KinderhotelWeer vandaag27°16°

96 reviews over Hotel Jaz Makadi Oasis in het Nederlands

Fantastisch Super!

Linda laumann,
21-7-2018

Heeeel geweldig en top hotel... Ik heb coliakie 3 jaar.. en deze hotel is ook goed voor eten. Veel keuze glutenvrij met 2 weken vakantie nergens last van me buik.. volgende jaar weer hetzelfde hotel.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

bedankt Omar

Jens,
23-5-2018

het was een geweldige vakantie, we komen zeker terug, er is altijd wel iets te doen voor alle leeftijden, het was zo leuk om een Nederlandse spreker te vinden in het hotel dat Omar is van het animatieteam, hij was zo aardig en behulpzaam .. we willen hem bedanken voor alles en we zouden dit hotel aanbevelen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Erg mooi hotel , leuk voor gezinnen

m,
10-5-2017

(huidige naam hotel : Jaz Makadi Oasis ) Hotel lag in een soort complex met meerder hotels en een waterpark, en winkelstraatje, en was zeer beveiligd, dus voelde veilig. Eten was goed, drinken leuk geregeld , leuke cocktail kaart met en zonder alcahol. Wij hadden een 4 pers. kamer en deze was zeer ruim voor de kinderen 2 losse bank/bedden. Mooie zwembaden, en peuterbad is met schaduwdoek beschermd. Goede animatie, doen leuke dingen. Meiden van de kidsclub zorgen dat de kinderen zeer goed vermaken. Het waterpark is zeer uitgebreid , en is voor alle leeftijd van klein naar groot. eten en drinken is hier all-inn. Het waterpark is te bereiken met de Taf Taf , en is ongeveer 5 min. met de bus. Het strand is ook zeer netjes en staan genoeg bedjes, het is ongeveer 5 min. lopen vanaf hotel.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ik wil al terug!

Kia
21-6-2016

Mijn 2de keer in dit hotel en ik zou nog eens terugkomen! Waarom? Omdat het eten in dit hotel fantastisch is, de kamer super proper, de ligging ideaal en het animatieteam geweldig!

Het enige minpuntje is dat er zo weinig volk is omdat iedereen bang is om naar Egypte te vliegen en dit is onterecht! Alles is hier veilig (ik voel me hier veiliger dan in België) en iedereen is super vriendelijk. De Egyptenaren lijden echt onder de slechte situatie en ik hoop dat iedereen snel terug van een geweldige vakantie gaat genieten in Egypte!

Ondanks de weinige gasten toch geweldige animatie! Ze gaven zich nog steeds 100% en willen je de beste vakantie geven die je al gehad hebt zonder je ergens toe te pushen. Zeer professioneel en altijd goed gezind!

Allen hierheen! :-D

Gereisd met vrienden in juni 2016

fantastisch

gisela
3-11-2015

het is een hotel met 4 sterren maar is er zeker 6 waard, zeer vriendelijke mensen allemaal, had spijt dat ik na 12 dagen moest vertrekken. Kamer proper en netjes elke dag opnieuw. perfect eten en perfecte bediening Ga er zeker in 2016 nog naartoe, zonder fout

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Fantastisch hotel

Paula
17-6-2014

Wij waren in mei 2014 in dit hotel. Het hotel ligt op ca. 30 min. Van het vliegveld. Het is een prachtig hotel. Het park is prachtig aangelegd. Een groot zwembad met een heel gezellige poolbar. Veel ligmogelijkheden. S avonds altijd muziek, maar heel rustige muziek. Personeel heel vriendelijk. Niet opdringerig. Het strand is op ca. 100 meter loopafstand. Prima te doen. Strandlakens kan je hier ook teruggeven. Er is een klein strandtentje waar je s middags ook kan eten. Prima! Het is echt een snorkelparadijs! Prachtige vissen direct bij het huisrif. Vanaf de pier zie je al vele prachtige vissen. Het was fantastisch. Wij kunnen dit hotel alleen maar aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in Thu May 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HEERLIJK HOTEL !!

marijke
24-9-2012

We zijn nu voor de 2de keer in Makadi oasis geweest,en het was fantastisch!! voelde net als thuiskomen,iedereen kon ons nog,en waren blij ons als Hollanders terug te zien,het is erg jammer dat er zo weing nederlanders naar toe gaan,want ze hebben toch erg graag nederlands publiek,het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam,maar zeker niet opdringerig,De kamers zijn ze aan het vernieuwen,de nieuwe kamer is erg luxe en mooi,en er zijn meerdere grote zwembaden en een all in waterpark,Het strand is op loopafstand met een prachtige zee,waar je kan snorkelen,je ziet de vissen en koralen vanaf de pier zo helder. Wij gaan zeker nog terug,we hopen dan wat nederlanders tegen te komen!!

Gereisd met partner in september 2012

Via touroperator geboekt. Wilden een 5 sterren hotel maar volgens de eisen van touroperator was dit hotel absoluut gelijk aan een 5 sterren hotel. Veel all incl restaurants, super mooie kamers fittness all incl etc Daar aangekomen in de hal v/h hotel zagen we het meteen. Eenvoudig en stinken als de hel naar chloor. De kamers waren super eenvoudig en de restaurants op het resort waren er niet. er was 1 gesloten en de rest kon men door betaling van 10-20 euro p/p buiten het resort boeken. allemaal vooraf niet bekend!! De mensen waren wel erg vriendelijk en schoonmaken was echt toppie. Je werd wel gek van de verkopers, elke dag 1000 keer vragen. In een 5 sterren hotel mag dit niet, hier worden die gasten niet toegelaten. OOk absurd waren de bouwwerkzaamheden tijdens ons verblijf aan het grote zwembad, ook allemaal niet vooraf bekend gemaakt. ik zou dit hotel absoluut niet aanbevelen, ondanks de goede aanbevelingen op de duitse sites. Veel Russen!! Hier echter geen last van ondervonden.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Zeer goed resort!

Chris
9-7-2012

Geweldig resort! Kamers super mooi, schoon en ruim. Resort is zeer goed onderhouden. De service is uitstekend. De medewerkers doen er echt alles aan om het de mensen het naar hun zin te maken. Soms een beetje teveel, want ze staan wel om de twee minuten aan je tafel om een flauw grapje uit te halen. Maar ach... dat went ook en we vonden het wel grappig. Het eten en drinken is echt uitstekend en erg gevarieerd. Wij waren de enige Nederlanders op het resort. 99% van de gasten zijn Duitsers of Russen. Wij hebben er weinig last van gehad. Heerlijke vakantie gehad! We gaan zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2012

prima hotel, vriendelijk personeel

Heidi Donders
20-6-2012

Schoon en zeer kindvriendelijk hotel. Personeel is zeer behulpzaam en servicegericht, maar....wij hebben de klok en hun de tijd! Keuze in het restaurant is groot. In de directe omgeving (op het resort zelf) veel winkeltjes aanwezig . Het strand is op loopafstand. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. Kortom: een aanrader met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juni 2012

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 250 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Makadi Oasis in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Makadi Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.