Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°23°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Saraya Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort in het Nederlands

Fantastisch, niet gauw te overtreffen

Carl, Jenet, Tim en Koen Folkersma
11-5-2019

Wat hebben we hier een mooie vakantie gehad, de zoveelste keer in Egypte, maar dit was de mooiste. Een zeer mooi Aquapark op 5 minuten afstand, maar met een pendelbus goed te bereiken. Het eten, de netheid en de service in de restaurants en het hele resort waren voor Egyptische begrippen zeer goed, met een hartelijke dank voor "kuddelbear" ober Sheba en zijn staf. Aan het strand is het fijn vertoeven met ook lekker eten. Een tip aan het eind van het Makadi resort kun je enorm mooi snorkelen. Al met al een plek om volgend jaar zeker weer heen te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Nooit meer eten was niet te eten

Rachida
14-3-2019

Hurghada zon zee en strand weinig gezien van Egypte, hotel geboekt 5 sterren dat was het zeker niet 3 sterren meer niet, eten was niet lekker weinig variatie en zo waren de meeste hotels we zaten in een park waar andere hotels waren, elke excursie betaal je 5 euro transfer kosten sommige waren op 5 minuten afstand. Een kamer geboekt voor 5 personen nog moesten 2 van mijn kids op de bank in de woonkamer. Nooit meer Egypte voor ons

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

middelmatige vakantie

Linsy
12-8-2014

Wij hebben hier een leuke vakantie gehad maar hadden er meer van verwacht. Wij hadden geboekt EN betaald voor 3 personen maar bij aankomst was onze kamer maar ingericht voor 2 personen (2 bekers, 2 handdoeken, 2 bedden,...) Na een telefoontje naar de receptie zou het 3de bed in orde gebracht worden -> er kwam iemand langs die de zetel opdekte als bed en onze 7-jarige zoon heeft de volledige vakantie op de zetel moeten slapen. Dit in de ruimte waar de TV ook stond, wij hadden geen bank meer om op te zitten en hij had geen rust om te slapen.. Het zwembad was er zeer proper maar ons werd er verteld dat er ook glijbanen aanwezig waren in het hotel. Bij aankomst hangt er groot bord bij de ingang 'welkom to splash world' enkel moet je voor splash world nog een kwartier op de bus zitten... tegenvaller! Het eten was er ELKE dag hetzelfde en absoluut niet lekker! Na 7 dagen hunkerde wij écht naar huis, jammer hadden we voor 12 dagen geboekt!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prima

Petra
13-5-2010

Wij zaten in het Saraya makadi, prima vakantie gehad ,ruime kamers, goed eten, prettig personeel,hygiene prima, wat wil je nog meer dus al die negatieve berichten snappen we echt niet,en we zijn heel wat gewend,van Dubai tot de royal wings(antalya)

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Zeer kindvriendelijk!

Jansen
16-2-2010

Zeer kindvriendelijke resort. Veel kidsclubs. Prima ruime kamers. Het eten in de buffet restaurants is niet hoogstaand. We snappen niet dat mensen een voldoende geven voor avondbuffet. Ontbijt voldoende. Avondeten dus niet. Aangezien eten zeer subjectief is schatten we in dat mensen die dit eten goedkeuren voor hun plezier naar de chinees gaan rijsttafelen / dineren bij van der Valk. Overigens niets mis mee,maar om een nuance aan te brengen.Maar indien je een 5 sterren hotel boekt ga je er van uit dat je ook eten van dit niveau kan verwachten. Gelukkig bieden ze diverse a la carte restaurants aan die eetcafé / brasserie niveau hebben. Dit is prima en zou van ons een 8 krijgen. Dit overigens wel tegen een kleine bijbetaling van 10-15€ pp (kids gratis). Personeel in hotel is zeer vriendelijk. Je merkt dat ze graag een extra stap voor de gasten zetten.
Prima verblijf dus om de koude maanden in Nederland te ontsnappen. Enkel geen 5 sterren zoals in Europa.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel, geweldig vriendelijk personeel

Ten Velde
4-3-2009

Hotel complex bestaande uit 9 hotels. Is eigenlijk een dorp op zich met een "eigen souks". Uitermate vriendelijk personeel. Uitstekend eten en prima kamer (Familiekamer is een suite met een dubbele kamer en seperate keuken, veelal direct aan het zwembad gelegen). Tegen een kleine vergoeding kun je dus met je AI in circa 15 restaurants eten!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Makadi Saraya Resort in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.