel elke dag mee in het buffetrestaurant, hij had een goed overzicht wat er speelde en waar extra handjes nodig waren, en hij liet zich overal op het resort zien.

Leuke vakantie maar niet zoals in bronchure

Anniek, 10-9-2017

Hotel is mooi en proper. Het is groot met veel niveauverschillen dus niet echt voor mensen die slecht te been zijn. Er zijn verschillende zwembaden, ook met zoutwater. Eten is lekker maar het werd eentonig na 10 dagen. Je kon ook gaan eten in het nabije hotel (gratis). Dit was groter en je had iets meer keus.

De ligging is op 30 min van hurgahada en 15 min van makadi medina. Dit laatste stelde niet zoveel voor.

Hurghada is een grote stad maar op bepaalde plaatsen niet veilig s avonds. De taxiservice is het hotel was erg duur (3x de prijs dan bij gewone taxi)

Huisrif was mooi als het water kalm is. Wij hadden veel wind en als gevolg bijna elke dag rode vlag! Het huisrif is niet veel bijzonders als je al wat gesnorkeld hebt.

Het is dus een goed hotel maar geen uitzonderlijk hotel... de grootste nadelen voor ons waren

1. Het duikcentrum is de naam niet waardig

2. Geen ijsblokjes s avonds waardoor de dranken warm waren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serenity Makadi Beach in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serenity Makadi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Serenity Makadi Beach scoort een 7.68 uit 10 op basis van 224 reviews.