Hotel Serenity Makadi Beach

Hotel Serenity Makadi Beach

8.7Fantastisch

Egypte, Egypte, Makadi Bay

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Serenity Makadi Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bij Serenity Makadi Beach lijkt het net of je in Marokko bent door de Marokkaanse inrichting. Dit vijfsterrenhotel is de place to be voor liefhebbers van luxe vanwege de uitgebreide ultra all-inclusive formule. Zo geniet je op elk tijdstip van lekkere drankjes, hapjes en snacks. Benieuwd of het een bestemming voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met kinderen? Door de vele faciliteiten van Serenity Makadi Beach heb je geen omkijken meer naar ze. Volgens jullie is Serenity Fun City een echt feestje voor alle leeftijden. Gaan jouw kids voor de avontuurlijke kermis of toch voor het aquapark? Florent schrijft hierover: ‘Je hebt toegang tot een tweede hotel genaamd Fun City. Enorm groot waterpark voor kids maar ook adults. Ook een goed verwarmd zwembad hier.’

In Serenity Makadi Beach kun je volgens vakantiegangers goed eten. Reviewer R. Danielse is al enthousiast: ‘Het eten was overdadig en erg lekker, ik heb het nog niet zo goed gehad qua eten.’ Voor nog meer luxe strijk je neer in een van de à la carte restaurants. Rob geeft als tip om ultra all-inclusive te boeken. Zo geniet je de hele week van de luxe à la carte restaurants.

Ook het animatieteam staat bij Serenity Makadi Beach de hele dag voor je klaar. De kinderen doen de hele dag mee met leuke activiteiten. Doe mee met een potje volleybal of loop door naar de schuimparty op het strand. Maar ook over de rest van het personeel van Serenity Makadi Beach zijn reviewers erg te spreken. Zo schrijft Roel: ‘Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. We werden behandeld alsof wij er al jaren kwamen.’

Ben je graag je hele vakantie bereikbaar? Dan moet je toch nog een keer nadenken over je vakantie bij Serenity Makadi Beach. Het internet doet het hier namelijk vaker niet dan wel.

Ligging

Heb je altijd al eens willen duiken of snorkelen? Dan is het rif achter het hotel een geschikte plek. Met je duikbril ontdek je de hele onderwaterwereld van Egypte. Of neem lessen bij de duikschool vlakbij het hotel. Binnen no time spot je de mooiste vissen. Volgens reviewer Ausloos is een tocht met een glazen boot ook een echte aanrader. Zonder zelf te duiken geniet je alsnog van de mooie vissen en andere dieren.

Een echte winkelliefhebber? Spring dan in de bus of taxi en rij door naar het centrum van Hurghada. Voor iedereen is hier wel iets te vinden. Eeuwenoude gebouwen, moderne winkels en gezellige restaurantjes wisselen elkaar hier af. De dag sluit je af met een heerlijk wijntje op een van de gezellige terrasjes in het centrum.

249 reviews over Hotel Serenity Makadi Beach

• 8Marcel Vermeulen15-03-2020

Fijn hotel

Vriendelijk personeel eten 👍hygiëne is super een nadeel is dat je via een pier de zee in moet , kan niet rechtstreeks via het strand

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Irene09-02-2020

Top vakantie

Top hotel. Zeer vriendelijk personeel altijd bereid om iets voor je te doen. Heerlijk eten. Alles zeer schoon. Omdat het grote zwembad tijdens ons verblijf gerenoveerd werd mochten we zo nodig gebruik maken van het zwembad in het hotel ernaast, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. We gaan nooit naar een zelfde hotel / omgeving, maar nu denken we toch serieus om terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    8Kurt16-12-2019

Super hotel voor zijn geld !

We zijn al meerdere keren naar Egypte geweest en dit hotel was volgens onze mening, meer dan zijn positieve commentaren waard. De mensen die er werken, doen er echt alles aan om het de hotelgasten naar hun zin te maken. Ook op de properheid in en rond het hotel domein valt er bijna niks aan te merken. Verhongeren ga je er zeker niet doen want er is meer dan voldoende keuze in de verschillende restaurants. Ook gratis gebruik mogen maken, van het aquapark in het recht tegenover gelegen hotel geeft een meerwaarde. In de directe nabijheid is er niets te zien. Hurghada is ongeveer 30 minuten met de wagen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Didi B18-10-2019

Heerlijke vakantie

Mooi schoon hotel met ruime kamers. Eten in beach restaurant was heel goed het andere restaurant vonden wij minder. Personeel heel vriendelijk. Geen handdoeken leggen. Prijs kwaliteit is goed. Ga maar eens een week all inn bij van der valk ben je wel wat meer geld kwijt. Avond animatie was prima niet geweldig maar ok. Hoofdanimator erg arrogant en niet echt aardig voor overige teamleden. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en ook heerlijk gesnorkeld aan het huisrif.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Fam Weisbeek13-10-2019

Alleen voor het eten nooit meer.

Voor 8e keer Egypte, ontbijt prima, diner weinig keuze en het smaakt ook nog eens nergens naar. Alleen om het eten nooit meer dit hotel, helemaal nu ik voor 3e dag ziek ben. Vakantie deels verknald helaas. Verder is de algehele indruk van het hotel goed

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Corina26-09-2019

Super

Geweldig resort. Alles kan hier en niets moet, super aardige mensen. Heerlijk eten, lekker snorkelen en relaxen bij 1 van de vele zwembaden.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Amanda Okken22-09-2019

Fantastische echt een top vakantie hier gehad

Wij hebben voor de 2e keer hier in dit ressort een super vakantie gehad. Prachtig weer gehad, vriendelijk personeel, leuk animatieteam, super ontbijt veel keuze, het avond eten was ook goed, de kamers groot en netjes en aan het zwembad bijna altijd plek ook om half 12 nog indien dit niet het geval is zal de badmeester voor je opzoek gaan naar een ligbedje. Kortom echt super hier.

Het snorkelen is echt prachtig een aanrader, super mooi koraalrif wat goed word onderhouden.

Verder rondom het ressort is er niets, enkel alleen de woestijn dit is goed om te weten. Mocht je er opuit willen kan dit doormiddel van een excursie. Indien mogelijk regel dit via de mensen die bij je langs komen aan het zwembad en niet bij het reisbureau. 1. Je betaald meer en 2.

Wij komen voor de 3e x terug volgend jaar.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Joke en Fred02-08-2019

Hotel is mooi ,maar voor ons paar vraagtekens.

Serenity Makadi Beach is een mooi Hotel, mooie groenen beplanting. De kamers zijn mooi en goed verzorgd,dagelijkse schoonmaak, en nw Handdoeken per dag. Het eten is er in overvloed, maar naar ons in ziens een beetje smakeloos, en wij zijn al div malen in Egypte geweest. Wij zijn ook alle bij ziek geweest ,van het eten?? Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken, maar toch zijn er wel een paar punten waardoor wij niet meer voor dit Hotel zouden kiezen. Bv de dagelijkse klim vanaf en naar het hoofdgebouw (eten) en naar het strand,dat is behoorlijk lastig voor mensen slecht ter been of kortademig niet te doen. Ook het strand is niet optimaal,je kan namelijk niet vanaf het strand zwemmen,moet vanaf de pier een nadeel daarvan is bij veel wind dan hangt de rode vlag uit ,dan kan je zowel niet zwemmen alsmede snorkelen dat hadden wij 4 dagen achter mekaar. Dus een bedreven snorkellaar heeft dan gewoon pech,in mijn geval.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Yo17-06-2019

Leuk hotel maar voor ons helaas maar eenmalig.

Hotel is prachtig, ruime kamers die goed schoon worden gehouden. Elke dag een ander leuk beestje met rozenblaadjes op je bed. Ruime keuze uit zwembaden of je nu entertainment wilt of lekker rustig wilt liggen het kan allemaal. Eten is prima, wel erg druk en lawaaierig in het grote restaurant. Als je Executive boekt kan je onbeperkt in de alla carte restaurants eten. Groot nadeel dat er in de omgeving van het hotel echt niets te doen is, je kan niet eens zelf het hotel uit want dan sta je midden in de woestijn en wat erg vervelend is dat het hotel tegen een heuvel opgebouwd is, je moet dus voor je eten en drinken een paar keer per dag die heuvel opklimmen in de bloedhitte. Er waren ook relatief veel mensen die ernstige buikproblemen hadden, ik helaas ook en dat legt wel een grote domper op je vakantie. Of dit aan het eten ligt of gewoon Egyptische problemen zijn, geen idee maar wel erg vervelend

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Rebecca16-06-2019

Fantasties

Deze vakantie was, een vakantie met super leuke en mooie hereningen. Wat een mooi land om daar te komen. Vriendelijke mensen en wat een gastvrij

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Hotel Serenity Makadi Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Frans, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking