8,2

Omschrijving
Hotel Prima Life Makadi Resort & Spa is gelegen in Egypte. Een wat kleiner resort waar je verblijft in een schone kamer. Ook is er animatie en kun je een drankje doen in de beachbar bij het strand. Hier vind je trouwens ook een duikcentrum en bootverhuur. Dit resort heeft haar eigen huisrif, waardoor je hier goed kunt snorkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Life Makadi Resort voor je op een rij gezet:

764 reviews over Hotel Prima Life Makadi Resort in het Nederlands

Erna,
11-12-2018

Geweldig hotel met als verwenvriend Appie. Goede kamers, perfecte ligging maar het allerfijnste is Appie op het strand. Hij bestierd de strandbar links en verwent je de hele dag. Appie bedankt voor de goede zorgen. Ook kan je hier altijd snorkelen omdat het in een baai ligt. Koraalrif voor de deur.

In april gaan we weer en laten ons dan weer door Appie verwennen.

Gereisd met partner in december 2018

Bevalt goed en kom in mei terug eten

Anneke,
20-11-2018

Van 9 nov tm 16 nov hier verbleven. Was zeker een super vakantie. Resort heeft een eigen huisrif. Echt schittert wat je allemaal onderwater ziet. Onze kamer was 8202. Precies naast ketelhuis. Er kwam best veel geluid Uit, maar we stoorden ons er niet aan. Leek gewoon dat je de airco aan had staan. De temp was ' s avonds rond de 20 en 22 graden. Ene avond was het wat kouder dan de andere. Overdag +32 graden. Vroeg zon en vanaf 1630 gaat de zon onder.

Douches goed, bedden zijn ok. Verder goede schoonmaak en elke dag schonen handdoeken. Omar is een schat en doet goed zijn best. Eten is wel wat variert maar ene dag is de andere dag niet. rijst en pasta s zijn heerlijk. samenstellen Vd saus net kruiden. Toetjes en koekjes en vers fruit was heerlijk. Ijs en popkorn

Leuke vriendelijke obers . Gaber

Achter de bar van de lobby ahmed . De cocktails waren heerlijk. Leuke koks bij azzuro buiten. ook lekkere patat. Leuke mensen hier

Gereisd met vrienden in november 2018

Tot volgend jaar !!

John,
18-11-2018

Lekker klein resort met mooi huisrif en vriendelijk personeel.

Nu voor 3 e keer geweest en wordt steeds beter qua eten (goed warm); wel eentonig, maar best voor een week.

Prima service op het strand; bedankt weer APPIE!!

Nadeel is wel, dat ze je eerst in een oude kamer plaatsen; maar kamer wisselen wordt wel geregeld.

Snap niet waarom het complete animatieteam van 2017 vervangen Is??

Gereisd met partner in november 2018

Ontspannend

Richarda,
9-11-2018

Dat het een klein maar gezellig resort is , niet zo massaal .

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijk uitrusten

Michelle,
9-11-2018

Een resort aan Makadi Beach, een klein half uurtje vanaf Hurghada.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super

Doortje,
2-11-2018

Gezellig, kleinschalig en schoon hotel waar je in de watten wordt gelegd door het vriendelijke personeel. Rif voor de deur en natuurlijk de onvergetelijke Appie die je verwend in de beachbar.

Gevarieerd eten, voor ieder wat wils al mis ik wel mijn speklappie aan het einde van de vakantie😂

Duikcentrum en bootverhuur bij het strand.

Als je in het begin van de vakantie laat weten dat je voor je rust komt, laat het animatieteam en de mensen van de spa je de hele vakantie met rust.

Volgende maand gaan wij weer omdat we in dit hotel ons thuis voelen.

Gereisd met vrienden in november 2017

Op dit moment zijn wij nog in het hotel.

Matig hotel voor wat er aangeboden wordt .

Het hotel is schoon en normaal verzorgd. Wel is er mega veel achterstallig onderhoud . Ook veel kapotte bedjes en parasols.

Het is eten is redelijk tot goed maar meer als 3 sterren mag het niet hebben.

Probleem in het restaurant is dat als het druk is er geen borden en glazen meer zijn . Dat is een gemiste kans en moet ook met mogen.

Groot irritatie punt is dat ze buiten de all inclusief heel veel proberen te verkopen aan de gasten .

Denk hierbij aan jus de oranje verse sappen suikerspin etc etc. Er wordt bijvoorbeeld ook een beach party gegeven maar dat kost je wel 10 euro . Lijkt mij toch gewoon dat je als gast welkom bent zonder dat keer extra voor moet betalen.

Animatie team ..tja heb je geen reet aan.

Grootste minpunt is het personeel kan geen goede morgen vanaf en lachen doet zeer denk ik.pas als je een blauw bandje heb behandelen ze je goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Dennis,
16-6-2018

Schone kamers, leuk animatieteam, mooi huisrif en vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in juni 2018
The Hotel Management, Quality Manager, 18-6-2018

Dear Dennis,

Thank you that you have chosen Prima Life Makadi for your holidays and took the time to share your impressions with other future guests.

We are delighted that you enjoyed your stay with us. With pleasure we will forward your compliments to our animation team.

We are looking very much forward to welcome you again to Prima Life Makadi for another most memorable stay.

Sincerely,

the Hotel Management

Karin Bartels,
12-6-2018

We komen al een aantal jaar in dit hotel (15 x geweest) en het is elke keer weer fantastisch! Appie (Abdulah) werkt bij de strandbar en heeft dit keer een verrassingsdiner aan t strand voor ons verzorgd (Supper)! Appie is een topper.

Het personeel is ontzettend vriendelijk en zorgt ervoor dat je je thuis voelt.

De kamers worden elke dag schoongemaakt en ziet er s'avonds als je terug bent op je kamer tiptop in orde uit!

We zijn met Tito's (watersportschool) een middag met de speedboot naar "the blue lagoon" en een dag met de boot mee naar "Dolphin house" waar we met dolfijnen gezwommen hebben. Echt super!!

Het nieuwe animatie team zit vol energie en zorgt ervoor als je daar behoefte aan hebt de hele dag en avond vermaakt wordt!

Kortom een geweldige vakantie gehad en gaan er in oktober weer heen om lekker te genieten!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018
The hotel Management, Quality Manager, 18-6-2018

Dear Karin,

thank you very much that you have chosen Prima Life Makadi for your holidays and your feedback here at Zoover.

We are delighted to hear that you spent a relaxing and enjoyable vacation with us and that we our team was able to meet your expectations.

With pleasure we will forward your compliments to our team and do hope very much to have the chance to welcome you once more at Prima Life Makadi.

Sincerely,

Super goed!!

Arno Disseldorp,
22-4-2018

Heerlijke kleinschalig hotel, super rif, vriendelijk personeel, appie aan het strand, zoals altijd super!! Gaan in mei terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima Life Makadi Resort in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima Life Makadi Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.