Hotel LABRANDA Royal Makadi *****

Review geschreven door Matthias

Nooit meer

Matthias,
1-10-2015

Bier en rode wijn was regelmatig op, eten was bijna elke dag het zelfde en heel slecht (zijn de laatste 2 avonden naar hugarda gegaan naar de mcdonalds) drinken onder het eten kreeg je niet want daar hadden ze geen tijd voor want ze moesten rennen om hun bazen tevreden te houden. en ga zo maar door.

Personeel kan er niks aan doen werkt 7 dagen per week 12 uur per dag voor 120euro per maand.

Een aantal andere gasten die waren er zo klaar mee en hebben de hoogste baas daar aangesproken, toen in één keer kon alles maar dan alleen voor hun want de service voor ons was niet veranderd.

een ander stel daar was de douche van kapot. die verbleven 8 dagen en na de 5e dag kwamen ze pas de douche maken.

dan krijg je 2 dagen voordat je weggaat krijg je de vraag of je een reactie wil achterlaten op papier, dat hebben wij gedaan en nu hebben ze een hele andere reactie er neergezet.

Gereisd met partner in september 2015