Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Saraya Resort voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• 4Erik van Turnhout04-03-2010

wat slecht

Wat is dit een slecht hotel wij kwamen aan en mochten iets!! eten in het zwembad eet/bar voor het op mijn bord lag kwam er een Chef(er lopen er wel 50) het eten controleren, de kip was rood de pasta pap, we kregen van deze chef te horen, als je lekker wilt eten moet je aan de strandbar zijn nu dat klopt het was het enige wat eetbaar was, wij hebben de halve wereld gezien en ook wat eten betrefd alles meegemaakt maar dit is pertinent geen 5 of zelfs 4 geen sterren mogen hebben, als je in Turkije geweest bent weet je dat dit 10 jaar geleden de norm daar was.

• 9Sonja15-11-2009

Zijn sterren meer dan waard

Het hotel is erg mooi en zijn sterren zeker waard. Het ligt in een hele mooie tropische tuin. Naar het strand is het 10 minuten lopen. Op het strand zijn ligbedden, parasols en een bar.

Wij hebben deze vakantie via Duitsland geboekt. Wij hadden een hele ruime kamer (zonder kitchenette) die prima onderhouden was. Isropa biedt deze accommodatie als appartement aan met kitchenette. De rest van de gasten bestond voornamelijk uit gezinnen met jonge kinderen uit Rusland, Scandinavie en Duitsland. We hebben de hele vakantie geen andere Nederlanders gezien. Wij hebben absoluut geen last van de Russen gehad.

Er zijn twee buffetrestaurants. De buffetten zijn zeer uitgebreid en het eten vonden wij uitstekend. Verder zijn er een paar a la carte restaurants waar je tegen bijbetaling kunt eten.

Het personeel is zonder uitzondering erg vriendelijk.

Jammer vonden wij dat de shuttlebus van het hotel naar Hurghada naar een winkelcentrum gaat en niet naar het oude centrum. Taxi is erg duur

1 tip over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• Linsy, 12-08-2014

De trip naar Mahmeya om te gaan snorkelen was heel leuk om te doen, wel een beetje gejaagd maar toch zeker de moeite waard.

0 vragen over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
    • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal