Hotel Royal Azur *****

Review geschreven door Selma

Super vakantie gehad!

Selma
17-10-2015

Prachtig resort! Tuinen goed verzorgt en kamers elke dag schoon met af en toe een mooie versiering op je bed :) personeel Super!! Zijn echt op handen gedragen. Zolang je vriendelijk voor hun bent is niets teveel!! 3 zwembaden die erg schoon zijn en de poolbar is op en top genieten! ! Op het strand boottrip geregeld, ook een aanrader, naar 3 lagunes geweest om te snorkelen en midden op zee bij een lagune scrubben met zeezout. Strand ook prachtig met als kers op de taart de beachbar waar elke avond strandfeest is. Op en top genieten!! Wij komen zeker weer.