Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°15°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Royal Makadi voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel LABRANDA Royal Makadi in het Nederlands

2008

prachtige vakantie

RUDY
26-9-2008

zeer goed hotel. Vriendelijke bediening , nette kamers . Enkel spijtig dat er buiten het hotel niets te beleven valt. Je moet al met het hotelbusje driekwart uur rijden om een terrasje te vinden in Hurgada.Waren verwittigd dat er werkzaamheden waren maar hebben er geen last van gehad. Lagen zelf in de nieuwe vleugel juist naast de werken maar toch geen hinder. Het enige minpunt was zoals overal "de russen" die denken echt dat de wereld aan hun voeten ligt.

Gereisd familie in september 2008

Zijn hier voor de 2e keer geweest en hebben weer een droomvakantie gehad.

Eten perfekt, iedere avond een ander

thema, heerlijk vis eten bij het strand. Ontbijt zeer uitgebreid en

altijd vriendelijk pesoneel, doen alles voor je. Pizzeria is een aanrader.

Kamers schoner kan niet iedere dag wordt alles grondig gepoetst en bijgevuld.

Hebben weer dolfijnen gezien dus onze

vakantie kon niet meer stuk.

Prachtige duiklocaties gezien en gefilmd.

Gereisd familie in juli 2008

Super hotel, zeer vriendelijke behulpzame mensen. Eigenlijk was alles niet goed maar uitmuntend.

Het eten was heel gevarieerd, veel keus, en van zeer goede kwaliteit!! Niemand is dan ook ziek geweest, zelfs niet van de sla of het schep ijs!

Wij zijn 1 week geweest en elke avond was er wel een ander thema, b.v. vis avond bij het strand, Egyptisch bij het zwembad, barbeque etc.

Het animatie team was overdag als de meeste, maar 's avonds waren ze fantastisch met veel mooie shows! Hoef je geen avond excursie voor te doen.

De kamers waren ruim, zeer schoon en elke dag werd de minibar aangevuld.

Ik kan alleen maar goede dingen bedenken en we zijn toch best wel wat gewend.

Hebben bewust voor een luxe vakantie hotel gekozen en Royal Azur heeft dit meer dan waar gemaakt.

Gereisd familie in mei 2008

D-reizen

uitstekend hotel ; omgeving niet bijzonder; service bijzonder goed, bediening zeer vriendelijk ook zonder fooi, eten door thema avonden zeer afwisselend, smakelijk en de keuken heeft een HCCP keurmerk;fraai rif voor de deur maar moeilijk te bereiken, kamers keurig en schoon, hotel is zeer kindvriendelijk, geen last van brutale en luidruchtige Russen. Zullen hier beslist terugkomen.

Gereisd familie in maart 2006

Prima hotel

edwin
14-3-2008

Prima hotel. Mooi en goed verwarmd zwembad. Het eten vonden wij goed alleen soms wel lauw.

Prachtig koraal in de baai, tijdens het waterfietsen zie je prachtig koraal en mooie vissen.

Het enige nadeel vonden wij dat je eigenlijk al voor het ontbijt je handdoek op een ligstoel moet leggen zeker als je met meerdere mensen bij elkaar wilt liggen, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Duikschool bij het hotel (aquarius) is ook goed. Alleen jammer dat de boot vertrekt vanaf het meridien hotel en dat je daar eerst met een busje heen gebracht moet worden (10minuten). Wij hebben ook een dagexcursie naar Luxor gemaakt. Voordeel hierbij is dat het hotel dicht bij Safaga ligt vanwaar het convooi vertrekt. Dit betekend dat je als laatste opgehaald wordt en als eerste weggebracht. De eerste mensen werden al om 04:00 uur opgehaald terwijl wij pas om 06:00 uur opgehaald werden.

Goed, net hotel

heidi klein
13-3-2008

Goed, net hotel. Lekker en gevarieerd eten. Supervriendelijk personeel. Als reisadviseuse is dit zeker een hotel dat ik zou aanraden aan mensen die op zoek zijn naar een luxe, rustige accommodatie. Ligt wel wat afgelegen, maar de faciliteiten bij het hotel maken een hoop goed.

Mooi, net hotel

heidi klein
13-3-2008

Mooi, net hotel. Prachtige tuin, 2 grote zwembaden. Vriendelijk personeel en goed eten! Ben zelf reisadviseuse, en dit is zeker een hotel wat ik zal adviseren aan klanten. Er zijn inderdaad aan beide kanten van het hotel bouwwerkzaamheden, maar vraag om een kamer aan de zwembadzijde en je hebt nergens last van. Daarnaast komt er niet veel geluidsoverlast vanaf.

Mijn man,zoon en ik waren van 5 tot 14 februari voor de in

Lisette,Gerard en Michiel
24-2-2008

Mijn man,zoon en ik waren van 5 tot 14 februari voor de 3de maal in Royal Azur en we kunnen niet veel slechts bedenken.Dat erlangs een bouwwerf is met nogal veel lawaai daar kunnen zij ook niets aan doen.We kregen de kamer die we vroegen maar die bleek net aan die zijde te liggen,we hebben dan enkele nachten mogen logeren in een van de chalets aan de zee.Dit was natuurlijk het ideale.Kortom het was weer een topvakantie en we zullen er volgend jaar zeker weer zijn.

Gereisd familie in februari 2008

Wij zijn in Royal Azur geweest van 25-12-2007 t/m 01-01-2008 en we kunnen niet anders zeggen dan dat we een heerlijke vakantie hebben gehad! Het personeel was heel vriendelijk (ook zonder fooi) en het complex zag er mooi verzorgd uit. Het gemopper op het eten in vorige berichten vinden we absoluut niet terecht. De buffetten waren afwisselend en lekker (ook in het Italiaanse restaurant). Het oudejaarsbuffet was ronduit fantastisch! Het zwembad is heerlijk, het koraalrif prachtig... dit hotel is een echte aanrader (ondanks het feit dat het erg afgelegen ligt)!

Gereisd familie in januari 2008
2007

Ben heel toevallig op deze site terecht gekomen

Hans De Schepper - Katelijn Isselée
1-11-2007

Ben heel toevallig op deze site terecht gekomen. Tot mijn grote verbazing zijn er blijkbaar mensen die veel meer gewend zijn dan het verblijf in een vijfsterren hotel. Eind november vertrekken wij voor de vijfde maal naar Royal Azur (de tweede maal dit jaar). Enkele redenen : heel goede prijs/kwaliteit verhouding, een schitterend animatieteam, heel rustig gelegen (iets waar wij op zoek naar waren). Als je thuis altijd kaviaar, oesters en kreeften op je bord hebt, is het eten inderdaad minder. Maar wij hebben dat dus niet, en daarom zijn wij ook over het eten tevreden.

Wat betreft de Russen, het zijn wel geen super vriendelijke mensen maar toch geen last van. Het personeel is vriendelijk als je zelf vriendelijk bent.

Een "please" en "thank you" kan wonderen verrichten, maar dat is aan veel hotelgasten niet besteed ! Volgens ons een compleet hotel en een dikke aanrader.

Gereisd familie in april 2007

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LABRANDA Royal Makadi in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LABRANDA Royal Makadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.