Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°15°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Royal Makadi voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel LABRANDA Royal Makadi in het Nederlands

Heerlijk relaxed genieten!

Niels Bruinsma
16-8-2014

Het Royal Azur hotel is een heerlijke plek om tot rust te komen en van strand, zwembad en onderwaterwereld te genieten. Vooral het zeer vriendelijke personeel is een verademing ten opzichte van andere hotels waar wij geweest zijn.

Het activiteitenprogramma is meestal erg interssant, waarbij je ook nog een mooi stuk cultuur mee kan krijgen. In het restaurant is altijd wel iets wat minder lekker is, maar gelukkig is er zoveel keuze dat je elke dag heerlijk kan genieten. Enig minpuntje is de beschikbaarheid van vers fruit en de taartjes zijn minder lekker.

Uiteraard zijn de Russen overal en is dit niet het meest ideale gezelschap, maar dit is tegenwoordig in alle Egyptische hotels het geval. Zodra de Egyptenaren merken dat je niet Russisch bent en je probeert een vriendelijk gesprek aan te knopen zul je merken dat het serviceniveau aanmerkelijk omhoog gaat.

Hurghada is fantastisch, altijd mooi weer en ongelooflijk heldere zee. Prima hotel waar we graag nog een keer terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi en rustig!!

chantal_schits
3-8-2012

Voor een rust en ontspannende vakantie moet je in Royal Azur zijn!

Gereisd met jonge kinderen in november 1998

een goed hotel vriendelijk personeel

John assink
25-4-2012

Het is een mooi hotel met mooie zwembaden en om te snorkelen was het voor ons met de kleinkinderen een paradijs. het is alleen jammer dat de russen die er zijn er zo puinhoop van maken ,zeker met het eten ,ze scheppen zo veel op ,en eten de helft maar op. wees vriendelijk voor het personeel en ze willen alles voor je doen. wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

nooit meer!!!

annick
22-8-2011

kamers waren ok,eten was zeker niet lekker,drank was warm. veel russen en sommige waren wel arrogant.Een paar van het personeel waren heel vriendelijk ma zeker nie allemaal,kwam over dat ze tegen hun zin moesten werken!Zeker geen aanrader en zal zelf nooit meer terug gaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Fantastisch!

Petra
27-3-2010

Wij waren er met 10 man (w.o. 3 kinderen (6,6,8).Prachtig rif voor het hotel. Daarvoor hoef je geen duikexcursie te boeken! Zwembaden (zoet en zout) ideaal voor kleine kinderen. Windsurfen gratis, wel verouderde modellen. Ga met een busexcursie mee naar Luxor. Zelfs onze kinderen vonden het fantastisch. Geef elke dag fooi (euro's), dat is een gewoonte aldaar.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

topvakantie in een goed hotel

P Lamboo
6-3-2010

Vanaf eind febr. hier twaalf dgn gezeten met twee kinderen van 6 en 9 jaar.top hotel met een mooie ligging aan het strand. Mooie tuin en genoeg bedjes bij het grote zwembad. Het eten is zeer goed.leuke animatie.Met de hoteltaxi naar madinet makadi is de moeite waard(winkels en rest.}Veel beschaafde russen waar we veel lol mee hebben gehad!!Enige minpuntje is dat de bedden heel hard zijn maar verder is alles goed verzorgd en schoon!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Zeer kindvriendelijk hotel

Arnold
31-12-2009

Wij waren hier in 2005. Dit was een prachtig hotel. Zeer kindvriendelijk. Je kan zo de zee in om te snorkelen. Zeer veel mooie vissen gezien. Dit was een vakantie dat af was.

Gereisd met jonge kinderen in november 2005

echt super !

amelie
10-11-2009

heel mooi hotel heel goed verzorgd, ze kuisen heel veel, wij hebben met 2 gaan paardrijden voor een week super, we reden in de woestijn.Zeker gaan wij gaan nog eens terug !!!!!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Niet zo goed zoals aangegeven

PHAEDRA,BRUNO,XANDRES
11-4-2009

Een goeie eerste indruk,maar veranderd naar mate met daar te zijn.Zeker GEEN 5* waard!!Al veel betere 5* hotels gehad.Eten was dramatisch in de avond ALTIJD KIP?RIJST EN GEBAKKEN PATAT.Alleen in weekend wat verbetering.Kindvriendelijk?Enkel 2 soorten buffetje:pasta en vlees.Wel goeie service en vriendelijkheid.Geen begrip voor kinderen of volwassenen die verbrand waren en in zwembad wouden!!Bad-douche zeeeer gevaarlijk te nemen ofwel kraan kokend water ofwel ijskoud!Wel goede hygiene.Jammer van het zeer beperkte aanbod aan eten keuze, anders was het wel beter geweest.Het eten was nog best in de middag.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LABRANDA Royal Makadi in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LABRANDA Royal Makadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.