Hotel Serenity Fun City

Hotel Serenity Fun City

8.7Fantastisch

Egypte, Egypte, Makadi Bay

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 526p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

53 reviews over Hotel Serenity Fun City

• 2019
    9Bart.27-10-2019

Vooraf hadden we wat bedenkingen. In 2004 al een keer in Egypte geweest en dat vonden we redelijk. Dit is ons nu 100%meegevallen. Wat een vriendelijk personeel. Onvoorstelbaar. Mooi hotel, mooie zwembaden heerlijk eten. Mooie plek om te snorkelen. Er rijdt doorlopend een pendeldienst naar de zee. Ja, de schoonmaak op de kamer zou beter mogen. Maar dat is het enige minpunt. Voor de rest een super hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Michelle02-09-2019

Fijne vakantie maar niet voor herhaling vatbaar

Het hotel was voor ons te groot en te druk. Lang wachten aan de glijbanen, lang wachten aan de bar. De drank die werd geserveerd was warm. Doch, deed iedereen zijn best en is het personeel behulpzaam en vriendelijk. Zeker naar de kinderen toe. We ergerden ons meer aan de buitenlandse gasten die zeer onbeschoft waren in de eetzaal. Egypte: fantatischte temperaturen, mooie excursies gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jans02-06-2019

bovenverwachting,super

we hadden een heel andere voorstelling van Egypte maar het was geweldig zowel land als hotel en zeer vriendelijke mensen vooraal de kamer schoonmaker (Mustava } Gratis busje naar strand en voor de kinderen elke avond gratis kermis van 18-21 uur dit hotel hoort bij resort van 2 hotels waar je ook gebruik van kan maken.Deze gaan we ook zeker nog een keer proberen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Karin Neuteleers19-04-2019

Wij komen zeker terug !

Wij hebben dit hotel voor de eerste keer bezocht maar zeker niet de laatste keer. Bij aankomst kregen we al een lekker drankje aangeboden.Onze kamer was netjes in orde , mooi ruim , minibar was netjes gevuld, fruitmand op de kamer.Heel vriendelijk personeel , van de poetsploeg tot de animatie , de mensen van de receptie en ook de mensen van de Spa. De massages zijn ook aan te raden. Het eten was ook lekker en alle dagen genoeg afwisseling in, ik lees soms dat het eten koud is etc , dit hebben wij niet voorgehad.Ons zoontje van 5 had de tijd van zijn leven aan de zwembaden en met redder Eslam.Het lunapark was ook echt top.Wij hopen er volgend jaar naartoe te keren als huwelijksreis .Het was een top vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Astrid19-10-2018

Geweldige vakantie gehad!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Wij hebben van alles genoten! Zeer vriendelijk personeel, eten was ook prima, genoeg variatie elke dag. Kamer was schoon en netjes. Hadden 1 mankement op onze kamer en na het melden werd dit meteen opgelost! Ze doen er echt alles aan om ervoor te zorgen dat de gasten tevreden zijn. Bijna elke dag kwam er wel iemand vragen of er opmerkingen waren of verbeter punten. Wi-Fi heb je in het hele hotel alleen op sommige plekken iets minder. Maar dat was voor ons totaal geen probleem. Strand is aan de overkant van het hotel, er gaan elke dag meerdere busjes op en neer al is het maar een klein stukje lopen. Water schoenen is geen overbodige luxe aangezien je meteen op het koraal loopt. Snorkelen is ook echt een aanrader! Zeer mooi om alle visjes en het koraal te zien! Onze dochter heeft het ook erg naar haar zin gehad met alle glijbanen en de kermis. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Mirjam kuilman01-09-2018

Geweldig!

Mooi resort, eten is goed, personeel erg vriendelijk, prachtig waterpark. Wij vonden het strand wat minder, eerste stuk erg ondiep, dus niet even de zee in om te zwemmen. Huisrif is leuk, maar als je echt mooi wilt snorkelen kun je bij het zwembad ( ( bij één van de verkopers ) een prive boot huren, koste 150€ voor 4 personen,4 uur incl taxi, drinken en snorkels. Dit is zeker de moeite waard! Wij hadden op het vliegveld een simkaartje gekocht, 20gb voor 9€! Leek een koopje maar na 2,7 gb was het afgelopen en kregen we een berichtje dat we geen kredits meer hadden. Wifi is slecht in het hotel, inbde lobby kun je een code halen en daar kun je wel berichtjes versturen. Al met al een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Bjorn22-11-2017

Prima hotel, erg groot

Het was een prima hotel, goed onderhouden en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Dit kan echter ook te maken hebben gehad met onze reistijd (halverwege november), omdat de bezetting nog geen 10% was. Hierdoor was het erg leeg in het gehele hotel. Dit zorgde er ook voor dat er continue verkopers (bijv. van de Spa, quadrijden, snorkelen etc.) aan je bedje stonden met hun verkooppraatje en ook maar niet wilde gaan als je nee zei. Maar goed, dit ter zijde. Het hotel is erg groot en er is voor iedereen iets te doen, van jong (veel zwembaden, attracties etc) tot oud (leuke animatieshows). Het eten was ook prima, goed, warm en voldoende variatie ondanks dat de helft van het restaurant gesloten was.

Enige minpuntje was de Wifi: deze heb je alleen in de lobby en bij de receptie, en is zeer slecht. Alleen appjes ontvangen en sturen lukt, foto's bekijken etc. lukt niet eens. Maar hier zijn ze van op de hoogte en ze gaven aan in de zomer betere Wifi aan te bieden. Verder is het centrum van Hurghada ver rijden (45 minuten met taxi), het kost wel maar 20€ met de taxi retour. Een ander winkelcentrum is ongeveer 20 minuten rijden. Verder is er in de omgeving niet veel te doen. Het vliegveld ligt op ongeveer 25 minuten met de taxi, echter met een georganiseerde reis ben je ongeveer 2 uur onderweg omdat je iedereen moet afzetten en ophalen bij de andere hotels.

Het hotel zit samen met Serenity Beach op een locatie, en je kunt van elkaars faciliteiten gebruik maken. Het strand ligt ook bij het andere hotel, maar er rijdt continue een shuttle bus naar het strand (ongeveer 500 meter).

Gereisd met partner in november 2017

• 8Charlie18-11-2017

Prijs / Kwaliteit zeker ok!

Voor wie een weekje all in wil genieten van de zon aan een voordelige prijs is dit zeker een aanrader! Zeer ruim en kindvriendelijk hotel met tal van glijbanen en kermis, vriendelijk personeel en verrassend lekker eten. Kamers wel wat verouderd en bij aankomst niet zo proper maar na 1 opmerking aan de receptie werd alles onmiddellijk opnieuw gepoetst Het valt wel op dat het toerisme heel erg te lijden heeft gehad de laatste jaren en er dus waarschijnlijk hier en daar bespaard moeten worden: fontijntjes zijn bijvoorbeerd niet gevuld met water, glijbanen en kermisattracties niet allemaal tegelijk open maar volgens schema elk op zn beurt, zwembad 's avonds niet verlicht ... Wij hadden hier zeker begrip voor en genoten heel erg van onze herfstvakantie. Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10teun boerakker30-10-2017

super goed

alles was goed, super leuk entertainmentteam, super mooi en onderhouden zwembad en het belangrijkste het eten was lekker

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 8Jacques Boerakker28-10-2017

lekker rustig

echt alles was goed, van personeel tot eten. Het animatieteam was fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Hotel Serenity Fun City info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Italiaans, Japans, Oosters

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats