Hotel LABRANDA Royal Makadi

8,3

17 reacties Hotel LABRANDA Royal Makadi

Hamam/ Scrub

Ruud Vermunt, 16-10-2014

Wij komende aankomende zaterdag aan en willen zondag genieten van een scrub massage! Zijn hier mogelijkheden voor aankomende zondag?

Alvast bedankt voor je replay!

??

gerard, 26-7-2014

hoi

gaan er überhaupt nog wel Hollanders naar dit hotel?

ik zie zo wat geen beoordelingen?

surfen enz.

Simone, 30-5-2014

Hallo, wij gaan 26 juli voor het eerst naar hotel Royal Azur. Ik las dat je gratis een surfplank en kano kon huren. Wie weet hoeveel surfplanken en kano's er dan beschikbaar zijn? En zijn deze vaak bezet? En kan iemand mij vertellen of het snookerbiljart en tennis ook gratis zijn?

Alvast hartelijk bedankt voor eventuele reacties.

Gr Simone

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Royal Makadi voor je op een rij gezet:

eten?

Enny, 20-5-2014
Ik zie dat het eten in Royal Azur vorige zomer niet zo goed was. Ik ben hier twee jaar geleden geweest in het voorjaar. Toen was het prima. Is het inmiddels weer beter met het eten?

bedden

Michel Kinders, 19-5-2014

Zijn er kamers met twee eenpersoonsbedden beschikbaar in het hotel. Dit omdat wij reizen met 4 tieners.

Is het dragen van een lange broek verplicht in de restaurants?

Alvast bedankt voor de reactie

Vreemd geld

Saskia, 15-4-2013

Kan ik in het hotel met euro betalen of moet ik Egyptische pond meebrengen.

Kan ik in het hotel geld wisselen?

Olga, 21-3-2013
Hoe is het strand bij dit hotel? Kun je gewoon met blote voeten de zee in lopen en is er zand? Of kun je alleen met waterschoenen aan de zee in vanwege het rif?

welness

Peter, 24-2-2013

Is er een welness center in het hotel met sauna en massage tegen betaling?

3 reacties

extra privileges voor "vaste klanten"

rubro, 9-1-2013

Ik ben in november in Bel Air Azur (hurghada) geweest. Daar schijnt het zo te zijn dat mensen die eerder in een hotel van de Azur-keten hebben gelogeerd, extra privileges krijgen.

Bijvoorbeeld: op de dag van je vertrek, gratis de kamer aanhouden tot je opgehaald wordt.

Is dat in dit hotel ook?

Zo ja, hoe moet je aantonen dat je al eerder in een Azur-hotel geweest bent?

WIFI?

Rovalo, 30-11-2012
Is er WIFI in het hotel (op de kamers) aanwezig?