Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°13°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Royal Makadi voor je op een rij gezet:

Beachcheck

2 reviews over Hotel LABRANDA Royal Makadi in het Nederlands

Welkom in Rusland

Kathleen vandercasteelen
29-3-2015

Een hartelijk welkom mag je vergeten, je moet zelf je kamer zoeken en moet eindeloos wachten op je bagage

Het personeel spreekt nauwelijks Engels, Alle animatie is in het Russisch. Je wordt nauwelijks bekeken als je geen Oostblokker bent

Alle eten is koud, alle dranken warm. Soms moet je een kwartier wachten omdat er geen glazen, borden of bestek meer proper is

Als je een glas wijn besteld krijg je een half glas, cocktails zijn bereid met een drupje alcohol. De bediening aan de bars is alles behalve vlot en aangenaam

De bedden zijn houten banken waar je 's morgens gebroken uitkomt

Het strand is vuil en niet uitnodigend.

Je moet soms aanschuiven om een toilet te gebruiken

Absoluut geen aanrader ik ga hier nooit meer terug

Gereisd alleenreizend in maart 2015
2008

prima

K. Wiltink
10-1-2008

prima.

Alleen werd er in de openbare ruimtes zoals hal, animatie ruimte, zitjes overal gerookt. Dus te weinig niet rokers plekken.

Ligging te buitenaf. Je kunt niet zo de staat op lopen voor een blokje om of voor de winkels.

Gereisd alleenreizend in januari 2008

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LABRANDA Royal Makadi in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LABRANDA Royal Makadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.