Hotel Prima Life Makadi Resort

Hotel Prima Life Makadi Resort

7.3Goed

Egypte, Egypte, Makadi Bay

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Life Makadi Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Wil je vakantie vieren in een vijfsterrenhotel, maar hou je niet van grote en massale resorts? Dan is Prima Life Makadi Resort the place to be. Hier heb je wel de luxe van een vijfsterrenhotel, maar vier je toch vakantie in een kleinschalig hotel. En dat is best een unieke combinatie. Het gastvrije personeel zorgt ervoor dat je je hier welkom en thuis voelt.

Bijna elke reviewer die verbleef in Prima Life Makadi Resort schrijft vol enthousiasme over het personeel van dit hotel. Zij zijn niet alleen super vriendelijk, maar groeien tijdens je vakantie in Hotel Prima Life Makadi Resort uit tot je vrienden. Vooral Appie wordt door jullie veel genoemd. Appie beheert de strandbar die bij het hotel hoort en serveert de lekkerste drankjes, terwijl jij ligt te zonnen aan zee. De ijskoffie die hij maakt is een absolute aanrader. Reviewer Angelique Hazeleger schrijft zelfs dat ze het de lekkerste ijskoffie ooit vindt. Maar bij de beachbar zit je niet alleen goed voor een drankje. Angelique Hazeleger vult aan: ‘Heerlijk en goed verzorgd ontbijt aan het strand gedaan, geheel verzorgd door onze grote vriend Appie.’

Ben je op vakantie in Hotel Prima Life Makadi Resort met kinderen? Ruil de zee dan ook eens in voor het zwembad. Maaike schrijft dat je hier glijbanen hebt die haar kind fantastisch vond. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden niet verwarmd zijn. In het laagseizoen kan het zwembadwater daarom fris zijn.

Word je graag vermaakt? Dan zit je hier goed volgens Karin Bartels: ‘Het nieuwe animatieteam zit vol energie en zorgt ervoor als je daar behoefte aan hebt de hele dag en avond vermaakt wordt!’ Veel vakantiegangers zijn het met Karin eens en vinden de animatie in Prima Life Makadi Resort top. Enkele vakantiegangers vonden het juist niet prettig dat de animatie rondliep en hen aansprak. Wil je relaxen in alle rust? Doortje schrijft dat je dat gewoon kunt aangeven bij het animatieteam. Zij laten je dan de rest van je vakantie met rust. Dit geldt ook voor het personeel van de spa.

Ligging

Het eigen huisrif van Prima Life Makadi Resort biedt veel onderwaterpret. Jullie schrijven dat je de vissen zelfs vanaf de kant kunt zien zwemmen. Al geeft snorkelen natuurlijk nog een veel beter zicht op de onderwaterwereld hier.

Hotel Prima Life Makadi Resort ligt in Makadi Bay, op een half uur rijafstand van Hurghada. Vind je het leuk om wat te ondernemen en om de omgeving te ontdekken? Dan zijn er genoeg excursies waaruit je kunt kiezen. Reviewers delen enkele tips. Zo kun je met watersportschool Tito’s een tour boeken waarbij je met een speedboot naar the blue lagoon vaart.

Zie jij jezelf al zitten bij de strandbar in dit hotel? Boek dan je reis naar Hotel Prima Life Makadi Resort.

815 reviews over Hotel Prima Life Makadi Resort

• 8Rianne01-04-2020

Vriendelijk toegangkelijk hotel

Goed verzorgd, uitermate vriendelijk, net hotel

Gereisd met partner in maart 2020

• 7Angelique07-03-2020

Heerlijkkkkkk

Weer een heerlijke week gehad. Voor de 8e keer hier. Nieuwe kamers. Goed eten en vriendelijk bij het personeel. Een keer problemen gehad in het strand restaurant maar dat werd gelijk opgepakt. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2julian17-02-2020

niet goed

niet goed hotel, eten slecht, slechte animatie, het strand klein, we zullen niet terugkomen

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Caroline Gils01-01-2020

Fantastisch hotel

Wauw ! Ik had niet verwacht dat dit hotel zo geweldig zou zijn. Het is een klein maar zeer mooi resort! Ontzettend groene omgeving wat ook zeer mooi onderhouden is..Het eten is lekker en dagelijks variatie. De mensen hier zijn vriendelijk en behulpzaam. Het strand is vlakbij de kamers en het rif is wondermooi. Je moet wel links en rechts van het hotel gaan snorkelen. Ik heb hier verschillende uitzonderlijke vissen gezien. De kamer is ook mooi en het is hier allemaal zeer hygiënisch. De Spa is ook zalig en mijn masseur Mohtar was Excellent ! Ik kom hier zeker nog wel terug om te ontspannen ! De fitness is trouwens beter dan de meeste hotels in Egypte !

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    5Y.M.13-10-2019

Geen 5 sterren waard.

Het hotel is oké, maar absoluut geen 5 sterren waard. Eten is goed. Strand wat klein, weinig ruimte om je strandbedje in de schaduw te schuiven. Koraalrif voor de deur. Personeel is over het algemeen vriendelijk, wat wij wel heel erg vervelend vonden is het continu willen verkopen van fresh juices, wijn, daarna komen de verkopers van de massages, manicure/pedicure, kapper, boot/snorkel tochten, jeep safari, etc. En het ergste is dat ze na 10 dagen (meerdere keren per dag) nog steeds aan je strandbedje staan. In dit hotel krijgen de gasten die meerdere keren naar dit hotel komen een ander kleur bandje (blauw of goud). Deze gasten krijgen extra feestjes, gratis fresh juices, internet, etc. Wij vonden dat niet netjes staan tegenover de andere gasten. Wij hebben toch ook voor dit hotel gekozen en er ook geld voor betaald.. Wij komen niet meer terug in dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Chris12-10-2019

Prima

Even realistisch. Prima hotel. Voor het eten moet je niet naar Egypte, hier is het redelijk.. prima zwembaden, prima personeel, prima strand, top snorkelen direct aan het hotel strand. Duikschool van het hotel niet doen, ga een hotel ernaast. 3 flesjes water per dag, meer flesjes? Bijbetalen. animatieteam doet echt zijn best maar word je wel beetje moe van soms (hele jonge mensen). Verkopers voor tours, spa en schoonheidssalon van het hotel word je echt moe van. De massages zijn wel top maar 50% van de vraagprijs hanteren anders ben je een boel geld kwijt. Appie van de strandbar is een beste man, kan je voor alles bij terecht. kamers ook prima, word voldoende schoongemaakt. bevolking vooral Tsjechen, Zwitsers, Duitsers en Nederlanders. WiFi 25 euro voor een week. Wij waren met zijn 6en waarvan 2 baby's. Ze doen alles voor die kids maar gebruiken het ook om contact met jou te maken zodat ze iets kunnen verkopen. kortom een magere 7.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Henry07-10-2019

We komen toch terug

De eerste indruk is niet geweldig, maar geef het even tijd dan is het echt TOP. Wij hadden wat ervaring met Egypte, nu moesten we verder rijden dan verwacht en echt in het midden van niets..... over 15 jaar staat hier overigens van alles. aangekomen vond ik het allemaal niet super. Grote eetzaal, allemaal gangpaden, onze kamers waren verwisseld, het stinkt hier en daar van de riolering water en ….. je moet je strandbedje echt op tijd gaan reserveren (zowel op het strand als bij het zwembad). Maar wat veel goed maakt, is het personeel. Super aardig en niets is teveel. Het animatie is in het begin ook niet echt top, maar ook hier zijn ze super aardig en uiteindelijk doet iedereen mee. Het is niet echt groot, waardoor het ook persoonlijk wordt. De ijskoffie bij appie (strandtent) is echt top. kortweg..... iedereen doet zijn best om het jou naar de zin te maken! we komen toch terug!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Monique06-10-2019

Heerlijke vakantie op prima resort

Genoten op dit heerlijke resort. Eten was goed, kamer prachtig en het personeel super vriendelijk. Enige minpunt was de vaak te harde muziek aan het zwembad.

• 1Sander & Mirjam28-09-2019

Nooit meer zonde van je geld

Hotel ligt afgelegen geen mogelijkheid om savonds gezellig een wandeling te maken Ontbijt is heel slecht Lunch is heel slecht Avond eten is heel slecht badkamer is waterballet wc doortrekken komt alles via bovenkant eruit Badscherm is te klein waardoor water op de vloer terecht komt niet door riolering weggaat Eerst volgend stadje is half uur rijden Animatie team laat te wensen over Receptionist wil je niet snappen Quest relation luisterd en daar blijft het bij Pinautomaat die niet werkt

• 7Pinar04-09-2019

Prima

Prima life is meer een 4 sterren hotel dan een 5. De hoofdrestaurant is erg druk en lawaaierig, en er is geen service aan tafel (drinken moet je zelf halen, wat erg onhandig is met alle drukte). Eten is weinig variatie. Hotel zit vol met arabieren en mensen uit Tsjechië, weinig nederlanders. Kamers zijn altijd schoon, (tip: vraag kamer met tuin/zwembed/zee uitzicht want anders kijk je naar de naastliggende hotel wat niet erg aantrekkelijk is). Hygiene is niet perfect, maar goed. Soms vieze handdoeken in de kamers, maar ze lossen dit snel op. Huisrif is erg mooi. De strand is wat klein, maar je vind altijd wel een lege plek. Zwembad erg groot, erg fijn. Animatie is mwah.. een beetje cheap.. ik zou niet nog een keer terug komen, puur om het feit dat het niet de vijfsterren luxe heeft.

Hotel Prima Life Makadi Resort info

• Animatie programmaAanwezig