Hotel Prima Life Makadi Resort

Hotel Prima Life Makadi Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Life Makadi Resort voor je op een rij gezet:

758 reviews over Hotel Prima Life Makadi Resort in het Nederlands

Op dit moment zijn wij nog in het hotel.

Matig hotel voor wat er aangeboden wordt .

Het hotel is schoon en normaal verzorgd. Wel is er mega veel achterstallig onderhoud . Ook veel kapotte bedjes en parasols.

Het is eten is redelijk tot goed maar meer als 3 sterren mag het niet hebben.

Probleem in het restaurant is dat als het druk is er geen borden en glazen meer zijn . Dat is een gemiste kans en moet ook met mogen.

Groot irritatie punt is dat ze buiten de all inclusief heel veel proberen te verkopen aan de gasten .

Denk hierbij aan jus de oranje verse sappen suikerspin etc etc. Er wordt bijvoorbeeld ook een beach party gegeven maar dat kost je wel 10 euro . Lijkt mij toch gewoon dat je als gast welkom bent zonder dat keer extra voor moet betalen.

Animatie team ..tja heb je geen reet aan.

Grootste minpunt is het personeel kan geen goede morgen vanaf en lachen doet zeer denk ik.pas als je een blauw bandje heb behandelen ze je goed

Dennis
16-6-2018

Schone kamers, leuk animatieteam, mooi huisrif en vriendelijk personeel!

The Hotel Management, Quality Manager, 18-6-2018

Dear Dennis,

Thank you that you have chosen Prima Life Makadi for your holidays and took the time to share your impressions with other future guests.

We are delighted that you enjoyed your stay with us. With pleasure we will forward your compliments to our animation team.

We are looking very much forward to welcome you again to Prima Life Makadi for another most memorable stay.

Sincerely,

the Hotel Management

Karin Bartels
12-6-2018

We komen al een aantal jaar in dit hotel (15 x geweest) en het is elke keer weer fantastisch! Appie (Abdulah) werkt bij de strandbar en heeft dit keer een verrassingsdiner aan t strand voor ons verzorgd (Supper)! Appie is een topper.

Het personeel is ontzettend vriendelijk en zorgt ervoor dat je je thuis voelt.

De kamers worden elke dag schoongemaakt en ziet er s'avonds als je terug bent op je kamer tiptop in orde uit!

We zijn met Tito's (watersportschool) een middag met de speedboot naar "the blue lagoon" en een dag met de boot mee naar "Dolphin house" waar we met dolfijnen gezwommen hebben. Echt super!!

Het nieuwe animatie team zit vol energie en zorgt ervoor als je daar behoefte aan hebt de hele dag en avond vermaakt wordt!

Kortom een geweldige vakantie gehad en gaan er in oktober weer heen om lekker te genieten!!!

The hotel Management, Quality Manager, 18-6-2018

Dear Karin,

thank you very much that you have chosen Prima Life Makadi for your holidays and your feedback here at Zoover.

We are delighted to hear that you spent a relaxing and enjoyable vacation with us and that we our team was able to meet your expectations.

With pleasure we will forward your compliments to our team and do hope very much to have the chance to welcome you once more at Prima Life Makadi.

Sincerely,

Super goed!!

Arno Disseldorp
22-4-2018

Heerlijke kleinschalig hotel, super rif, vriendelijk personeel, appie aan het strand, zoals altijd super!! Gaan in mei terug

Aanrader!

Steenbakkers
16-4-2018

Prachtig huisrif en zeer attente medewerkers die hard hun best doen iedereen het naar de zin te maken. Ook de kamers zijn gerenoveerd en zien er prima uit.

Hilde Primo
14-4-2018

Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam achter de receptie. Zeer netjes en verzorgd hotel. Super vakantie gehad

Prima!

Connie en hans
2-4-2018

Het was erg goed..eten was erg uitgebreid.service en gastvrijheid top.

Alleen heel de dag animatie en muziek en gezeur op het strand van de beauty,verse juice boottrip en ga zo maar door je werd heel de dag op je bed aangesproken,was voor ons minder en erg irritant,heel ergmooi complex kleinschalig en super mooie kamer gehad op de begane grond,heb wel een bacterie opgelopen,waar ik nu nog last van heb dus dat is minder.

Fantastisch!!

Ingrid
7-3-2018

Prachtig resort, zeer vriendelijke mensen, hele leuke animatie.

Voor ons niet meer

Fam. De winter
21-11-2017

Goed hotel met grote kamers . Schoonmaak prima . Het eten vrij eentonig met een week ben je er wel klaar mee. Service in restaurant was ver te zoeken niemand die de moeite nam om te vragen of je wat wilde drinken. Op de kamer stonden twee flesjes water die je zelf moest vullen op de gang dus we moesten tien dagen doen met dezelfde flesjes. Strand is prima maar was wel erg op elkaar gepropt. Strand bar was super. En zeker appie de ober was super op het strand. Mooi huisrif om te snorkelen. Koop alleen geen zonnebril op het strand. Die vallen gelijk uit elkaar. Jammer dat er in de lobby gerookt mag worden aan de bar en rond de bar. Voor ons geen tweede keer .

Altijd voor herhaling vatbaar super goed

Michel
13-11-2017

Prima life is een kleinschalig resort. Een leuk huisrif voor de deur. Het eten is zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk. En natuurlijk niet te vergeten appie aan de bar op het strand. Altijd in voor een geintje en legt je heerlijk in de watten. Mooi ontbijt voor ons gemaakt op het strand. En in de lobby ahmed, die hebben we de naam andre gegeven. Kan niet wachten tot mei om terug te zijn

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima Life Makadi Resort in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima Life Makadi Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.