Ideale plek voor ouderen om te overwinteren

Review geschreven door Rinus

Ideale plek voor ouderen om te overwinteren

Rinus,
11-2-2017

Hotel Azur ligt direct aan zee. Het was erg schoon dus hoefde je geen waterschoenen aan. Je word op je wenken bediend zowel aan het zwembad, strand en in het hotel zelf. De directie is heel erg toegankelijk. De directie is zeer vriendelijk en heeft altijd een antwoord klaar. De Floor manager Tharwat was ook zeer toegangkelijk, vriendelijk en had voor alles een oplossing klaar. Iemand die hier een negatief oordeel over heeft heeft er zelf niks van gemaakt. Het is gewoon een fantastisch hotel !! Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en hebben geen negatief reis advies voor Egypte!!

Gereisd met partner in januari 2017