Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)stersterstersterster

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Makadi Bay

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Jaz Aquaviva Makadi is een groot hotel met waterpark. Er is ook een adults-only zwembad. De kamers hier worden elke dag schoongemaakt. Het eten mag wat gevarieerder, maar is prima en voldoende. Hou er rekening mee dat ook locals gebruik mogen maken van het waterpark. Om het half uur gaat er een shuttlebus naar het strand.

67 reviews over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

• 2018
    9willy claes14-12-2018

Fantastisch voor de derde maal in dit hotel

Personeel is zeer behulpzaam Ober Mostapha is een schatje, altijd super

gedienstig.It geldt voor het merendeel van het personeel.

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Joshua23-11-2018

Fan-Tastisch

Super hotel! Eten is lekker en elke dag anders. Strand is makkelijk te bereiken dmv een shuttle bus, die gaat om de 30 minuten. Kom graag weer terug als ik de mogelijkheid heb! 10/10!

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Sofie06-11-2018

Super hotel! Hier gaan we nog terug.

Super hotel! We zijn al meerdere keren in Egypte geweest en dit hotel staat zeker bovenaan ons lijstje! Heel vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker eten, toffe zwembaden en een fantastisch aquapark. Je moet echt wel heel hard denken om iets negatiefs te zeggen over dit hotel. Hier gaan we zeker terug. Een aanrader...

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

• 9Patricia willems05-11-2018

Super aquapark

Heel mooi super aquapark voor Groot en Klein vanaf 140 cm.de kids glijbanen zijn wel voor kleinere kinderen. Het eten is goed. Mijn man moest wel wennen aan het eten (maag) De kamers worden netjes schoongemaakt. Wij hadden 2 kamers naast elkaar met een tussendeur. Je kunt met de shuttle bus naar het strand waar ook lig bedden En je ook gebruik mag maken van het eten en dringen . Dit geld ook voor de Hotels in Makadi van de Jaz keten die mogen ook gebruik maken van het aquapark. Wij waren er in Mei en het was er heel rustig in het hotel . Het eten bij het zwembad is iets minder je kunt beter naar het Hotel gaan om te eten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9Hoorn01-09-2018

Wat een fantastisch hotel, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, je wordt op je wenken bedient ook op het het strand. Wil je naar het strand gaat er elk 1/2 uur een peddelbusje en binnen 5 minuten ben je daar. Het Waterpark is voor de kids fantastisch en bij elke glijbaan staan badmeesters. Wij zaten in een familiekamers deze bestaat uit 2 kamers met een tussendeur. Kamers is ook super en wordt elke dag schoongemaakt. Al met al hebben niets op dit hotel aan te merken. Wij zijn ook naar hurghade en Caïro geweest om de piramide te bekijken echt indrukwekkend en wat zijn de Egyptenaren aardig en behulpzaam. Snorkelen hebben we op het strand geregeld ook hier doen ze alles voor je om het een succes volle excursie van te maken. Tip neem snorkels mee je hebt op het strand bij het hotel ook al koraal en tropische vissen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Nathalie01-09-2018

Voor Egypte ok maar toch veel minpuntjes

Naar Egyptische normen is dit een goed hotel. Wij zijn echter de tophotels inTurkije gewend en dan is dit een tegenvaller. Minibar niet inbegrepen, vloeren rond het zwembad en eigenlijk in gans het hotel zijn spekglad. Poolbars zijn vuil, sluiten om 17u en daar krijg je elke dag hetzelfde eten. dranken uit automaten, ...Het aquapark is top ! Plezier voor alle leeftijden. Dat het strand niet meteen aan het hotel ligt, vonden wij geen probleem. Goed geregelde shuttleservice.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jean-pierre31-07-2018

Supervakantie

Superhotel .kindvriendelijk en aangenaam personeel . Alleen hadden we graag de capaciteit van het hotel geweten

Emad Z. Saleh, Manager, 01-08-2018

Dear GUEST, Sunny greetings from Jaz Aquaviva. Thank you for your feedback. For us it is really very important. We are pleased to hear that you have enjoyed our hotel and hospitality. We look forward to welcoming you again to our hotel. Best regards Jaz Aquaviva Team

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10Danny29-12-2017

Aanrader!

Heel fijn en goed hotel! Mooi waterpark mooie en nette schone kamers. Heel vriendelijk behulpzaam en dankbaar personeel. Heel prettig in de omgang en erg geïnteresseerd zowel de badmeesters als al het andere personeel. Super aardig tegen de kinderen en bezorgd als er even iemand niet fit was. Ze kwamen met allerlei ideeën om snel weer op te knappen. Erg aardig. Eten is echt prima vooral het hoofd restaurant . De snackbar bij de zwembaden heeft iets minder keuze maar ook daar proberen de koks het iedereen naar de zin te maken. Kortom een aanrader voor iedereen en complimenten aan al het personeel wij hebben ons erg welkom gevoeld en een heerlijke vakantie gehad! De moeite waard om nog eens terug te gaan.

Emad Z. Saleh, Manager, 08-01-2018

Sehr geehrter Gast,

Sonnige Gruesse aus dem Jaz Aquaviva Hotel!

Vielen Dank für Ihren Besuch im Jaz Aquaviva und das Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten.

Es freut uns sehr das Sie sich und Ihre Familie bei uns im Jaz Aquaviva Hotel sehr wohlgefuehlt haben und Sie einen sehr schoenen Aufenthalt bei uns hatten.

Wir werden uns sehr freuen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu koennen.

Mit freundlichen Grüßen,

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 9gwendy27-10-2017

fantastisch!

Van begin tot einde word je op en top verzorgd. Prachtig hotel, heel schoon, ruime kamers en super leuk waterpark. Gratis snorkelen. Heel vriendelijk personeel. Het eten had iets meer afwisseling in gemogen. Echter nog steeds een ruim voldoende.

Emad Z. Saleh, Manager, 06-12-2017

Dear Gwendy,

Sunny greetings from the Jaz Aquaviva Hotel!

Thank you for visiting Jaz Aquaviva and for taking the time to rate us on Zoover.

We are very pleased that you and your family have been very well with us in the Jaz Aquaviva Hotel and you had a very nice stay with us.

We look forward to seeing you soon in our hotel.

Best Regards,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 9Fam de ridder30-09-2017

Personeel is uitmuntend, super bediening Hadden swim up kamer en maar tot 11uur zon op terras, dat was wel jammer maar hebben aan kuisman gevraagd voor 2 extra ligzetels andere kant van zwembad 🤗 Was direct in orde. Zwembadwater mocht wel warmer. Buffet vonden wij super, ok je moet niet te laat gaan eten, maar wel afwisseling, pasta en kip en frietjes zijn er iedere dag. Maar je kon ook dagelijks iets halen van op bbq, wij zijn er 10 dagen geweest en hebben vanalles gegeten: tonijn, makreel,kalkoen,kip rundvlees, pita,pasta, .. ook zeer lekkere hapjes. De snackbar vonden we een beetje tegenvallen: enkel kippeburgers, shoarma en frietjes ( die meestal niet genoeg gebakken waren). Geen bediening aan tafel, geen groentjes, in tegenstelling tot het buffet was het wel jammer, zijn smiddags in hoofdrestaurant dan maar gaan eten. Qua prijs kwaliteit was dit een super hotel. Tip: als je tickets en hotel apart boekt, vraag dan aan hotel voor taxi te regelen van en naar luchthaven, was maar 17 euro. Hadden bij aankomst dit niet gedaan en heeft ons toen meer gekost!

Emad Z. Saleh, Manager, 06-12-2017

Dear Fam de ridder,

Sunny greetings from the Jaz Aquaviva Hotel!

We look forward to seeing you soon in our hotel.

Best Regards,

Gereisd met partner in september 2017

D-reizen

2 tips over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

• Mw. Hofma, 23-02-2019

In februari koelt het ‘s avonds behoorlijk af. Zorg voor lekkere warme kleding.

• R.G. de Greef, 05-07-2015

Ga op excursie om meer van Egypte te zien.

15 vragen over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

• Natasja, 24-03-2018

Winkel

Hoi hoi Is er een klein supermarktje in het hotel of naast het hotel.? Alvast bedankt 😁

• Wind , 16-01-2018

Ervaringen met Wifi.

Wat is jullie ervaring met WIFI op deze locatie. We gaan in April. Kids willen graag ook een iPad mee. Maar lukt het wel filmpjes te kijken of houd het op met een beetje WhatsApp. graag hoor ik van jullie hoe jullie dit ervaren hebben.

• silvia, 22-03-2017

all inclusive strand

Is op het strand ook alles all inclusive

Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) info

• Aantal sterrenstersterstersterster