Hotel Royal Azur

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtig hotel, maar ..... Jammer hoor, we zijn een ander Azur hotel gewent. Een ster minder, maar de service optimaal. Dachten dat hier ook te krijgen maar nee.... 5x naar de receptie omdat de kluis op slot zat en men maar niet kwam om hem te openen. Eten koud omdat je een half uur in de rij staat. heb je je vlees dan weer een half uur in de rij voor groente. Bij het ontbijt is er of geen tafeltje beschikbaar, of de yoghurt is op, of geen personeel om je thee in te schenken, of... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nee hoor, na drie dagen lekker naar een ander hotel, Primalife makadi. perfect hotel en perfect geregeld door touroperator.

nooit meer !!!

Natasha
9-4-2015

Bij de aankomst begon het al. we waren er ongeveer om 22 u en tegen dat we onze sleutel kregen was het 22.50 u. We kregen geen uitleg en ook geen handdoekkaarten voor aan het zwembad waar ik dan maar de volgende dag om ben geweest.

De kamer was netjes, ruim maar de airco functioneerde niet. Hij blies maar niet koud. Na een klacht te hebben ingediend bij het einde van de reis vertelde ons men dat de sleutel in een schuifslot moet worden gestoken om alles te laten werken. Dat was ons nooit vertelt en aangezien alles werkte in de kamer (lichten, koelkast,..) hadden we niet gedacht dat het nog nodig was. We probeerden dit toen maar zonder succes.

Het ergste was dat je vaak 15 min op een tafel moest wachten die dan nog vuil was in het restaurant. Het eten was koud of op en de drank lauw tot warm. Je moest naar her en der lopen om bestek, bord, ... .

Het ergste zijn dan nog de Russen. Alles is op hen afgesteld en het zijn onbeschofte boeren die alles voor je neus wegpikken + je uitmaken

Welkom in Rusland

Kathleen vandercasteelen
29-3-2015

Een hartelijk welkom mag je vergeten, je moet zelf je kamer zoeken en moet eindeloos wachten op je bagage

Het personeel spreekt nauwelijks Engels, Alle animatie is in het Russisch. Je wordt nauwelijks bekeken als je geen Oostblokker bent

Alle eten is koud, alle dranken warm. Soms moet je een kwartier wachten omdat er geen glazen, borden of bestek meer proper is

Als je een glas wijn besteld krijg je een half glas, cocktails zijn bereid met een drupje alcohol. De bediening aan de bars is alles behalve vlot en aangenaam

De bedden zijn houten banken waar je 's morgens gebroken uitkomt

Het strand is vuil en niet uitnodigend.

Je moet soms aanschuiven om een toilet te gebruiken

Absoluut geen aanrader ik ga hier nooit meer terug

dit nooit meer

goyvaerts daniel
27-3-2015

ons verblijf was een ramp ? onthaal werden wij aan ons lot over gelaten ? je kreeg een plan waar je kamer is en zoeken dan maar

zeer oude kamers met losse tegels in de badkamer en de bedden waren bakken met een harde matras waar je moeilijk kon in slapen

de service zou goed zijn als je van rusland komt want het is bezet met 90 % russen en ook het personeel spreekt vloeiend russisch maar de andere talen zoals engels of duits kennen ze amper

naast als je naar het zwembad wilt gaan moet je goed op letten dat je niet in de honderden putjes die rond het zwembad liggen zou struikelen .

service als je geen rus bent is niet bestaand je word aan je lot overgelaten zeker geen aanrader voor ons als belg of nederlander

ikzelf zal nooit naar dit hotel meer gaan

het zou een 5 sterren hotel zijn maar volgens onze mening meer een 3 sterren .

Persoonlijk vond ik het eten niet geweldig,maar dat kan aan mij liggen.

Ik vond het eten in het restaurant niet echt geweldig,ging liever in de strandbar eten.Het italiaaans restaurant was ook niet geweldig,

maar de drakjes waren prims.

.Vriendelijk personeel.Op onze kamer iedere dag bed verschoning en schone handdoeken.

heeerlijke winter/zon vakantie, aanrader

Marije & Joey
8-1-2015

Wij zijn net een paar dagen voor de kerstvakantie gegaan, heerlijk weer, goed hotel, goed onderhouden,schone kamers! eke dag ander eten, goed eten, alleen de lunch is ietsjes minder dan ochtend en avond. Verder top all inclusive, goede service, genoeg te doen.

Prima plek met vooral lekker weer!

Ruud Vermunt
5-11-2014

Het is een net en goed hotel met een aantal aandachtspunten:

- het personeel is wat norsig vanwege de vele russen

- Het eten is niet uitgebreid en niet super (qua Europese begrippen)

- Het zwemwater erg koud

- De specialitische restaurants zijn niet echt super.

Verder is Egypte een prachtig land met super weer. WIj hebben veel excursies gedaan en dan is Makadi niet super. Je moet namelijk regelmatig terug naar Hurgada wat 30 minuten rijden is.

Ik zou er zelf neit snel meer terug gaan, maar meer vanwege het eten!

Prettig hotel

adrienne
29-8-2014

Ondanks dat het behoorlijk vol was (ja, veel Russen, maar geen last van gehad) merkte je er weinig van. Er was ruim voldoende en gevarieerd aanbod in eten, wat op was werd snel aangevuld. Drankjes bij het avondeten kwamen snel en er waren altijd tafels beschikbaar. Op het puntje van het strand is het heerlijk vertoeven. Heel rustig. Veel mensen van het naast gelegen Stella wilden er ook een plekje zoeken, maar werden weggestuurd door de bewaking. Je loopt hier zo het water in itt bij Stella, waar je bij eb ver moet lopen. Werkelijk prachtig snorkelen bij het huisrif!! (veel mooier dan vanaf de pier van "de buren")

Goed genoeg hotel

meneer Ras
26-8-2014

Een goed genoeg hotel met voor egypte best goed eten. Wel vaak warm drinken of drinken compleet op. Ook lange rijen voor bar vanwege te weinig personeel.

Keurig hotel

Ed van Mil
22-8-2014

Als je de Russen in het hotel wegdenkt is het een perfect hotel. De medewerkers zijn behulpzaam, al zie je dat de weinige uurtjes slaap ze enigszins uit balans haalt. De kamers zijn gewoonweg perfect en aan het eten ontbreekt in mijn optiek ook weinig. Zoals in andere reviews ook wordt gemeld, ik kan u Nederlander wel sterk adviseren om vanaf de eerste minuut duidelijk te ventileren dat u Nederlands bent en belangrijker nog geen Rus. Dat de Russische sociale standaard iets van de onze afwijkt is wellicht wat zacht uitgedrukt. Enige minpuntje waar het hotel naar mijn mening wel wat aan kan doen is de algemene hygiëne m.b.t. drinkglazen.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Azur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Azur in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Azur scoort een 8.03 uit 10 op basis van 332 reviews.