Hotel Serenity Makadi Beach

Hotel Serenity Makadi Beach
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Serenity Makadi Beach voor je op een rij gezet:

229 reviews over Hotel Serenity Makadi Beach in het Nederlands

Geweldig

Anoniem
16-8-2018

Vriendelijk personeel, Schone kamers, Super leuke animatie, hotel wel iets verouderd maar wordt gerenoveerd.

Meerdere zwembaden waaronder 2 zoutwater-zwembaden ; schoon!! Mooi rif met veel vissen; te bereiken vanaf de steiger op het strand.

Goed en gevarieerd eten.

Zeker een aanrader ! Gaan zeker nog een keer terug

FANTASTISCH

Anoniem
16-8-2018

Super vakantie gehad.

Kamers waren mooi en schoon, elke dag leuk opgemaakt.

Veel zwembaden waaronder ook zoutwater baden met poolbar. De animatie was super, vooral Rachiddi, Chico, Felix, Fox en Hanan.

Excursies waren makkelijk te boeken via het hotel zelf. Ook kan je gebruik maken van serenity fun city wat gelijk tegenover is. Daar is een kermis en waterpark. Vaak gingen wij daar ook eten omdat het net wat ruimer was en wij met een grote groep waren.

Aan het strand een super mooi rif en er was ook een leuke schuimparty waar de manager gewoon aan mee deed, super leuk! Enige verbeter punt zou zijn dat kinderen die Ultra all inclusive hebben, een ander kleur bandje krijgen dan de kinderen met normaal all inclusive net als de volwassenen want om 23:00 werd er gezegd dat de kinderen moesten betalen terwijl wij tot 02:00 zouden mogen halen, en dan moest er elke keer weer naar de receptie gebeld worden om aan te geven dat we ultra hadden.

Heel goed meegevallen

Natasha
11-8-2018

Als je naar Egypte wil gaan, dan moet je zeker serenity makadi bay gezien hebben.

Super vriendelijke mensen

Zelfs de hotelmanager komt een klapje met je slaan.

Veel keuze in zwembaden zelfs een paar met zout water in heel goed voor de huid.

Het eten was heel lekker veel keuze, elke dag iets anders. Er is op een 15min een sensomal (shoppingcenter) quat kun je doen aan het hotel. 1 tip goed afdingen want anders betaal je veel te veel.

Wij gaan zeker nog terug naar het hotel

Fantastische vakantie

Jc Van Deijk
27-6-2018

Zeer mooi Resort met een mooie tuin en een prachtig huisrif en uitstekend eten

Top week gehad op super ressort!!

Conny
9-5-2018

Wat een fantastische week gehad.

Al voor vierde keer in Egypte maar dit ressort was 1 van de beste.

Personeel vriendelijk en attent.

Er was maar 1 barman in zoutwater die vervelend deed en lui.

Animatie met name Rachiddy en Fox zijn super aardig.

De kamers zien er perfect uit met koffie en thee op kamer.

Mis je iets het word zo gebracht.

Denk even aan een fooi voor de hard werkende dames en heren.

Lonen zijn daar erg laag.

Wij hadden met z'n drieën goed Wi-Fi zowel op kamer als bij zwembad.

Er word al aardig wat gerenoveerd in ressort weinig last van.

Vind strand met bedjes zelf iets minder en verouderd maar rif is echt supermooi en bereikbaar via steiger met bewaking of je niet te ver gaat.

We hebben een geweldige week gehad en komen in December zeker terug.

Fantastisch!

Claudia van Veldhuizen
19-2-2018

Top vakantie gehad, alles was tot in de puntjes verzorgd.

Aardig en behulpzaam personeel, schone kamers, lekker eten, resort was echt prachtig! Beste vakantie die we tot nu toe gehad hebben, we komen hier zeker terug!

fantastisch,een parel in de woestijn

fam. van veldhuizen
14-2-2018

wil je een perfect hotel ,met uitstekende service, dan ben je hier op de juiste plek.

schitterend complex gelegen aan een mooi strand/rif. super vriendelijke mensen, en ''Service "' met een hoofdletter. je moet hier niet komen om te shoppen,maar om heerlijk te relaxen en in de watten gelegd te worden.ook kun je gratis van alle faciliteiten van het zuster hotel dat er naast ligt gebruik maken, inclusief waterpark.

Prima vakantie , eten mag iets beter

Annemarie
12-2-2018

Pos.Een prachtig huisrif een mooi overzichtelijk resort met vriendelijk bediening .

Mooi opgezet hotel , leuk dat we ook naar het tegen over gelegen resort mochten !

Lekkere salade bar en desserts en ala cart mogelijkheid

Neg. Het onderhoud was wat matig , en men was niet allert op kleine mankementen

Het eten maar eigenlijk alleen het vlees was wat matig , vaak erg droog en flauw .

Gehorige gang waardoor je regelmatig last had van de overige vakantie gangers

Prima Resort.

Stel Anoniem
8-12-2017

Heerlijke vakantie gehad in Serenity Makadi Beach.

Zoals ons bekend was ligt het resort 25 KM onder Hurghada. Ik was eerst nog bang dat je je daardoor teveel opgesloten zou voelen, dit is absoluut niet het geval geweest. Op een snorkel trip (halve dag) na zijn wij het resort niet af geweest.

Het huis rif is mooi, hier is zelfs een deel van het koraal nog intact, iets wat op andere plaatsten in de rode zee helaas niet meer het geval is.

Het resort is erg groot en je kunt ook nog gebruik maken van de faciliteiten van het tegenover gelegen Fun City. Daar worden door het animatie team vooral s ’avonds activiteiten georganiseerd. Iedere avond werden we op onze kamer gebeld met de vraag of alles nog steeds naar ons wens was, super toch ?

Wij zijn hier begin december geweest en hebben het getroffen met het weer, de 30 graden werd regelmatig aangetikt.

Wifi in de lobby is traag, ik heb daarom een sim kaartje op de luchthaven gekocht, en deze in mijn oude smartphone gestopt, vervolgens dit toestel als ”hotspot” laten werken.

Dit kost je 10 euro voor 5 Gb data, werkt perfect.

Het animatieteam doet erg zijn best om de mensen te vermaken met allerlei activiteiten op het strand. Super gezellig gehad met Emo en Rachid.

Het eten is prima, ik vraag mij wel eens af wat de mensen die hierover klagen thuis wel niet te eten krijgen ?

Kortom wat ons betreft een dikke aanrader.

Hele leuke reis gehad

Mieke
3-12-2017

We zijn pas terug van het mooie serenity beach. Lekker eten. Hele vriendelijke mensen . Iedereen doet zijn best om je het naar je zin te maken. Eerst hadden wij een mindere kamer maar we zijn dit gaan melden en hebben zoals onze vrienden een betere kamer gekregen. Gerenoveerde. Iedere avond doet de animatie iets van show. We mochten ook gebruik maken van fun city hote (hotel aan de overkant in zelfde resort) met bijhorend aquapark. Geheel gratis. Het oogt daar wel iets mooier. Dus we aten ook weleens daar. Beide keukens zijn heel lekker. Heel lekkere aperitiefhapjes. We zijn twee kunnen gaan snorkelen. Hadden veel rode vlag. Maar zeker de moeite waard om te zien. We komen zeker nog eens terug.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serenity Makadi Beach in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serenity Makadi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Serenity Makadi Beach scoort een 7.87 uit 10 op basis van 229 reviews.