Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°15°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Royal Makadi voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel LABRANDA Royal Makadi in het Nederlands

Super vakantie gehad!

Selma
17-10-2015

Prachtig resort! Tuinen goed verzorgt en kamers elke dag schoon met af en toe een mooie versiering op je bed :) personeel Super!! Zijn echt op handen gedragen. Zolang je vriendelijk voor hun bent is niets teveel!! 3 zwembaden die erg schoon zijn en de poolbar is op en top genieten! ! Op het strand boottrip geregeld, ook een aanrader, naar 3 lagunes geweest om te snorkelen en midden op zee bij een lagune scrubben met zeezout. Strand ook prachtig met als kers op de taart de beachbar waar elke avond strandfeest is. Op en top genieten!! Wij komen zeker weer.

Geachte mevrouw Selma,

Dank u voor uw positieve beoordeling van uw vakantie in ons Resort.

We zijn erg dankbaar voor uw positieve woorden over ons hotel, de excursies en onze bars en waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om deze ervaringen hier op Zoover met ons te delen.

We hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen en u uit te nodigen voor een verfrissende cocktail aan een van onze bars.

Met vriendelijke groet,

Briljant

Ester
17-10-2015

Mooi hotel met 2 x een poolbar en een briljante openluchtdiscotheek, met een hele goeie dj. Personeel was meer dan vriendelijk, we werden op handen gedragen, er was niets te veel. Kamers waren prima, netjes en schoon, de minibar werd dagelijks aangevuld met water, 7up en cola. Russen waren er wel, maar weinig last van gehad. Eten was goed, tuurlijk er was wel eens iets wat je niet lekker vindt, maar er was keuze genoeg, de Italiaan was ook prima. De lobbybar is de hele nacht open voor fris en koffie. Alcoholische dranken zijn te krijgen tot 02.00 uur.

Snorkelen was ook erg mooi, wij gingen meestal via de steiger van het ressort naast ons, het water in, dit was makkelijker. We zijn ook op een snorkeltocht geweest met een privéboot in 1 woord schitterend, op 3 plaatsen gesnorkeld en midden op zee zijn we naar een zandbank gelopen en hebben we ons gescrubd met heel fijn zand, op de boot zijn we gemasseerd met bedoeïen olie, heerlijk!!

Volgend jaar gaan we zeker weer!!

Geachte mevrouw Ester1971,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten bij Zoover.

We zijn blij dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons en dat u naar huis teruggekeerd bent met mooie herinneringen van ons hotel en team.

De waardering en erkenning van onze gasten is onze grootste beloning en laat ons zien dat de kwaliteit van onze dienstverlening voldoet aan de behoeften van onze gasten.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u binnenkort weer te zien in het Royal Azur Resort,

Met vriendelijke groet,

geweldige ervaring

irma
16-10-2015

Wat een super vakantie was dit, vriendelijke mensen heel goed en uitgebreid buffet,schone kamers. Over het algemeen heel schoon en goed onderhouden resort.

Super leuke beach bar/disco en de Pool bar is echt een aanrader!!

Tip.... behandel de mensen met respect en je krijgt respect terug!!

Geachte mevrouw Irma,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen uw positieve ervaringen in ons hotel te publiceren op Zoover.

We zijn blij dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en volop heeft genoten van wat ons hotel allemaal te bieden heeft. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen,

D-reizen

Persoonlijk vond ik het eten niet geweldig,maar dat kan aan mij liggen.

Ik vond het eten in het restaurant niet echt geweldig,ging liever in de strandbar eten.Het italiaaans restaurant was ook niet geweldig,

maar de drakjes waren prims.

.Vriendelijk personeel.Op onze kamer iedere dag bed verschoning en schone handdoeken.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Prettig hotel

adrienne
29-8-2014

Ondanks dat het behoorlijk vol was (ja, veel Russen, maar geen last van gehad) merkte je er weinig van. Er was ruim voldoende en gevarieerd aanbod in eten, wat op was werd snel aangevuld. Drankjes bij het avondeten kwamen snel en er waren altijd tafels beschikbaar. Op het puntje van het strand is het heerlijk vertoeven. Heel rustig. Veel mensen van het naast gelegen Stella wilden er ook een plekje zoeken, maar werden weggestuurd door de bewaking. Je loopt hier zo het water in itt bij Stella, waar je bij eb ver moet lopen. Werkelijk prachtig snorkelen bij het huisrif!! (veel mooier dan vanaf de pier van "de buren")

Gereisd met vrienden in januari 2014

uitgestorven boel

rullensk
26-9-2013

Op het eerste zicht een prima locatie.

Maar doordat de bezettingsgraad erg laag was, waren er minder restaurants geopend op het resort, en was het personeel niet altijd even vriendelijk.

Als je een internetkaart kocht, was er geen wisselgeld en verwachtten ze dat je dat als fooi gaf. En als je het daar niet mee eens was, werd je onbeschoft behandeld.

Het hotel heeft zelf geen steiger, dus moest je óf halsbrekende toeren uithalen en via de rotsen het water in, óf naar de naastgelegen hotels gaan en daar gebruik maken van het steiger.

Het eten was redelijk maar weinig gevarieerd.

We zijn ook 1 keer wezen eten in het Italiaanse restaurant. Daar moest je tip-top gekleed naar toe anders werd je geweigerd. Je zou dan ook tip-top eten verwachten, maar dat viel tegen! Een piepklein pizzaatje met amper ingrediënten erop en drankjes die ze kwamen brengen nadat we klaar waren met eten.

Voor ons is dit hotel dus NIET voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2013

mooi hotel, mooie kamers alleen het eten in het alecarte restaurant is niet lekker niet te vergelijken met eerdere jaren

Het eten bij de italiaan is veel beter is ook all in alleen sommige gerechten moet je wat bij betalen maar is niet veel.

O ja vergeet niet je lange broek mee te nemen, mannen mogen er niet in met een korte broek ( bij de italiaan )

Dit waren de nieuwe regels

Nikki (nederlandse ) bij de receptie lief vrouwtje

Het hotel was maar voor 28 % vol nog nooit meegemaakt!

Mooi rif voor de deur, even over zwemmen of omlopen naar het eilandje en het onderwater wereld is fantastisch

We hebben een fijne vakantie gehad maar naar 5 x egypte hebben we het wel gezien

Gereisd met vrienden in juli 2013

Super vakantie gehad!

Lola
1-6-2012

Dit hotel was echt fantastisch! Het rif voor de deur was echt prachtig! Je moet er een klein stukje voor lopen maar het is de moeite waard! Dus de mensen die hier laten weten dat er geen rif is hebben het dus echt mis! Je ziet je mooiste vissen en zelfs schildpadden zwemmen er rond! Het eten was ook heerlijk voorall in het italiaanse restaurant kan je super goed eten. Zelfs voor een moeilijke eter als ik was er genoeg keuzen! Het personeel is zeer vriendelijk! Er waren wel veel russen maar als nederlander heb je daar helemaal geen last van. De kamers waren schoon en werden ook goed onderhouden! Dus mensen zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2012

heel goed

marbarjus
28-10-2011

Net terug een goede en gezellige vakantie gehad, eten was integenstelling van andere "klagers" lekker en zeker uitgebreidt, service was goed tot super, vergeet allen niet dat wij dit werk niet zouden doen voor amper € 100,00 p mnd.

Een nadeel was de plastic glazen waren vaak niet voorradig, bij zwembad, verder echt een aanrader voor een onbezorgde vakantie, en vergeet niet gezelligheid moet je zelf maken.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Geweldige vakantie !

Snoeren
24-9-2011

Het was onze eerste keer in Egypte, maar zeker niet de laatste ! De zon, zee, strand, cocktails, mensen I love it ! Er zijn natuurlijk op alles altijd wel dingen aan te merken , ook aan dit hotel maar wees altijd zelf ook een beetje flexibel . Natuurlijk is het niet zoals hier in België , en het italiaans restaurant is niet écht italiaans . Maar ze doen hun best ! Het drinken mocht wat kouder zijn, het eten kon iets beter (minder vlees want als vegetariër was het soms ook maar wat zoeken ) , de show 's avonds konden ook wat variatie gebruiken. Maar ik heb een supergeweldige vakantie gehad met heel veel gelach, mooie snorkelexcursies , een supergeweldige massage en shesha (waterpijp) aan 1 euro ! We hebben dus ook elke avond met een shesha naar de show gekeken !

Ook het personeel is héél vriendelijk , voornamelijk naar vrouwen . Het zijn dan ook alleen maar mannen die in het hotel werken. Wees vriendelijk naar het personeel en ze doen ook alles voor jou !

Gereisd met vrienden in september 2011

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LABRANDA Royal Makadi in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LABRANDA Royal Makadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.