Hotel Makadi Palace

Hotel Makadi Palace
8,2

4 tips over Hotel Makadi Palace

cheyenne, 1-5-2015

Excursie Towaal schijnt erg bijzonder te zijn. Met gelukt zwem je tussen de dolfijnen, en dat voor een bedrag van €35 via Sunweb.

De excursie naar Mahmya eiland is zijn geld niet waard. Kost €75. Ja, mooi bootje en leuk strandje en prima eten. Maar onder water weinig te beleven, sterker nog voor het hotel is meer te zien.

Kirsten, 30-10-2012
Kamers in de 4000 nummers blijkbaar zeer oud en in slechte staat van onderhoud.
marion, 9-5-2012

ga de eerste dag een bandje kopen voor sunwing 10 euro pp, dan kan je daar met de kids gaan glijden op de mooie glijbanen voor de hele vakantie.

dit is een supermooi nog niet afgebouwd park naast makadi palace.

We hebben een aantal aanbieders voor Makadi Palace voor je op een rij gezet:

Ronald Zoon, 31-10-2011
Waterschoenen moet je hebben, snorkelset eigenlijk ook. Is ook locaal aan te schaffen. Aan een (lichte) diarree schijn je in dit land niet te kunnen ontkomen; je kunt Norit meenemen, maar de snelwerkende wondermiddelen van de goede en zeer toegankelijke pharmacie 'om de hoek' doen het beter!

We hebben een aantal aanbieders voor Makadi Palace voor je op een rij gezet: