Hotel Royal Azur

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag36°24°
Hotel Royal Azur

328 reviews over Hotel Royal Azur in het Nederlands

Anders

Hotel Azur ligt direct aan zee. Het was erg schoon dus hoefde je geen waterschoenen aan. Je word op je wenken bediend zowel aan het zwembad, strand en in het hotel zelf. De directie is heel erg toegankelijk. De directie is zeer vriendelijk en heeft altijd een antwoord klaar. De Floor manager Tharwat was ook zeer toegangkelijk, vriendelijk en had voor alles een oplossing klaar. Iemand die hier een negatief oordeel over heeft heeft er zelf niks van gemaakt. Het is gewoon een fantastisch hotel !! Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en hebben geen negatief reis advies voor Egypte!!

Geen ***** waard !

Dees
3-11-2015

Strand en zwembad zijn zalig maar het hotel erg verouderd. Dat is geen probleem als het goed schoon wordt gehouden. Maar niet dus, schimmel in de badkamer maar ook het restaurant en barretjes zijn gewoon vies! Deur naar de keuken is zwart van vet en viezigheid. Afzuigkap in geen jaren schoongemaakt! Als je goed kijkt.... brrr dan eet je niks meer.

Het eten was ook ronduit slecht, alles lauw dus gevaar voor voedselvergiftiging. (Van ons gezin zijn er 3 van de 4 aan de diaree geraakt. )

Geachte meneer Dees,

Dank u dat u de tijd heeft genomenom uw beoordeling toe te voegen op Zoover.

Door uw waardevolle opmerkingen hebben we de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Wij vinden het jammer en excuseren ons voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf bij ons had; Wij verzekeren u dat de juiste actie wordt ondernomen.

Wij hopen u binnenkort weer te zien in het Royal Azur Resort,

Super vakantie gehad!

Selma
17-10-2015

Prachtig resort! Tuinen goed verzorgt en kamers elke dag schoon met af en toe een mooie versiering op je bed :) personeel Super!! Zijn echt op handen gedragen. Zolang je vriendelijk voor hun bent is niets teveel!! 3 zwembaden die erg schoon zijn en de poolbar is op en top genieten! ! Op het strand boottrip geregeld, ook een aanrader, naar 3 lagunes geweest om te snorkelen en midden op zee bij een lagune scrubben met zeezout. Strand ook prachtig met als kers op de taart de beachbar waar elke avond strandfeest is. Op en top genieten!! Wij komen zeker weer.

Geachte mevrouw Selma,

Dank u voor uw positieve beoordeling van uw vakantie in ons Resort.

We zijn erg dankbaar voor uw positieve woorden over ons hotel, de excursies en onze bars en waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om deze ervaringen hier op Zoover met ons te delen.

We hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen en u uit te nodigen voor een verfrissende cocktail aan een van onze bars.

Briljant

Ester
17-10-2015

Mooi hotel met 2 x een poolbar en een briljante openluchtdiscotheek, met een hele goeie dj. Personeel was meer dan vriendelijk, we werden op handen gedragen, er was niets te veel. Kamers waren prima, netjes en schoon, de minibar werd dagelijks aangevuld met water, 7up en cola. Russen waren er wel, maar weinig last van gehad. Eten was goed, tuurlijk er was wel eens iets wat je niet lekker vindt, maar er was keuze genoeg, de Italiaan was ook prima. De lobbybar is de hele nacht open voor fris en koffie. Alcoholische dranken zijn te krijgen tot 02.00 uur.

Snorkelen was ook erg mooi, wij gingen meestal via de steiger van het ressort naast ons, het water in, dit was makkelijker. We zijn ook op een snorkeltocht geweest met een privéboot in 1 woord schitterend, op 3 plaatsen gesnorkeld en midden op zee zijn we naar een zandbank gelopen en hebben we ons gescrubd met heel fijn zand, op de boot zijn we gemasseerd met bedoeïen olie, heerlijk!!

Volgend jaar gaan we zeker weer!!

Geachte mevrouw Ester1971,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten bij Zoover.

We zijn blij dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons en dat u naar huis teruggekeerd bent met mooie herinneringen van ons hotel en team.

De waardering en erkenning van onze gasten is onze grootste beloning en laat ons zien dat de kwaliteit van onze dienstverlening voldoet aan de behoeften van onze gasten.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u binnenkort weer te zien in het Royal Azur Resort,

geweldige ervaring

irma
16-10-2015

Wat een super vakantie was dit, vriendelijke mensen heel goed en uitgebreid buffet,schone kamers. Over het algemeen heel schoon en goed onderhouden resort.

Super leuke beach bar/disco en de Pool bar is echt een aanrader!!

Tip.... behandel de mensen met respect en je krijgt respect terug!!

Geachte mevrouw Irma,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen uw positieve ervaringen in ons hotel te publiceren op Zoover.

We zijn blij dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en volop heeft genoten van wat ons hotel allemaal te bieden heeft. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen,

Nooit meer

Matthias
1-10-2015

Bier en rode wijn was regelmatig op, eten was bijna elke dag het zelfde en heel slecht (zijn de laatste 2 avonden naar hugarda gegaan naar de mcdonalds) drinken onder het eten kreeg je niet want daar hadden ze geen tijd voor want ze moesten rennen om hun bazen tevreden te houden. en ga zo maar door.

Personeel kan er niks aan doen werkt 7 dagen per week 12 uur per dag voor 120euro per maand.

Een aantal andere gasten die waren er zo klaar mee en hebben de hoogste baas daar aangesproken, toen in één keer kon alles maar dan alleen voor hun want de service voor ons was niet veranderd.

een ander stel daar was de douche van kapot. die verbleven 8 dagen en na de 5e dag kwamen ze pas de douche maken.

dan krijg je 2 dagen voordat je weggaat krijg je de vraag of je een reactie wil achterlaten op papier, dat hebben wij gedaan en nu hebben ze een hele andere reactie er neergezet.

nooit meer

Lambrechts
21-9-2015

slecht super slecht. Vol russen. Vuile kamer. All in stelt niets voor. Geen propere handdoeken op de kamer. Animatie trekt op niets.

Mooi Weer slechte service

Remco
4-9-2015

Bij aankomst erg vriendelijk eten was goed en het weer ook

De Service Sloeg echt te wensen over . Wij hadden een Nest rode mieren in de kamer wij zijn enkele malen naar de receptie gegaan wat tot geen resultaat leide .. ze zaten in de kussenslopen tot onder de dekens. wij hebben er toen een foto van gemaakt en nogmaals naar de receptie geweest van kijk dit is er aan de hand ! waarop de receptie me vrouw dreigend de foto's liet wissen en wat nog gecontroleerd werd of het daadwerkelijk gewist waren. WIj dacht nou ja de boodschap is nu wel helder en zal het probleem op gelost gaan worden. niet dus het heeft ons zeker 6 dagen ons nachtrust gekost toen kwam er een kerel met gif .. de helle kamer werd ondergespoten met gif en gingen weer weg de lucht was niet te harden ... dit was ons eerste verre en dure vakantie ongveer 1700 euro naar de maan en bij terug komst niet het gevoel hebben dat je vakantie hebt gehad.

Voor mij niet meer hier heen!

Voor de prijs de moeite waard.

Rick
18-8-2015

Prachtig resort met 2 prachtige snorkel plekken waar je gratis kan snorkelen of die ook gratis kan huren van het hotel. Mooie ligging aan de zee en genoeg te doen voor de kinderen in het hotel. Eten is echter niet geweldig. Kamers worden elke dag goed verzorgd en zien er prima uit. WiFi is trouwens wel dramatisch. Zijn ongeveer 10 winkeltjes in het Hotel waar je bijna alles kunt kopen.

Slechtste hotel in Egypte

ann-phil
6-5-2015

Helemaal akkoord met eerdere slechte beoordelingen.Bij aankomst een kamer gekregen met uitzicht op parking nochtans lateraal zeezicht geboekt.Andere kamer gekregen na veel geduld.Kamers zijn oud,versleten en je hoort alles van de buren.Eten was inderdaad koud en drank warm;Wij hebben geen problemen met russen ondervonden en het bedienend personeel was zeer vriendelijk.Terug gekomen van vakantie met gebroken teen wegens slecht onderhoud van zwembad;

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Azur in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.