Hotel LABRANDA Royal Makadi

Hotel LABRANDA Royal Makadi
8,3

9 tips over Hotel LABRANDA Royal Makadi

Emma24, 10-10-2015
Voor Nederlands sprekende gasten is er ook dagelijks een Nederlandse Guest Relation aanwezig, Nikki, erg vriendelijk en behulpzaam! Zeer aangenaam!
adrienne, 29-8-2014
Aquarius Diving op het resort is een beetje vergane glorie. Wij zijn met Piano Diving van Stella Beach op pad geweest. Redelijk goed (op z'n Egyptisch zeg maar). Controleer goed je equipment op functioneren bij het passen!!
Ed van Mil, 22-8-2014
Vertel altijd dat je Nederlands en dus absoluut GEEN Rus bent. Russen vinden ze namelijk niet zo lief

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Royal Makadi voor je op een rij gezet:

Niels Bruinsma, 16-8-2014
Ga eens kameelrijden op het strand bij Moustapha, of doe de glassboat trip!
chantal_schits, 3-8-2012
Afgelegen, dus niet goed voor stadsbezoeken
Stefanie, 25-5-2012

Mahmya excursie - met een boot naar het eiland Mahmya (Bounty-eiland) met een paar snorkel stops - incl. lunch.

Papa's beach club Hurghada - Beach club met "westerse" house muziek.

Hurghada centrum - leuke winkels en bars, locals wel erg opdringerig.

Hurghada boulevard (bij Sindbat Beach Resort) - Boulevard met winkels en leuke bars, mensen daar niet zo opdringerig als in het centrum.

Orange bar - Nederlands eetcafe aan de boulevard van Hurghada. Eigenaren (ouder stel) zijn zeer gastvrij!

Paul, 31-1-2012
Wees ook vriendelijk en attent voor personeel en je wordt behandeld als een Koning.
Marga Mekke, 20-1-2012
Laat handdoeken lekker thuis, maar neem wel een eigen snorkel en duikbril mee. Deze zijn wel gratis te gebruiken, maar bij drukte niet altijd beschikbaar.
jeroen, 22-11-2011
italiaans restaurant is echt een aanrader, en bij de all-in inbegrepen