Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

9.4Fenomenaal

Egypte, Egypte, Makadi Bay

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Saraya Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

33 reviews over Hotel Jaz Makadi Saraya Resort

• 2019
    10Harald janssen13-08-2019

Fantastisch!!

Top resort, de royal famkamer was ook echt royaal, wat een ruimte!!schoon en van alle gemakken voorzien, het waterpark wat ook bij het all inclusive hoort is met de gratis bus op 5 min..rij ieder half uur en op tijd..waterpark is geweldig, 50 glijbanen en geen lange wachtrijen zoals bij veel andere parken..strand bij resort beschikt over een duikrif met alle exotische vissen en je hoeft niet diep de gaan..prachtig om te snorkelen ook kinderen..eten op resort is het beste wat wij gehad hebben op all in gebied..daarvoor hadde wij dit gekozen vanwege de uitstekende beoordelingen en die zijn terecht.personeel doet er alles aan om je te vermaken en in de watten te leggen..gastvrijheid is enorm..en 24 uur!! All in ..geen tijdslimiet en toeslag voor cocktails en bier...absolute aanrader..veel engelse en duitsers..weinig russen..mr waar blijven de nederlanders, zoveel luxe en zo'n prachtige zee en waterpark vind je niet aan de costa's

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Carl, Jenet, Tim en Koen Folkersma11-05-2019

Fantastisch, niet gauw te overtreffen

Wat hebben we hier een mooie vakantie gehad, de zoveelste keer in Egypte, maar dit was de mooiste. Een zeer mooi Aquapark op 5 minuten afstand, maar met een pendelbus goed te bereiken. Het eten, de netheid en de service in de restaurants en het hele resort waren voor Egyptische begrippen zeer goed, met een hartelijke dank voor "kuddelbear" ober Sheba en zijn staf. Aan het strand is het fijn vertoeven met ook lekker eten. Een tip aan het eind van het Makadi resort kun je enorm mooi snorkelen. Al met al een plek om volgend jaar zeker weer heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2Rachida14-03-2019

Nooit meer eten was niet te eten

Hurghada zon zee en strand weinig gezien van Egypte, hotel geboekt 5 sterren dat was het zeker niet 3 sterren meer niet, eten was niet lekker weinig variatie en zo waren de meeste hotels we zaten in een park waar andere hotels waren, elke excursie betaal je 5 euro transfer kosten sommige waren op 5 minuten afstand. Een kamer geboekt voor 5 personen nog moesten 2 van mijn kids op de bank in de woonkamer. Nooit meer Egypte voor ons

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7Linsy12-08-2014

middelmatige vakantie

Wij hebben hier een leuke vakantie gehad maar hadden er meer van verwacht. Wij hadden geboekt EN betaald voor 3 personen maar bij aankomst was onze kamer maar ingericht voor 2 personen (2 bekers, 2 handdoeken, 2 bedden,...) Na een telefoontje naar de receptie zou het 3de bed in orde gebracht worden -> er kwam iemand langs die de zetel opdekte als bed en onze 7-jarige zoon heeft de volledige vakantie op de zetel moeten slapen. Dit in de ruimte waar de TV ook stond, wij hadden geen bank meer om op te zitten en hij had geen rust om te slapen.. Het zwembad was er zeer proper maar ons werd er verteld dat er ook glijbanen aanwezig waren in het hotel. Bij aankomst hangt er groot bord bij de ingang 'welkom to splash world' enkel moet je voor splash world nog een kwartier op de bus zitten... tegenvaller! Het eten was er ELKE dag hetzelfde en absoluut niet lekker! Na 7 dagen hunkerde wij écht naar huis, jammer hadden we voor 12 dagen geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Petra13-05-2010

Prima

Wij zaten in het Saraya makadi, prima vakantie gehad ,ruime kamers, goed eten, prettig personeel,hygiene prima, wat wil je nog meer dus al die negatieve berichten snappen we echt niet,en we zijn heel wat gewend,van Dubai tot de royal wings(antalya)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 6Lisette24-04-2010

Nooit meer!!

Nadat wij 1 week in Hurghada in een 5 sterrren hotel hadden gezeten werden wij i.v.m. de aswolk in de lucht die onze terugreis belemmerde naar Makadi Bay gebracht. Prachtige kamers, maar het eten kon van een 2 sterren hotel zijn. Veel Russen die de sfeer bepalen. Het personeel was niet vriendelijk. nooit meer . Volgend jaar weer terug naar Hurghada naar een ECHT 5 sterren hotel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 8Ron06-03-2010

Mooi hotel

Mooi hotel, met andere hotels van de iberotel/solymar/jaz keten, gelegen in de groene tuinen van Makadi Bay. Prachtig onderhouden en relatief weinig last van verkopers die je hun winkeltjes willen insleuren met "Where are you from?". Het hotel heeft 2 grote zwembaden, waarvan 1 verwarmd en rustig gelegen t.o.v. de animatie bij het grote zwembad. Beide zwembaden hebben een bar met enthousiast personeel. De kamers zijn mooi met koelkast, gratis safe en TV. Groot terras/balkon, goede bedden en mooie badkamer. Water uit de koelkast te betalen, maar je kunt het gratis meenemen van alle bars en restaurants als je all-in hebt geboekt. De 2 restaurants zijn goed, niet overdadig, maar dat is naar onze mening de Egyptische keuken nooit. Lunchen kun je overdag bij de strandbar (wat verder weg gelegen)of bij het grote zwembad (a la carte). Verder een mooie bar naast de receptie, duur internet, kofferservice en de hele dag animatie. Snorkelen in Makadi Bay valt tegen. Boek daarvoor een excursie.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 4Erik van Turnhout04-03-2010

wat slecht

Wat is dit een slecht hotel wij kwamen aan en mochten iets!! eten in het zwembad eet/bar voor het op mijn bord lag kwam er een Chef(er lopen er wel 50) het eten controleren, de kip was rood de pasta pap, we kregen van deze chef te horen, als je lekker wilt eten moet je aan de strandbar zijn nu dat klopt het was het enige wat eetbaar was, wij hebben de halve wereld gezien en ook wat eten betrefd alles meegemaakt maar dit is pertinent geen 5 of zelfs 4 geen sterren mogen hebben, als je in Turkije geweest bent weet je dat dit 10 jaar geleden de norm daar was.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Jansen16-02-2010

Zeer kindvriendelijk!

Zeer kindvriendelijke resort. Veel kidsclubs. Prima ruime kamers. Het eten in de buffet restaurants is niet hoogstaand. We snappen niet dat mensen een voldoende geven voor avondbuffet. Ontbijt voldoende. Avondeten dus niet. Aangezien eten zeer subjectief is schatten we in dat mensen die dit eten goedkeuren voor hun plezier naar de chinees gaan rijsttafelen / dineren bij van der Valk. Overigens niets mis mee,maar om een nuance aan te brengen.Maar indien je een 5 sterren hotel boekt ga je er van uit dat je ook eten van dit niveau kan verwachten. Gelukkig bieden ze diverse a la carte restaurants aan die eetcafé / brasserie niveau hebben. Dit is prima en zou van ons een 8 krijgen. Dit overigens wel tegen een kleine bijbetaling van 10-15€ pp (kids gratis). Personeel in hotel is zeer vriendelijk. Je merkt dat ze graag een extra stap voor de gasten zetten.
    Prima verblijf dus om de koude maanden in Nederland te ontsnappen. Enkel geen 5 sterren zoals in Europa.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Sonja15-11-2009

Zijn sterren meer dan waard

Het hotel is erg mooi en zijn sterren zeker waard. Het ligt in een hele mooie tropische tuin. Naar het strand is het 10 minuten lopen. Op het strand zijn ligbedden, parasols en een bar.

Wij hebben deze vakantie via Duitsland geboekt. Wij hadden een hele ruime kamer (zonder kitchenette) die prima onderhouden was. Isropa biedt deze accommodatie als appartement aan met kitchenette. De rest van de gasten bestond voornamelijk uit gezinnen met jonge kinderen uit Rusland, Scandinavie en Duitsland. We hebben de hele vakantie geen andere Nederlanders gezien. Wij hebben absoluut geen last van de Russen gehad.

Er zijn twee buffetrestaurants. De buffetten zijn zeer uitgebreid en het eten vonden wij uitstekend. Verder zijn er een paar a la carte restaurants waar je tegen bijbetaling kunt eten.

Het personeel is zonder uitzondering erg vriendelijk.

Jammer vonden wij dat de shuttlebus van het hotel naar Hurghada naar een winkelcentrum gaat en niet naar het oude centrum. Taxi is erg duur

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Jaz Makadi Saraya Resort info