Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°17°
7,5

166 reviews over Hotel Makadi Palace in het Nederlands

super rif maar hotel hoeft niet meer.

hanny verbeek
26-12-2018

All inclusive is niet all inclusive. Cappucino moet je betalen, naar de fitness moet je betalen, Animatie speciale avond betalen, en dan is het op de enige plek waar je s avonds binnen kunt zitten om een wijntje te drinken. Personeel vriendelijk, eten goed weinig variatie in keus, park op zich fantastisch om te zien. Romantische kasteel omgeving. Kamers mogen wel wat meer onderhoud hebben maar de bedden en linnen goed zijn schoon en goed. Geweldig huisrif. Kortom eerste indruk Wow effect maar gaandeweg toch wel het eea aan negatieve puntjes. Even goed nalezen voor je boekt of alles ook klopt wat je denkt te vinden.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

never nooit meer!

karlijn
13-8-2018

Wij zijn van 4 augustus tot en met 11 augustus 2018 verbleven in Makadi palace dit zou een all in hotel zijn maar ze verwachten wel dat je veel fooi geeft aan iedereen die er werkt. Ook voor de extra dingen moet je uiteraard betalen in veel restaurants. Ook moet je reserveren bij de restaurants op het resort soms 2 dagen vantevoren anders heb je geen plek en kun je koud buffet eten bij de dome. Alles viel ons tegen. . Wij waren er met 2 volwassen en een 18maanden zoon. De groente potjes voor onze zoon konden er niet worden opgewarmd. Wij zijn er erg ziek geworden. Bedenk je goed of je naar dit hotel wilt gaan! Zeker niet aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Relaxte, rustige luxe bestemming onder de zon.

Rein
17-3-2018

Prachtig hotel met mooie ruime junior-suites. Heerlijk rustige ligging met veel plaats op de ligbedden langs de (onverwarmde) zwembaden. Parkachtige aanleg met veel bomen en groen. Schoon, vriendelijk personeel. Genoten van de verschillende specialiteitenrestaurants waar je al dan niet met geringe bijbetaling heerlijk en ontspannen kunt eten. Aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2018

geweldig

Fa Scheirlinckx
23-12-2017

Schitterend hotel. Alles naar wens, grote variatie in eten, supervriendelijk personeel, mooie kamers. Wel een beetje aan vernieuwing toe. Spijtig van het supergrote zwembad dat niet verwarmd werd want vanaf het aangelegde strand kan je niet de zee in om te zwemmen door het rif dat er vlak voor ligt.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schandalig slecht

Betty
16-5-2017

Nog nooit hebben wij zo een slecht hotel gehad. Het grootste zwembad was gesloten voor renovatie, kondig dit dan ook aan. * Avond shows zijn "extra charge". * Wil je iets van frisdrank of bier op de kamer kun je ook bij betalen. * Wil je een espresso, verse fruitsap etc bij het ontbijt (altijd eigenlijk).. enkel als je ervoor bij betaald, er is enkel filter koffie maar dan moet je het gruis op de bodem van het kopje erbij nemen. * Wij gaan altijd naar de fitness in de voormiddag, als wij dit hier wilden doen, zou ons dat 110 euro voor 10 dagen kosten, terwijl mijn maand abonnement hier thuis 25 euro per maand kost. * Wil je aan het zwembad een vers fruitsapje, ook bij betalen. Er is enkel wifi in de lobby maar hier moet je wel betalen indien je iets wenst te drinken. Kortom dit hotel behoort werkelijk tot 1 van de slechtste, hier draait het enkel om cijfers.. niet om mensen.

Gereisd Met partner in januari 2017

jammer

familie
8-5-2017

Vergeet het all inclusive concept maar snel. Voor veel vraagt men extra geld; een verse jus tijdens het ontbijt, een drankje in de lobby wat de enige plek met wifi is, een smoothie aan het zwembad, de helft van de kaart bij het thais restaurant etc....... Daarbij moet je fooi geven anders krijg je slechte service zowel in het restaurant als aan het zwembad. Bij het strand staat 1 ober voor 100 mensen, die zie je na 1 drankje dus nooit meer terug! Bij het zwembad laten ze je uren wachten op een mini plastic bekertje drank en het is een komen en gaan van mensen die je massages, schoonheidsbehandelingen en etentjes (o.a. orientaalse bbq, uiteraard tegen betaling) willen verkopen. Het maakt niet uit of je slaapt a.h. zwembad ze maken je gewoon wakker. Aan het eind van de middag moet je ook je eigen strandbed goedzetten want de badmeester/ober is om 17.30 uur afgewerkt en wil naar huis!?!? Een bijzondere ervaring was ook dat we lang in de rij moesten wachten voor een verse pasta omdat de bedrijfsleider voor ons aan de beurt was.......?! Nou dan ben je wel toe aan wat leuke animatie 's avonds maar niet dus. Nog nooit en nergens zoiets dramatisch meegemaakt. Een mega vals zingende zanger met geluidsband die een zeer depressieve indruk achterliet. Eerst dachten we nog dat kan natuurlijk een keer gebeuren maar wat schetste onze verbazing.........de volgende avond stond hij er weer...........en de volgende avond......en de volgende.......

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Super

Geschot
6-5-2017

Wat een heerlijk weekje hebben we gehad in Makadi Palace,zwembadwater was nog wel erg koud, maar de zee was te doen, en wat een prachtig koraal, met de mooiste vissen en zelfs een reuze schildpad gezien. Het eten was super, wat wij erg prettig vonden was dat we gebruik konden maken met ons all inn concept van ( bijna ) alle restaurants in de mall ( drinken bijbetalen ) en het naastgelegen Grand Makadi, zo zijn we elke avond "uit eten geweest" italiaans, orientaals vis Frans BBQ echt geweldig!! Het personeel is super vriendelijk, elke dag schone handdoeken, strandlakens en schoonmaak van de kamer. Kortom we gaan niet vaak naar hetzelfde, maar hier zou ik nog wel eens terug willen gaan

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Nooit meer geen 5 sterren waard

Vdh
3-3-2017

Geen enkele afwisseling bij de maaltijden, eentonig, soms geen warm water s'avonds om te douchen, zeer eenvoudig dochesproeier ,weinig debiet, in de lobby geen drank te verkrijgen volgens all in formule alleen betalend, mooi zwembad doch niet verwarmd, ijskoud

Gereisd Met partner in februari 2017

Prima plek voor een weekje rust!

m&p
8-1-2017

Makadi Palace is samen met Makadi Spa en Grand Makadi een prima resort met winkeltjes en restaurantjes buiten je eigen hotel. Geweldig aangelegd!

Gereisd Met partner in december 2016

Uitstekend resort met vriendelijk personeel

Serbruyns - De Vriendt
30-10-2016

Mooi en rustig hotel, grote zwembaden en veel plaats voor ligstoelen. Hier en daar een beetje gedateerd, maar ze doen hun best om alles goed te onderhouden. Centraal restaurant met mogelijkheid om buiten te eten, en verschillende andere restaurants waar vooraf moet gereserveerd worden en soms bijbetaald voor drank. Het eten is zoals meestal in dergelijke resorts : voldoende gevarieerd en gewoon goed zonder culinaire hoogstandjes. Er liggen daar verschillende Red Sea hotels naast mekaar. Makadi Palace ligt wat achterin, zodat er geen kamers met zeezicht zijn. Er zijn geen afsluitingen tussen de hotels onderling, alles loopt wat door mekaar. Tussen de hotels en de zee ligt een soort wandelboulevard die o.m. uitgeeft op een privé pier die toelaat langs de zeezijde van het rif te snorkelen of te duiken. Maar men kan ook rechtstreeks vanop het strand in de zee gaan snorkelen, aan de landzijde van het rif dan wel, waar het minder diep is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en dat doen ze echt niet alleen in de hoop daarmee een paar euro's extra te verdienen. Een late check-out kost 60 eur per persoon, dus 120 eur (jawel) om met twee de kamer 4 uur langer te mogen houden, maar ge moogt wel helemaal gratis douchen en u omkleden in een ongebruikte kamer die volledig in orde is, met propere handdoeken, opgemaakte bedden en netjes gekuist. De toegangen naar de resorts zijn goed bewaakt. Ook in de luchthaven zijn er voldoende veiligheidsmaatregelen. En op de weg van de luchthaven naar de hotels zijn er ook nog check-points.

Gereisd Met partner in oktober 2016

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand

• Soort gerechtenCaribisch, Chinese, Frans, Indiaas, Oosters, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Makadi Palace in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Makadi Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.