Hotel Serenity Fun City

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Serenity Fun City voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Serenity Fun City in het Nederlands

• 8Michelle02-09-2019

Fijne vakantie maar niet voor herhaling vatbaar

Het hotel was voor ons te groot en te druk. Lang wachten aan de glijbanen, lang wachten aan de bar. De drank die werd geserveerd was warm. Doch, deed iedereen zijn best en is het personeel behulpzaam en vriendelijk. Zeker naar de kinderen toe. We ergerden ons meer aan de buitenlandse gasten die zeer onbeschoft waren in de eetzaal. Egypte: fantatischte temperaturen, mooie excursies gedaan.

7Prijs/kwaliteit
    5Eten
    8Kamers
    7Zwembad
    6Hygiëne

• 9Jans02-06-2019

bovenverwachting,super

we hadden een heel andere voorstelling van Egypte maar het was geweldig zowel land als hotel en zeer vriendelijke mensen vooraal de kamer schoonmaker (Mustava } Gratis busje naar strand en voor de kinderen elke avond gratis kermis van 18-21 uur dit hotel hoort bij resort van 2 hotels waar je ook gebruik van kan maken.Deze gaan we ook zeker nog een keer proberen.

• 9Karin Neuteleers19-04-2019

Wij komen zeker terug !

Wij hebben dit hotel voor de eerste keer bezocht maar zeker niet de laatste keer. Bij aankomst kregen we al een lekker drankje aangeboden.Onze kamer was netjes in orde , mooi ruim , minibar was netjes gevuld, fruitmand op de kamer.Heel vriendelijk personeel , van de poetsploeg tot de animatie , de mensen van de receptie en ook de mensen van de Spa. De massages zijn ook aan te raden. Het eten was ook lekker en alle dagen genoeg afwisseling in, ik lees soms dat het eten koud is etc , dit hebben wij niet voorgehad.Ons zoontje van 5 had de tijd van zijn leven aan de zwembaden en met redder Eslam.Het lunapark was ook echt top.Wij hopen er volgend jaar naartoe te keren als huwelijksreis .Het was een top vakantie.

7Ligging

• 2018
    9Astrid19-10-2018

Geweldige vakantie gehad!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Wij hebben van alles genoten! Zeer vriendelijk personeel, eten was ook prima, genoeg variatie elke dag. Kamer was schoon en netjes. Hadden 1 mankement op onze kamer en na het melden werd dit meteen opgelost! Ze doen er echt alles aan om ervoor te zorgen dat de gasten tevreden zijn. Bijna elke dag kwam er wel iemand vragen of er opmerkingen waren of verbeter punten. Wi-Fi heb je in het hele hotel alleen op sommige plekken iets minder. Maar dat was voor ons totaal geen probleem. Strand is aan de overkant van het hotel, er gaan elke dag meerdere busjes op en neer al is het maar een klein stukje lopen. Water schoenen is geen overbodige luxe aangezien je meteen op het koraal loopt. Snorkelen is ook echt een aanrader! Zeer mooi om alle visjes en het koraal te zien! Onze dochter heeft het ook erg naar haar zin gehad met alle glijbanen en de kermis. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Mirjam kuilman01-09-2018

Geweldig!

Mooi resort, eten is goed, personeel erg vriendelijk, prachtig waterpark. Wij vonden het strand wat minder, eerste stuk erg ondiep, dus niet even de zee in om te zwemmen. Huisrif is leuk, maar als je echt mooi wilt snorkelen kun je bij het zwembad ( ( bij één van de verkopers ) een prive boot huren, koste 150€ voor 4 personen,4 uur incl taxi, drinken en snorkels. Dit is zeker de moeite waard! Wij hadden op het vliegveld een simkaartje gekocht, 20gb voor 9€! Leek een koopje maar na 2,7 gb was het afgelopen en kregen we een berichtje dat we geen kredits meer hadden. Wifi is slecht in het hotel, inbde lobby kun je een code halen en daar kun je wel berichtjes versturen. Al met al een geweldige vakantie gehad!

• 2017
    8Bjorn22-11-2017

Prima hotel, erg groot

Het was een prima hotel, goed onderhouden en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Dit kan echter ook te maken hebben gehad met onze reistijd (halverwege november), omdat de bezetting nog geen 10% was. Hierdoor was het erg leeg in het gehele hotel. Dit zorgde er ook voor dat er continue verkopers (bijv. van de Spa, quadrijden, snorkelen etc.) aan je bedje stonden met hun verkooppraatje en ook maar niet wilde gaan als je nee zei. Maar goed, dit ter zijde. Het hotel is erg groot en er is voor iedereen iets te doen, van jong (veel zwembaden, attracties etc) tot oud (leuke animatieshows). Het eten was ook prima, goed, warm en voldoende variatie ondanks dat de helft van het restaurant gesloten was.

Enige minpuntje was de Wifi: deze heb je alleen in de lobby en bij de receptie, en is zeer slecht. Alleen appjes ontvangen en sturen lukt, foto's bekijken etc. lukt niet eens. Maar hier zijn ze van op de hoogte en ze gaven aan in de zomer betere Wifi aan te bieden. Verder is het centrum van Hurghada ver rijden (45 minuten met taxi), het kost wel maar 20€ met de taxi retour. Een ander winkelcentrum is ongeveer 20 minuten rijden. Verder is er in de omgeving niet veel te doen. Het vliegveld ligt op ongeveer 25 minuten met de taxi, echter met een georganiseerde reis ben je ongeveer 2 uur onderweg omdat je iedereen moet afzetten en ophalen bij de andere hotels.

Het hotel zit samen met Serenity Beach op een locatie, en je kunt van elkaars faciliteiten gebruik maken. Het strand ligt ook bij het andere hotel, maar er rijdt continue een shuttle bus naar het strand (ongeveer 500 meter).

8Hygiëne
    8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit
    5Ligging

• 8Charlie18-11-2017

Prijs / Kwaliteit zeker ok!

Voor wie een weekje all in wil genieten van de zon aan een voordelige prijs is dit zeker een aanrader! Zeer ruim en kindvriendelijk hotel met tal van glijbanen en kermis, vriendelijk personeel en verrassend lekker eten. Kamers wel wat verouderd en bij aankomst niet zo proper maar na 1 opmerking aan de receptie werd alles onmiddellijk opnieuw gepoetst Het valt wel op dat het toerisme heel erg te lijden heeft gehad de laatste jaren en er dus waarschijnlijk hier en daar bespaard moeten worden: fontijntjes zijn bijvoorbeerd niet gevuld met water, glijbanen en kermisattracties niet allemaal tegelijk open maar volgens schema elk op zn beurt, zwembad 's avonds niet verlicht ... Wij hadden hier zeker begrip voor en genoten heel erg van onze herfstvakantie. Tot volgend jaar!

8Hygiëne
    8Eten
    7Kamers

• 10teun boerakker30-10-2017

super goed

alles was goed, super leuk entertainmentteam, super mooi en onderhouden zwembad en het belangrijkste het eten was lekker

10Kamers

• 8Jacques Boerakker28-10-2017

lekker rustig

echt alles was goed, van personeel tot eten. Het animatieteam was fantastisch.

• 9Cesar08-03-2017

Uitstekend hotel voor een dito prijs

Super vriendelijke en bereidwillig personeel, super faciliteiten voor (kleine) kinderen, top huisrif om te duiken.

Familiekamer was zeer ruime en ideaal ivm gescheiden ruimtes voor de kinderen en ons zelf.

Glijbanen, zwembaden, huisrif en strand (zusterhotel aan de overkant) en een minikermis op het park maakte het de ideale gezinsvakantie locatie voor in de carnavalsvakantie

11 tips over Hotel Serenity Fun City

• MJanzen, 19-07-2012

Ik wil iedereen die gaat of wil gaan een hele fijne vakantie wensen! Trek je niets aan van het eventuele "gezeur" van andere (Nederlandse/Belgische)gasten en mocht je ergens tegenaan lopen, ga niet klagen/zeuren, maar stap naar één van de managers en leg je vraag daar neer!

• beenders, 03-08-2012

Snorkeltour gedaan via marina op het strand. Prima georganiseerd met mooie boot,heerlijke lunch en koude drankjes. Vraag naar schipper Mido.

• yvonne kelle-brugman, 19-07-2013

zoek wel excursies op ,wantt ligt wel in middel of no where dat is wel jammer ,wel goed vermaak op t complex ,zit zwemparadijs ,pretpark en gewone zwembaden bij . goed annimatie team die hele dagen bezig zijn ,doe gerust ook de quart tour via mido eecht een aanrader .

52 vragen over Hotel Serenity Fun City

• Wout, 26-05-2019

Leeftijd/lengte glijbanen

Wij willen met onze zoon van 5 jaar hier naartoe omdat hij gek is van waterglijbanen. Is er een leeftijd- lengtegrens?

• Snoopy, 03-08-2012

Wat is er te verkrijgen in de winkeltjes

Welke winkeltjes zijn er open, en wat is er zoal te koop

Nancy, 03-08-2012

Ja zeker Francis en er gaan er denk ik nog meer open binnen enkele dagen, of ze zijn al open, want ze waren wel in een aantal winkels bezig ook nog. Ook zijn er pooltafels gekomen tijdens ons verblijf, dus ze blijven wel bezig!

francis, 03-08-2012

beste Snoopy,

Er zijn 3 winkeltjes open op het park 1 met levensmiddelen(erg duur pakje theebiscuit 4 euro) 1 met water * en sjaals en een winkeltje met waterspullen en voetbalshirts enz niet zoveel bijzonders hoor dan moet je echt naar de plaats Hurghada gaan. Veel plezier groetjes Francis

Nancy, 03-08-2012

Er zijn nu in totaal zo'n 10-12 winkels open, verdeeld over het park. Een aantal bij het aquapark, een aantal binnen in de lobby en nog een aantal aan de zijkant van het hotel. Natuurlijk heeft het andere hotel ook gewoon winkels. Je kan er van alles kopen, tassen, handdoeken, waterspeelgoed, kleren, parfum, papyrus schilderijen, beeldjes, chips, snoep, drinken etc. Er zit ook een apotheek, al is die in het centrum goedkoper, maar dat geld voor alles. Bij de zonnenbrand wel goed kijken of het waterproef is, want dat is daar niet vanzelfsprekend! Overal afdingen, kan je een hoop geld schelen! Fijne vakantie!

francis, 03-08-2012

Beste Nancy, Fijn om te horen dat er nu meer open zijn is goed voor het park!!

Groetjes

• Doortje, 17-07-2012

Wat is wel en niet open

Kan iemand vertellen, liefst die net terug is uit dit hotel, of het geschikt is voor tieners van 16 / 17 jaar ? Dus maw is de disco open en is er wat te doen voor deze groep ?

manon1985, 19-07-2012

De disco was vorige week nog niet open, ze zijn er ook niet echt mee bezig geweest. Aan de overkant van het hotel ligt een ander hotel, die hebben in de avonden andere/uitgebreide shows en je kunt hier bij de receptie een stempel ophalen (vraag het na in het hotel) voor drinken etc. Verder was er bij ons voornamelijk voor de kleinere kinderen activiteiten in de aovnd.

francis, 19-07-2012

beste doortje, ' als je het mij persoonlijk vraagt zeg ik dat het niet geschikt is voor tieners van die leeftijd. Er is voor hun niks te doen de disco op het andere park zit vol met russen en polen en die zijn vreselijk vervelend als ze hebben gedronken. Verder is er op dit park wel een avond show tot 11 uur maar daarna valt alles stil. dus voor mensenmet kleine kinderen ideaal!! gr Francis

Nancy, 01-08-2012

Beste Doortje, wij zijn afgelopen maandagnacht teruggekomen en de disco was niet open, deze gaat dit seizoen ook niet meer open. Er is inderdaad wel een disco op het andere park en er was 1 avond een schuimparty op dit park. Er is wel een engelse pub op serenity fun city en ook zijn er pool/snookertafels gekomen tijdens ons verblijf. Als je het mij vraagt kan je met kinderen van die leeftijd beter naar Turkije of Spanje gaan, want Egypte is sowieso niet echt een uitgaansland.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Italiaans, Japans, Oosters

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats