Hotel LABRANDA Royal Makadi *****

Review geschreven door Remco

Mooi Weer slechte service

Remco,
4-9-2015

Bij aankomst erg vriendelijk eten was goed en het weer ook

De Service Sloeg echt te wensen over . Wij hadden een Nest rode mieren in de kamer wij zijn enkele malen naar de receptie gegaan wat tot geen resultaat leide .. ze zaten in de kussenslopen tot onder de dekens. wij hebben er toen een foto van gemaakt en nogmaals naar de receptie geweest van kijk dit is er aan de hand ! waarop de receptie me vrouw dreigend de foto's liet wissen en wat nog gecontroleerd werd of het daadwerkelijk gewist waren. WIj dacht nou ja de boodschap is nu wel helder en zal het probleem op gelost gaan worden. niet dus het heeft ons zeker 6 dagen ons nachtrust gekost toen kwam er een kerel met gif .. de helle kamer werd ondergespoten met gif en gingen weer weg de lucht was niet te harden ... dit was ons eerste verre en dure vakantie ongveer 1700 euro naar de maan en bij terug komst niet het gevoel hebben dat je vakantie hebt gehad. Voor mij niet meer hier heen!

Gereisd met partner in juli 2015