Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Saraya Resort voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• 10Desiree Lurling11-06-2009

Fantastisch en ik ben inmiddels heel wat gewend.

Dit hotel is super gelegen midden in het centrum van Makadi en op vijf minuten lopen van het strand. De all inclusive formule is zelfs van toepassing op de terrassen in makadi center. Het eten is erg uitgebreid, warm, vers en lekker. Ze hebben er ook heerlijke cocktails. Kamers zijn ruim en schoon. Het strand is prachtig en ook hier maken ze de heerlijkste wokgerechten klaar terwijl je wacht. Ik ben hier met een vriendin geweest maar inmiddels ben ik ook al een keer alleen in Egypte geweest. Dit is prima te doen.

Natuurlijk proberen ze je de winkels in te praten maar als je gewoon gezellig mee praat en op een vriendelijke manier je grenzen stelt is er niets aan de hand. Makadi is erg gezellig, veel winkeltjes, niet zo druk als Hurghada en zo goed als geen nederlanders. Dit hotel moet je dan ook boeken via een duitse reisorganisatie.

Ik ben in heel veel goede hotels geweest waaronder Royal Wings, Orange County in Turkije maar dit hotel is zeker vergelijkbaar.

Met vrienden

• 9Ten Velde04-03-2009

Fantastisch hotel, geweldig vriendelijk personeel

Hotel complex bestaande uit 9 hotels. Is eigenlijk een dorp op zich met een "eigen souks". Uitermate vriendelijk personeel. Uitstekend eten en prima kamer (Familiekamer is een suite met een dubbele kamer en seperate keuken, veelal direct aan het zwembad gelegen). Tegen een kleine vergoeding kun je dus met je AI in circa 15 restaurants eten!

Met jonge kinderen

• 9Henk en Carla01-12-2008

prachtig verzorgd hotel 5* waard

net terug uit dit resort, in 1 woord geweldig. Ik snap niet dat er niet meer organisaties dit resort in hun assortiment hebben dan alleen ISROPA (tui)Heel Duits georienteerd dus alles is piek fijn in orde. Alles is schoon,ruim,netjes en correct.Met mijn vader hier geweest die moeilijk te been is , veel treedjes maar bijna alles is te omzeilen.En geen ongedierte aanwezig

Anders

1 tip over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• Linsy, 12-08-2014

De trip naar Mahmeya om te gaan snorkelen was heel leuk om te doen, wel een beetje gejaagd maar toch zeker de moeite waard.

0 vragen over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
    • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal