Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Saraya Resort voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• 10Harald janssen13-08-2019

Fantastisch!!

Top resort, de royal famkamer was ook echt royaal, wat een ruimte!!schoon en van alle gemakken voorzien, het waterpark wat ook bij het all inclusive hoort is met de gratis bus op 5 min..rij ieder half uur en op tijd..waterpark is geweldig, 50 glijbanen en geen lange wachtrijen zoals bij veel andere parken..strand bij resort beschikt over een duikrif met alle exotische vissen en je hoeft niet diep de gaan..prachtig om te snorkelen ook kinderen..eten op resort is het beste wat wij gehad hebben op all in gebied..daarvoor hadde wij dit gekozen vanwege de uitstekende beoordelingen en die zijn terecht.personeel doet er alles aan om je te vermaken en in de watten te leggen..gastvrijheid is enorm..en 24 uur!! All in ..geen tijdslimiet en toeslag voor cocktails en bier...absolute aanrader..veel engelse en duitsers..weinig russen..mr waar blijven de nederlanders, zoveel luxe en zo'n prachtige zee en waterpark vind je niet aan de costa's

• 6Lisette24-04-2010

Nooit meer!!

Nadat wij 1 week in Hurghada in een 5 sterrren hotel hadden gezeten werden wij i.v.m. de aswolk in de lucht die onze terugreis belemmerde naar Makadi Bay gebracht. Prachtige kamers, maar het eten kon van een 2 sterren hotel zijn. Veel Russen die de sfeer bepalen. Het personeel was niet vriendelijk. nooit meer . Volgend jaar weer terug naar Hurghada naar een ECHT 5 sterren hotel.

• 8Ron06-03-2010

Mooi hotel

Mooi hotel, met andere hotels van de iberotel/solymar/jaz keten, gelegen in de groene tuinen van Makadi Bay. Prachtig onderhouden en relatief weinig last van verkopers die je hun winkeltjes willen insleuren met "Where are you from?". Het hotel heeft 2 grote zwembaden, waarvan 1 verwarmd en rustig gelegen t.o.v. de animatie bij het grote zwembad. Beide zwembaden hebben een bar met enthousiast personeel. De kamers zijn mooi met koelkast, gratis safe en TV. Groot terras/balkon, goede bedden en mooie badkamer. Water uit de koelkast te betalen, maar je kunt het gratis meenemen van alle bars en restaurants als je all-in hebt geboekt. De 2 restaurants zijn goed, niet overdadig, maar dat is naar onze mening de Egyptische keuken nooit. Lunchen kun je overdag bij de strandbar (wat verder weg gelegen)of bij het grote zwembad (a la carte). Verder een mooie bar naast de receptie, duur internet, kofferservice en de hele dag animatie. Snorkelen in Makadi Bay valt tegen. Boek daarvoor een excursie.

1 tip over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• Linsy, 12-08-2014

De trip naar Mahmeya om te gaan snorkelen was heel leuk om te doen, wel een beetje gejaagd maar toch zeker de moeite waard.

0 vragen over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
    • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal