Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°14°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Royal Makadi voor je op een rij gezet:

126 reviews over Hotel LABRANDA Royal Makadi in het Nederlands

Prima hotel, zeker voor het geld

joar
10-3-2009

Voor de eerste keer in dit hotel en goed bevallen. Spontaan personeel en bijv. binnen 5 minuten een servicedienst voor een kapot toilet. Kamers zijn netjes en schoon, maar niks bijzonders. Maar ja, vaak slaap je er alleen maar, dus voor ons geen zwaar punt. Ontbijt prima, lunch ook uitgebreid en avondeten prima variatie, elke avond ander thema. Vis restaurant was helaas gesloten vanwege blijkbaar minder drukte. Vooral italiaans verdient aanbeveling, zit gezellig, wat persoonlijkere bediening en verse tagliatelli (!!). Heerlijke taarten.

1 zwembad met poolbar heerlijk verwarmd. Elke avond live muziek. kortom onze vakantie is prima geweest. Wij gaan bijna nooit terug naar eenzelfde hotel, maar zou hier zeker niet bezwaarlijk zijn.

Gereisd anders in maart 2009

ZALIG HOTEL

karine
15-1-2009

prachtig hotel,zeeeeer vriendelijk personeel, heeeel netjes, lekker eten, met voldoende variatie (sinds 2008 ook een pizza-oven in het strandrestaurant), kortom, wij blijven maar gaan!!!Vraag wel via e-mail naar je VIP- behandeling als je reeds meer dan 2maal bent geweest! Dan wordt je pas werwend!!! 2 minpuntjes:afgelegen, en de badkamers mogen een opknapbeurt krijgen, maar dit weegt van bijlange niet op tegen al de rest!!!

Gereisd anders in januari 2009
2008

we hebben een super vakantie gehad iedereen is even vriendelijk goed eten en optimale service kotom we komen terug

Gereisd anders in april 2008

Tjingo

Ik begrijp deze goede recensies absoluut niet. Wij vonden dit echt een waardeloos hotel. nog nooit zoiets slechts meegemaakt. Eten afschuwelijk, alles had een muffe bijsmaak en vaak was alles koud. 1x gaan ontbijten de rest overgeslagen. Ook vonden wij dit erg onvriendelijk personeel!!!

's avonds weinig te doen. Wilde je iets gaan drinken waren er maar ongeveer 50 plaatsen terwijl er 200 mensen in het hotel waren. Wel mooi proper zwembad en strand. wat ook zeer onprettig was, was dat de egyptenaren 10x per dag opnieuw kwamen vragen voor bijvoorbeeld massage terwijl je al 9x tegen dezelfde persoon had gezegt dat je het niet hoefde. dus zeer opdringerig volk. nooit meer.

Gereisd anders in februari 2008

Heerlijke vakantie gehad van 15 tm 26 januari Absolute aanrader, prima eten vriendelijke mensen en volop ruimte. Fijne gemoedelijke sfeer en prachtig strand Kunt er wandelen, fietsen. Tennissen

, Paardrijden of qwaet rijden. je hoeft je dus niet te vervelen, en dit alles bij heerlijke temperaturen Er zijn niet veel hollanders, maar dat vonden wij geen punt.

Gereisd anders in januari 2008
2007

Ik ben hier met mijn zus een weekje in juni op vakantie geweest. Van te voren al veel op deze site e.a. gelezen. Van het rif hebben we weinig gezien wel heerlijk genoten van het zoutwater zwembad, het eten, de service, mensen van het hotel wat een charmeurs kunnen het zijn. Van de vele russen geen last gehad, de misterverkiezing en de karaoke stonden dan ook in het teken van de russen, maar dat mocht de pret niet drukken! Hotel wordt goed onderhouden, eten lekker, goed en verzorgd. 3 excursies geboekt via hostess, woestijn, Luxor en Mahmaya, dat laatste was heerlijk genieten en heel mooi snorkelen. Dit was echt een geweldige vakantie!! Een aanrader voor een weekje ontspanning!

Gereisd anders in juli 2007

annemiek,marco,john en diede

wij zijn van 16 t/m 23 juni in dit hotel geweest en het was een groot feest! het eten was uitstekend, de service was erg goed, de kamers prima,airco werkte goed. kortom een prima hotel.er waren wel erg veel russen, maar van hun hebben we totaal geen last gehad!we hadden van onze reisorganisatie een gratis woestijn excursie gekregen en ook deze was erg leuk!zelf hadden we een duik/snorkel trip met een boot geboekt. twee zijn gaan snorkelen en de andere twee duiken.dit hadden we gedaan bij:divers international. een erg goede organisatie.kunnen we iedereen aanbevelen. al met al dus een perfecte vakantie!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd anders in juni 2007

Wij zijn net terug van een weekje Royal Azur. Heerlijke week achter de rug. Mooi en schoon hotel, zeer vriendelijk personeel waar je vriendschappen aan overhoud. Eten prima in orde zowel ontbijt als avondeten. Niks te klagen. Kamers schoon, licht en ruim. Zwembaden mooi. Het enige wat mij is tegengevallen is het strand het is erg mooi om te zien maar gezien het feit dat het kunstmatig is aangelegd ligt er naar mijn gevoel veel en veel te weinig zand. Veel losse kiezeltjes en steentjes alvorens je in het water bent..dus waterschoentjes een must. Het rif ligt wel even wat wandelminuutjes verwijderd maar als je eenmaal aan het snorkelen bent is het zeer zeker de moeite waard. Wij hebben iedere dag de wandeling gemaakt en het was heerlijk. Russen zitten er wel 90%. Toen wij er waren zij vrij rustig en veroorzaakten geen problemen ..

Gereisd anders in juni 2007

Wij zijn hier in april geweest

kim
8-6-2007

Wij zijn hier in april geweest. Wij vonden het super! Als je verder op het strand gaat liggen is het lekker rustig. Verder vonden we het eten prima. Het koraalrif was heel mooi, en over de duikschool ook alle lof.

Als mindervalide is het ook een super hotel, overal hellingbanen (ookal zegt de toeristiek van niet) en er zijn 2 'aangepaste' kamers. Ze zijn in die zin aangepast dat je aan beide zijden van het toilet armsteunen hebt en bij het bad (je moet douchen in bad) heb je ook enkele handgrepen om je vast te houden. Daarnaast is het zand vrij hard waardoor je er met je rolstoel prima overheen kunt. Al met al een super vakantie en we gaan zeker nog terug.

260507/020607

Goed hotel voor maximaal 4 sterren.

Wij hebben ons wel gestoord aan dat je om 6.00 op moet staan om een bedje aan het strand of zwembad te bemachtigen. Als je later komt aan het strand rond 730 800 heb geen plek meer.

Russen idd een irritant volk! zeer hebberig en dringen voor in de rij bij het eten. Het eten was wel goed, al heb ik wel 2 dagen buikgriep gehad maar er is elke avond een arts aanwezig waarvan ik goede medicijnen heb gehad.

Huisrif is ver weg en moeilijk bereikbaar, maar als je er bent is het wel heel mooi.Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. ( de kamers vonden wij trouwens erg eenvoudig, zeker voor een 5 sterren hotel!

Heel mooi strand en zee, maar wel veel kwallen in de zee!

* leuk hotel maar zou er niet voor een tweede keer heengaan.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LABRANDA Royal Makadi in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LABRANDA Royal Makadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.