Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag34°26°
8,4

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Makadi Spa is een geschikt hotel voor iedereen die in rust vakantie wil vieren zonder kinderen. In dit adult only hotel staan rust, comfort en lekker eten centraal. Makadi Spa is onderdeel van een resort waar je nog drie andere hotels vindt. Hotel Makadi is van deze hotels het enige hotel dat alleen toegankelijk is voor volwassenen. Benieuwd naar de faciliteiten van dit hotel? Lees met ons mee.

In Hotel Makadi Spa kun je volgens vakantiegangers heel goed eten. Al vier je hier all-inclusive vakantie, je hoeft hier niet aan te schuiven in een buffetrestaurant. In dit hotel vind je namelijk vijf à la carte restaurants. Ook mag je volgens reviewer Pieter N. aanschuiven in een van de tien à la carte restaurants van de andere hotels op het resort. Pieter N. raadt dan ook aan om elke dag wat anders te proberen: ‘Wij hebben 2 weken zeer veel gevarieerd qua eten, en hebben nog niet alle restaurantjes kunnen doen, laat staan alle gerechten.’ Ook de kwaliteit van het eten is goed.

Bij de naam Makadi Spa hadden veel reviewers de verwachting dat het hotel een eigen spa heeft. Dit is niet het geval. Wel kun je hier een massage boeken. Waar het woord spa in de naam van dit hotel dan wel voor staat? Voor de luxe en het feit dat je hier wel echt in de watten wordt gelegd. Dit blijkt wel uit de review van Nick Lommerse: ‘Ze onthouden overal wat je drinkt, zo staat vanaf dag twee om klokslag 10 uur je favoriete koffie bij je ligbed.’

Hotel Makadi Spa is een geschikt verblijf voor rustzoekers. Hou je van veel animatie? Dan ben je hier minder op je plek. Zo nu en dan is er een muzikant aanwezig, maar daar blijft het dan ook bij. De avonden zijn hier heel rustig. Perfect wanneer je ‘s avonds het liefst een goed boek leest of samen geniet van een glas wijn.

Ligging

Hotel Makadi Spa ligt direct aan het strand. Wel is het volgens reviewers lastig om de zee in te gaan bij het hotel. Reviewer Minneke raadt aan om een klein stukje te lopen en je onder te dompelen in het helderblauwe water bij The Cove. Snorkelen is hier een absolute must do.

Dit hotel ligt in de badplaats Makadi Bay. Wil je een leuke excursie toevoegen aan je vakantieplanning? Dan zit je hier goed. Vanuit Makadi Bay worden namelijk genoeg excursies georganiseerd volgens jullie. Een aanrader is de excursie Desert Adventure. Raas met een quad of een buggy door de woestijn of doe het wat rustiger aan op een kameel. Op welke manier je je ook een weg baant door de woestijn, je hebt altijd een panoramisch uitzicht over de woestijn.

Ben je ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

40 reviews over Hotel Makadi Spa in het Nederlands

Geweldig

Helene Nabben
30-12-2018

Fantastisch adults only hotel op resort met meerdere hotels. Eten is geweldig. Geen gedoe met reserveren: gewoon zo vaak als je wilt. Restaurants exclusief voor gasten makadi spa +keuze bij alle andere hotels. Beetje onduidelijk wanneer je extra moet betalen voor diverse gerechten. Drank gewoon all inclusief....dus niet nodig om andere wijn van kaart te bestellen!!!! Kamers ruim met de nodige typische mankementen in dit land. Maar nogmaals : het zeer goede eten en prettig personeel maakt de beoordeling terecht hoog.

Boeken via Duitse touroperators scheelt enkele honderden euro's.

Gereisd Met partner in december 2018
Manager, Quality Manager , 2-9-2019

Firstly, allow me to thank you for staying and sharing your experience of Makadi Spa Hotel

Our highest priority is to always offer the best possible service standards to all our guests to ensure a pleasant and relaxing holiday with us. Your review enables us to ensure we meet with and exceed your expectations, whilst continually find ways to improve and enhance the delivery of all our services. We also thank you for recognizing hardworking team members who i assure you will be recognized for going above and beyond for guest satisfaction.

We very much look forward to welcoming you back at Makadi Spa the next time you visit the red sea coast and please do not hesitate to contact us prior to your arrival for any requests you may have to ensure we are ready for your visit.

Serkan Ozer General Manager Makadi Spa

Top voor herhaling vatbaar

John en Yvonne Hupkens
5-10-2018

Het verblijf is fantastisch en het eten is buiten gewoon goed echt een * waard. Wat wel jammer is dat het entertainment erg mager is. Af en toe treed er een gitaarrist op en dan heb je het wel gehad. Dus verwacht hier niet teveel van verder is het een top hotel. Schoonmaak was wel minder maar is door het management goed opgepakt. Betreft hier wel een 18+ hotel.

Manager, Quality Manager , Mon Sep 02 2019 10:17:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Serkan Ozer

General Manager

Makadi Spa

Geen slecht hotel al zal ik niet meer terug gaan

P. Saey
6-6-2018

We boekten speciaal dit hotel omwille van de Spa mogelijkheden. De Spa was absoluut niet afgewerkt, zou blijkbaar nog nooit open geweest zijn en omwille van Egyptische fiscale redenen ook nooit worden afgewerkt (volgens een medewerker van de wellness). Indien je dus gaat voor de Spa is het een grote ontgoocheling. De massages worden georganiseerd in een op het strand geplaatste cabine aangezien er maar 2 wellness ruimtes voor massages ter beschikking zijn. Het is zeer amateuristisch opgevat en onvergelijkbaar zoals een Spa in België.

In de Makadi Spa is het 's avonds precies een uitvaart, niks te beleven en doods. Goed dat Makadi Palace nog iets voor de gasten organiseert zodat je na het diner nog eens iets kunt drinken en van entertainment kan genieten. Binnen de all inclusive formule kan je er dan gratis een biertje of één van de ongelooflijk zoete stroperige frisdranken consumeren uit de automaat. De kwaliteit van dergelijke drankjes moet je erbij nemen. Als je dan al eens een watertje wenst te drinken aan de pool wordt het betalen (dus geen all inclusive).

Na 2 dagen durf je in dit hotel nauwelijks nog vers gesneden groente bij de maaltijd nemen om maag- & darmklachten te vermijden.

De kamers zijn mooi en heel ruim. Jammer dat de ene vleugel hinderend ruikt naar de stank van afvoer.

Misschien lagen de verwachtingen voor Egypte te hoog maar ben al beter gediend geweest in een 4-sterrenhotel in Europa dan in dit 5-sterrenhotel in Egypte.

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijke vakantie!

Pieter N
17-5-2018

2 weken in mei naar Makadi Spa geweest.

Het is een domein met 4 hotels. Makadi Spa is hiervan het duurste en is adults only. Je geniet dus tevens van alle faciliteiten en restaurants van de andere hotels. Voor het aquapark van zusterhotel Sunwing dien je een extra te betalen. De naam Makadi Spa kan misleidend zijn; het hotel heeft geen eigen Spa-center, maar richt zich wel op rust, comfort en vele eetmogelijkheden. Het is niettemin wel mogelijk om massages te boeken.

Aangezien het een groot domein is, is het zeer aangenaam wandelen over de dijk, langs de winkeltjes, barretjes en restaurantjes etc, zonder dat je de beveiligde hotelzone hoeft te verlaten.

Makadi Spa staat vooral voor rust en wat meer luxe ten opzichte van de andere hotels. Er zijn 5 à la carte restaurants, exclusief voor gasten van Makadi Spa. Niettemin kan je daarnaast gebruik maken van nog zo'n 10-tal à la carte restaurantjes elders op het domein. Hoewel men in sommige restaurantjes voor bepaalde gerechten toeslag vraagt, kan je overal uitgebreid dineren (tot 4 gangen, zowel 's middags als 's avonds) binnen je all inclusive. Wij hebben 2 weken zeer veel gevarieerd qua eten, en hebben nog niet alle restaurantjes kunnen doen, laat staan alle gerechten. Dit vonden we één van de grootste pluspunten van het hotel. De kwaliteit van het eten is bovendien zeer degelijk. Tip: beperk je zeker niet tot enkel de restaurants van enkel Makadi Spa!

Het viel sterk op dat zeker 80% van de gasten Duitsers waren. Op zich niet storend, maar aan het centraal gedeelte aan het zwembad bleken onze oosterburen onderling vaak erg sociaal, met vele (ongetwijfeld boeiende) gesprekken. Dit werd door andere gasten, en ook door ons, als storend ervaren. Je wil er immers genieten van de rust. Gelukkig zijn er langs de 2 grote zwembaden plaatsen genoeg waar je je rustig kan leggen.

De 2 zwembaden waren heerlijk. Allebei erg groot, waardoor je nooit een druk gevoel hebt in het zwembad. De infinity pool is zalig, met een mooi uitzicht op de zee. Het andere zwembad heeft dan weer een ondiep gedeelte, waar je lekker kan liggen zonnen in het water.

De service van het personeel was over het algemeen goed te noemen. In de restaurants werkt het personeel hard om iedereen goed en snel te bedienen, meestal met een glimlach (hier hoef je heus niet telkens fooi voor te geven). Sommigen waren wat minder vriendelijk, net zoals je overal vriendelijke en minder vriendelijke mensen hebt. De kennis van het Engels bij het personeel was vaak vrij beperkt, zeker in de restaurants. Men spreekt je regelmatig aan in (tevens gebrekkig) Duits, omdat men daar blijkbaar vertrouwder mee is.

De kamers vonden wij prachtig; ruim, afgewerkt met dure materialen en stijlvol ingericht. Het onderhoud was ook goed, de kamer was steeds zeer proper.

Van muggen en ander ongedierte hebben wij amper hinder gehad, hoewel we nooit anti-muggen producten hebben gebruikt. Het hotel bespuit de planten e.d. met muggenwerende producten. Zeer handig.

In de lobby heb je altijd gratis wifi, en een goede verbinding. Als je overal wifi wil, dien je een toeslag te betalen.

In tegenstelling tot de andere hotels op het domein, is er zowel overdag als 's avonds geen animatie in Makadi Spa. De nadruk ligt op rust en comfort. Wil je toch eens animatie? In de andere 3 hotels ben je evenzeer te gast!

Indien je de zee in wil aan het privéstrand van Makadi Spa, heb je waterschoenen nodig. Aan de uithoek van het domein is een pier. Deze komt uit in een prachtig koraalrif. Hiervoor heb je geen waterschoenen nodig, uiteraard wel een snorkelset of zwembril. Je kan er onder toezicht zwemmen. Zelf zijn wij geen fervente zeezwemmers, maar dit moet je absoluut gedaan hebben als je hier geweest bent!

Er zijn tal van leuke excursies die je vanuit Hurghada/Makadi Bay kan doen. Wij vonden Desert Adventure geweldig; met quad en buggy door de woestijn razen, op bezoek in woestijndorpje waar je even met kamelen rijdt, panoramisch uitzicht over de woestijn,

Gereisd Met partner in mei 2018
Manager, Quality Manager , 2-9-2019

Serkan Ozer

General Manager

Makadi Spa

prachtig hotel en mooie locatie!

rudy,kathleen
17-3-2018

mooi hotel en zalige rust....lekker eten en de à la carte restaurants zijn een aanrader de all in is ook super alleen de bar aan de lobby zou er bij moeten zijn ,keivriendelijk personeel echt super verlof gehad...

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel aan sfeervolle boulevard

Nick Lommerse
6-3-2018

Wat komen we hier toch telkens weer graag! Iedereen is oprecht verheugd je terug te zien, de frontdesk manager Mohamed Wael verstaat zijn vak en doet alles om aan je wensen tegemoet te komen. Een hotel om terug te keren om weer op te laden. Bovendien gayfriendly! Ze onthouden overal wat je drinkt, zo staat vanaf dag twee om klokslag 10 uur je favoriete koffie bij je ligbed. Al ging de renovatie van de infinity pool geruisloos, we hebben 'm wel gemist! Ontbijten in de Cove, lunchen aan de boulevard of met een verkoelend windje bij Shimmers, het gezellige cocktailuurtje, tegenwoordig zelfs met hapjes en dan....eten! Een lekkere steak of aziatisch, de keuze is enorm en de kwaliteit van het voedsel is zonder meer hoog. 1 kleine wens hebben we nog! Mag de buitenverlichting wat langer aanblijven? Om 10 uur gaat de mooie verlichting van je terras uit, moet je toch naar binnen met je tijdschrift... Bedankt team Makadi Spa, we komen snel terug!

Gereisd Met partner in februari 2018

Fantastisch mooi, luxe hotel.

Anke1959
2-2-2018

Het is een waanzinnig mooi hotel, veel luxe, super vriendelijk personeel die je tot in de puntjes toe verwennen. Een aanrader! Het all-inclusief concept is bij dit in 1 woord: Geweldig, doordat je in Makadi Spa zit kan je gebruik maken van alle andere hotels die er naast liggen. Je kan er heerlijk wandelen langs de boulevard waar je ook winkeltjes heb. Wij gaan zeker terug eind oktober. Wil je snorkelen dan is er voor de deur een prachtig huisrif waar je de mooiste vissen etc ziet. Dit is een aanrader 1e klas. Het 18+ concept vinden mij partner en ik heel fijn. Het eten en drinken in Makadi Spa is ook voortreffelijk, heel vaak á la carte gegeten in de vele restaurants. Ook het buffet restaurant is super, voor ieder wat wils. Het is teveel om op te noemen, je moet dit zelf ervaren!! Dus zoek je een mooie locatie, lekker eten, relaxen op het strand, mooi onderwater gebeuren, boek Makadi Spa!!!

Gereisd Met partner in januari 2018

Annemarie
17-1-2018

Super luxe hotel Eten heel goed Super bediening Prachtige kamers Mooie omgeving. Werkelijk alles was goed.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lotte en Marco
6-1-2018

Positief: Er heerst een heerlijke ontspannen sfeer binnen dit geweldige resort. Er zijn diverse leuke en goede restaurants. De kamers zijn heel erg mooi en erg ruim. Het personeel is correct en zeer vriendelijk, ook zonder fooi te geven. De hygiene was ook zeer goed in het hele resort. Daarnaast is er een mooi huisrif (vergeet niet waterschoenen mee te nemen). Je hebt hier een dorpsgevoel omdat er 4 mooie grote Makdi hotels naast elkaar zijn waar je ook vrij naar toe kunt. Geen enkel moment onveilig gevoeld en komen hier ook zeker terug!

Negatief: Geen negatieve punten

Gereisd Met partner in december 2017

Geweldig!

Ans van de Pol
16-12-2017

Het is in een woord geweldig!!! Vol verwachting die kant op en alles voldeed aan de verwachting.Prachtige kamers,vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met partner in december 2017

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Europees-Aziatisch, Indiaas, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsApotheek, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenHardlooppaden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Makadi Spa in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Makadi Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.