Hotel Prima Life Makadi Resort

Hotel Prima Life Makadi Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Life Makadi Resort voor je op een rij gezet:

52 tips over Hotel Prima Life Makadi Resort

vakantiegangers, 20-7-2015
Het hotel zegt medische hulp aan te kunnen bieden, maar dit bleek niet zo te zijn. Tijdens ons verblijf zijn er drie kinderen verdronken, mede doordat zij te laat ontdekt waren onder water en medische hulp uitbleef. Hopelijk heeft het hotel hier van geleerd en is er voortaan meer toezicht en medische hulp. Als dit zo is dan blijft dit hotel een mooie vakantiebestemming. Erg jammer van het negatieve reisadvies richting Egypte dat dreigt.
David, 20-6-2015

Neem duiklessen of een gratis introductieduik als je nog twijfelt.

Beloof geen dingen aan verkopers op het strand ook al zingen ze nederlandse liedjes.

Esther, 5-6-2015
De winkeltjes in het hotel zijn heel duur vergeleken met de winkels op de luchthaven van Hurghada. Wil je een souvenier kopen dan is onze tip omdat te doen op de luchthaven.

Rene van Alphen, 12-5-2015
Excursies zijn geweldig. In de zee voor het hotel kun je al veel moois van de onderwaterwereld zien.
Henk van zwienen, 4-5-2015
Kamers met uitzicht op zwembad of zee zijn het mooist.
natasja , 22-3-2015
als je op het strand bent ga dan eens richting de pier .er loopt een mooi wandelpad met winkeltjes naartoe!je loopt langs mooie hotels makadi spa en makadi palace enz,

Ernawagensveld, 17-3-2015
Laat je op het strand verwennen door ABDEL HAMID, voor ons APPIE!
Mark Wijmans, 1-3-2015
Ga voor de kamer met zeezicht. Je wordt wakker met een zonnetje op het balkon en een lekkere ochtendbries.
Erna Wagensveld, 15-11-2014
Voor het hotel kan je al leuk snorkelen maar wil je een prachtig rif zien kan je naar de stijger op de hoek van de baai lopen, 20 minuten, of je laten brengen met de boot voor 10 euro. Dit is zeker aan te bevelen.
debbie, 14-10-2014
Tip is toch wel de towaltrip die te boeken is vanuit het hotel. Snorkelen in De Rode zee is een must see!

Onze bezoekers bekeken ook: