Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°17°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Royal Makadi voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel LABRANDA Royal Makadi in het Nederlands

Geen ***** waard !

Dees
3-11-2015

Strand en zwembad zijn zalig maar het hotel erg verouderd. Dat is geen probleem als het goed schoon wordt gehouden. Maar niet dus, schimmel in de badkamer maar ook het restaurant en barretjes zijn gewoon vies! Deur naar de keuken is zwart van vet en viezigheid. Afzuigkap in geen jaren schoongemaakt! Als je goed kijkt.... brrr dan eet je niks meer.

Het eten was ook ronduit slecht, alles lauw dus gevaar voor voedselvergiftiging. (Van ons gezin zijn er 3 van de 4 aan de diaree geraakt. )

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015
Mohamed Hafez, Hotel Manager, Guest Relation Supervisor, 9-12-2015

Geachte meneer Dees,

Dank u dat u de tijd heeft genomenom uw beoordeling toe te voegen op Zoover.

Door uw waardevolle opmerkingen hebben we de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Wij vinden het jammer en excuseren ons voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf bij ons had; Wij verzekeren u dat de juiste actie wordt ondernomen.

Wij hopen u binnenkort weer te zien in het Royal Azur Resort,

Met vriendelijke groet,

Mohamed Hafez

Hotel Manager

Voor de prijs de moeite waard.

Rick
18-8-2015

Prachtig resort met 2 prachtige snorkel plekken waar je gratis kan snorkelen of die ook gratis kan huren van het hotel. Mooie ligging aan de zee en genoeg te doen voor de kinderen in het hotel. Eten is echter niet geweldig. Kamers worden elke dag goed verzorgd en zien er prima uit. WiFi is trouwens wel dramatisch. Zijn ongeveer 10 winkeltjes in het Hotel waar je bijna alles kunt kopen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Noooooooit meer

sandra
14-8-2013

!6 dagen in dit hotel was echt zonde van ons geld. Hele harde bedden na vier dagne zeuren kregen we uiteinelijk een ander matras.

De kamers zijn sober en gedateerd.

Het eten was echt heel slecht, weinig variatie en niet gaar. Vooral de bbq gerechten waren rauw.

Het merendeel van het personeel was chagrijning, waarschijnlijk door de ramadan..Dit was de eerste en gelijk de laatste keer. Nikki sprak ned en was wel erg behulpzaam. Verbaast mij ook niks dat dot hotel maar voor 30 procent volgeboekt was.Wij waren met een gezin wat uit zes pers bestond en vijf waren erg aan de diarhee. Echt jammer van onze vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

D-reizen

Prima verblijf voor ontspannen vakantie

leon_15
8-1-2013

Prima en gastvriendelijke accommodatie, waarbij alles vanuit je kamer goed bereikbaar is.

Mooi gelegen aan kleine baai, waardoor je de naastgelegen accommodaties niet ziet. Strand en zwembad ruim opgezet met voldoende ligbedden en parasols.

Gratis windsurfen, waterfietsen, duikbrillen/snorkels en zwemvliezen alsmede tafeltennis, tafelvoetbal en twee pooltafels.

Goed animatie programma, zonder dat dit opdringerig is (beachvolleybal, jeu de boules, boogschieten, darten, aquagym en 's avonds dansshows, karaoke etc.)

All Inclusive was prima. In tegenstelling tot andere berichten geen enkle probleem gehad met de beschikbaarheid van drank en eten (prima Egyptische wijnen, wit/rood/rosé, lokale rum en gin en alle frisdranken, alles gratis). Elke dag 2 flessen water op de kamer en direct aangevuld indien nodig.

Meeste personeel uiterst vriendelijk, sommigen wat minder, maar ze maken lange uren. Kamers goed, zodra je iets meldde, werd het direct gerepareerd (knipperende lamp, los gordijn).

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Heerlijke vakantie gehad!!

Ellie
6-3-2012

Wij kunnen ons absoluut niet vinden in de negatieve reacties die we hiervoor gelezen hebben.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Er zijn inderdaad wel veel russen, maar daar heb je op een enkele uitzondering na, geen last van.

Je kunt gratis gebruik maken van waterfietsen, kano's en surfplanken.

Op het strand zijn mannetjes die leuke excursies aanbieden. Wij zijn zelf een halve dag met een prive glassboat meegeweest. Heerlijk gesnorkeld en gevist. En helemaal niet duur.

Het huisrif is niet zo heel bijzonder. Maar op het naastliggende resort kun je wel heel mooi snorkelen. Dat is 5 minuten lopen en supermooi!!

Het eten is prima. Elke dag een ander thema. (id niet altijd even warm door de branders)

Een aanrader is het italiaans restaurant. De kok maakt ter plekke de lekerste pizza's en pasta's voor je klaar.

Personeel is heel vriendelijk. Bijzondere gesprekken gehad. Als je aandacht voor ze hebt, komen er prachtige mensen tevoorschijn.

Kamer was niet verouderd. Keurig zelfs!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

goed hotel

tineke_1
30-11-2011

Prima hotel, wel veel Russen (waar we bijna geen last van hebben gehad).

Eten is prima, bediendend personeel erg vriendelijk.

Een week is lang genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

al voor de de 3 de x geweest

tineke
22-8-2011

Dit hotel is echt all inn

Je kan er surfen ,waterfietsen en kanoen en dat alles bij de prijs inbegrepen.

Er is echt een heel mooi huisrif schitterend!!!!!

Het personeel doet echt hun best .

Wij nederlanders worden op onze handen gedragen.

Geef ze eens een fooi en ze zijn ook weer blij.

En o ja wij hadden wel een hostes (touroperator) die bracht ons niet naar het hotel maar kwam wel de volgende dag even kijken of alles wel naar wens was.

Wij zijn via een tip van jongens die langs kwamen aan het strand met een prive boot meegeweest ja echt met zijn 4en een kok en een stuurmam

Ect een super dag gehad en ook all inn op de boot (voor een heel klein prijsje)

mannen zijn met de quart de woestijn in geweest ook super leuk om te doen.

Ook op de bank op zee geweest achter de speedboot echt super gaaf (15euro)dus ook wel te doen.

maar geloof me als je niets uit wilt geven en alleen op het resort blijft is het zeker te doen.

op na de 4de x

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Geweldig!!

Monique Göbl
13-2-2011

Wat een gezeur van al deze voorgangers...wat verwachten jullie eigenlijk? Ik heb voor 3 personen met parkeren en al voor nog geen 1450 euro een geweldige vakantie gehad van 8 dagen. Wij waren nog nooit in Egypte geweest en dacht dat het niks zou zijn maar het hotel was super ook voor een 4/5 sterren hotel. Ik heb zelf een hotel in oostenrijk gehad maar zo schoon als in royal azur heb ik het nergens gezien. Elke dag werden de bedden op zij geschoven en het hekwerk gepoetst van het balkon. En ja dat je op het strand je drinken in een plastic bekertje krijg is toch logisch, vergeet niet dat we in nederland met een koelbox naar het strand gaan en de fles gewoon aan onze mond zetten!! En het ontbijt was uitstekend. Er waren broodjes en stokbrood in allerlei verschillende smaken, er was yoghurt fruit en taart, dus wat willen jullie nog meer? Ook het avond eten was goed, er was iedere avond een thema en de bediening was uitstekend. Volgend jaar gaan wij weer!!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Niet slecht, maar niet voor herhaling vatbaar.

M. Weijers
19-12-2010

Een groot, goed georganiseerd, maar sfeerloos hotel. Mooie, ruime kamers, die bijna allemaal zijzeezicht hebben. Het hotel wordt zeer goed schoongehouden. Bij de zwembaden zit je dicht op elkaar en moet je zeker een bed reserveren. Bij het strand is meer ruimte.

Veel Russen en daar is het hotel ook op ingesteld. Het eten vonden wij niet slecht, maar ook niet bijzonder. Er was genoeg, dus geen reden om je bord vol te laden, zoals de Russische gasten doen.

Wij hebben onze ogen uitgekeken naar de Russen met hun gebrekkige manieren. Veel van deze mensen kwamen in badkleding, korte broeken, slippers en nethemden naar het restaurant voor lunch of diner. Het hotel zou dit best kunnen verbieden, evenals het handdoekje leggen bij het zwembad of het strand. Er is een prachtig huisrif, dat moeilijk bereikbaar is. Goede waterschoenen zijn een must.

Wij denken, dat de prijs-kwaliteitverhouding niet slecht is. Maar een volgende keer kiezen we niet meer voor dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

Voordelen:

Mooie kamers, de meesten met uitzicht op zee

Alles wordt heel goed schoon gehouden.

Vrij groot strand met veel bedden, niet te dicht op elkaar

Mooie zee, om te zwemmen en te surfen

Redelijk eten, buffetten netjes verzorgd, personeel ziet er netjes uit (dit in tegenstelling tot een groot deel van de gasten!)

Nadelen:

Heel erg veel Russen (hier is het hotel op ingesteld), die zich wel heel erg casual kleden bij het diner (nethemden, slippers, korte broeken etc.) en tijdens de lunch in het openlucht restaurant aan het strand in zwembroek aan tafel zitten. Niet allen zijn luidruchtig; toen wij er waren, viel dat erg mee.

Huisrif prachtig, maar zeer moeilijk bereikbaar, neem goede waterschoenen mee!

Bij een volle bezetting moet je, zeker bij het zwembad, handdoekje leggen.

Wel mooi, enigszins gedateerd hotel en nogal sfeerloos.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LABRANDA Royal Makadi in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LABRANDA Royal Makadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.