Hotel Prima Life Makadi Resort

Hotel Prima Life Makadi Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Life Makadi Resort voor je op een rij gezet:

754 reviews over Hotel Prima Life Makadi Resort in het Nederlands

Aanrader!

Steenbakkers, 16-4-2018

Prachtig huisrif en zeer attente medewerkers die hard hun best doen iedereen het naar de zin te maken. Ook de kamers zijn gerenoveerd en zien er prima uit.

Hilde Primo, 14-4-2018

Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam achter de receptie. Zeer netjes en verzorgd hotel. Super vakantie gehad

Prima!

Connie en hans, 2-4-2018

Het was erg goed..eten was erg uitgebreid.service en gastvrijheid top.

Alleen heel de dag animatie en muziek en gezeur op het strand van de beauty,verse juice boottrip en ga zo maar door je werd heel de dag op je bed aangesproken,was voor ons minder en erg irritant,heel ergmooi complex kleinschalig en super mooie kamer gehad op de begane grond,heb wel een bacterie opgelopen,waar ik nu nog last van heb dus dat is minder.

Fantastisch!!

Ingrid, 7-3-2018

Prachtig resort, zeer vriendelijke mensen, hele leuke animatie.

Voor ons niet meer

Fam. De winter, 21-11-2017

Goed hotel met grote kamers . Schoonmaak prima . Het eten vrij eentonig met een week ben je er wel klaar mee. Service in restaurant was ver te zoeken niemand die de moeite nam om te vragen of je wat wilde drinken. Op de kamer stonden twee flesjes water die je zelf moest vullen op de gang dus we moesten tien dagen doen met dezelfde flesjes. Strand is prima maar was wel erg op elkaar gepropt. Strand bar was super. En zeker appie de ober was super op het strand. Mooi huisrif om te snorkelen. Koop alleen geen zonnebril op het strand. Die vallen gelijk uit elkaar. Jammer dat er in de lobby gerookt mag worden aan de bar en rond de bar. Voor ons geen tweede keer .

Altijd voor herhaling vatbaar super goed

Michel, 13-11-2017

Prima life is een kleinschalig resort. Een leuk huisrif voor de deur. Het eten is zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk. En natuurlijk niet te vergeten appie aan de bar op het strand. Altijd in voor een geintje en legt je heerlijk in de watten. Mooi ontbijt voor ons gemaakt op het strand. En in de lobby ahmed, die hebben we de naam andre gegeven. Kan niet wachten tot mei om terug te zijn

Prima hotel

Janssen Verheijen, 25-10-2017

Een heel mooi hotel met een mooi zand/kiezelstrand waar je prima kunt snorkelen. Vriendelijk personeel die alles doen om het naar je zin te maken. Eten was toen wij er waren vrij eentonig, bijna elke dag hetzelfde maar wel goed(we hebben van gasten verhalen gehoord dat dit jaar slechter was) Kamers waren prima onderhouden. Prachtig zwembad met 2 cocktailbars, alleen water was erg koud heb er niet gezwommen vanwege mijn spieren, zeewater was prima. Jammer dat er zoveel luidruchtige Tsjechen zaten. In de buurt zit een Senzo Mall is absoluut de moeite waard om erheen te gaan, geen opdringerige verkopers en een supergrote supermarkt met een souvenir rek met goede prijzen.

Voor de prijs was het een goede reis

Wendy Noreillie, 12-8-2017

Leuk en groot zwembad, gezellig aan de bar. Goeie ligging, direct aan het strand, leuk om te snorkelen. Keuze genoeg om te eten, ook altijd voldoende aanwezig.

Kamer ruim en goed onderhouden, wel wat verouderd. Ook veel lawaai te horen s nachts, precies een draaiende motor.

Prijs/kwaliteit is dit een aanrader

Hotel 3 sterren ipv 5 huisrif super.

Rowi, 8-7-2017

Veel Oostblok en Egyptenaren.Eten vaak koud in restaurant en strandbar.In beide moest je op tijd zijn anders geen plaats meer.

In restaurant kan je niet gezellig tafelen altijd erg veel herrie en hectisch bij het buffet.

Hotel is aan onderhoud toe.Kamer bij aankomst en aantal dagen erna niet schoon pas na klacht bij reis leiding schoon.

Super huisrif alleen jammer dat veel gasten gewoon op het rif gaan staan.

Veel lol met 20 personen dagje boot gehuurd.

Bert wagensveld, 24-5-2017

Goed eten genoeg drinken , animatie kan beter.

Gezellig onder elkaar en personeel.

Appie aan het strand altijd gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima Life Makadi Resort in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima Life Makadi Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prima Life Makadi Resort scoort een 8.37 uit 10 op basis van 780 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: