Omschrijving
Jaz Aquaviva Makadi is een groot hotel met waterpark. Er is ook een adults-only zwembad. De kamers hier worden elke dag schoongemaakt. Het eten mag wat gevarieerder, maar is prima en voldoende. Hou er rekening mee dat ook locals gebruik mogen maken van het waterpark. Om het half uur gaat er een shuttlebus naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Kenmerken

46 reviews over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) in het Nederlands

Super

Vries,
3-5-2017

Super hotel, ook.voor kleine kinderen. Leuk aquapark bij hotel. Mooie grote kamers. Goed personeel en lekker eten. Met busje gratis naar strand waar ook een snackbar is met eten en drinken, hoort bij all in

Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Emad Z. Saleh, Manager, 4-5-2017

Liebe Roos1984,

vielen Dank, dass Sie uns ein Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Haus gegeben haben. Es freut uns zu lesen, dass es uns gelungen ist Ihnen einen rundum Wohlfuehlurlaub zu ermoeglichen und Sie sich erholen konnten. Wir werden uns weiterhin sehr bemuehen unseren Standart zu halten und zu verbessern. Das gesamte Team wuerde sich freuen, wenn wir Sie wieder im Jaz Aquaviva begruessen duerfen.

Superbe

felicien,
1-5-2017

Fantastisch hotel, goed eten en prima service.

Alleen de bezetting was minder (20%)

Gereisd met partner in maart 2017
Emad Z. Saleh, Manager, 4-5-2017

Liebe felicien-leys,

Super vakantie !!

zonnetje,
10-3-2017

Super hotel waar je echt wordt verwend. hele leuke kids club, veel verwarmde zwembaden ,een fantastische aquapark en iedereen is even vriendelijk. Eten vonden wij wat minder dat mag voor ons echt wel wat meer europees. maar verder echt een top hotel.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017
Emad Z. Saleh, Manager, 11-3-2017

Liebe zonnetje,

Van alle gemakken voorzien

A. Ingeveld,
2-3-2017

Goede service, vriendelijk personeel, veel zwembaden (ook verwarmd), mooi groot resort, kamers zijn groot en schoon, bedden liggen prima.

Wat betreft het eten, hier zit weinig variatie in. Maar op zich nog voor ieder wat wils. De taxi niet zelf in het hotel laten regelen, maar buiten de poort eentje aanhouden. Dit scheelt je meer dan de helft €.

Gereisd met partner in februari 2017
Emad Z. Saleh Manager, Manager, 12-5-2017

Liebe Ingeveld,

Ihr Jaz Aquaviva Team

Prachtig hotel met zeer goede service

Marnix
5-11-2016

Waren eerste maal in Egypte, toch enigszins met klein hartje wegens terreur. Rit van luchthaven tot hotel ongeveer 30 minuten, akelig was wel de zeer vele hotels die volledig gesloten waren. Eens in hotel niets meer van te merken, prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, goede keuken, prachtig glijbanencomplex. Was een weekje echt genieten. Gaan in 2017 zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2016
Dankeschoen, Manager, 10-3-2017

Lieber Marnix pattyn,

Geweldig!

Iris
19-9-2016

Vanaf het moment dat je aankomt word je in de watten gelegd. Het personeel is zeer vriendelijk. Alle 5 de sterren dubbel en dwars waard! Het resort is s avonds heel romantisch. Leuke animatie team, je hoeft je s avonds niet te vervelen. Het waterpark is geweldig, mensen die in de regio op vakantie zijn betalen hoge bedragen om hier een dag naartoe te gaan, makadi water world heet het. Je kan op het resort lekker eten, we hebben veel gegeten bij het restaurant bij het waterpark, the courtyard bij de lobby is ook geweldig. A la Carte lekker Italiaans gegeten op het dak.

Je zal je hier zeker vermaken, voor jong en oud is dit resort geweldig. En ook nog eens goedkoop!!! Je bent zo op het vliegveld.

Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2016
Emad Z. Saleh, Manager, 10-3-2017

Liebe Iris,

Pascal Vanderstappen
16-7-2016

Zijn van 2 tot 12 juli naar dit hotel geweest. Kwamen rond 22.00u aan, moesten niet zeuren of we eten kregen. Dat stond allemaal klaar. Kamers waren heel netjes en ruim, telkens de kamer gepoetst werd werd er van een handdoek een waar kunstwerk gemaakt. Restaurant was ook oké, genoeg variatie. Voor elk wat wils. Zwembaden waren wauw en zeker het aquapark ben de tel kwijtgeraakt bij 30 glijbanen. Allemaal heel verzorgd, een echte aanrader. Nu de ommezijde van het hele verhaal, als je wilt boeken kijk dan aub wanneer de ramadan gedaan is, de lokale bevolking komt dan ook op vakantie, echt geen kado. Ze blijven 2 weken en zijn weg, dan keert de rust terug. Hier komen we zeker nog een keer terug, als ik punten moest geven, geef ik een welgemeende 9,5. Waarom geen 10, om de simpele reden Ontdek het zelf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Emad Z. Saleh, Manager, 12-5-2017

Liebe Pascal,

geweldig mooi resort

Margaretha
18-6-2016

mooi en schoon resort vriendelijke lieve mensen zeer goed eten mooie ruime kamers veel kastruimte goede bedden mooi zwembaden en schoon alles zeer netjes ook de tuinen complimenten aan de tuinmannen ieder half uur bus naar het strand daar ook alles perfect tot wc aan toe alles schoon een tip voor hotel een droogrekje op balkon voor de rest alles super en het is echt veilig om naar Egypte te gaan we gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in mei 2016

Dear Margaretha,

Thank you for visiting Jaz Aquaviva and for taking the time to rate.

We are very pleased that you have been very well with us in the Jaz Aquaviva Hotel and you had a very nice stay with us.

We are pleased that you were satisfied with the entire service in the hotel, the entertainment and our gastronomy.

Perfect

An Rosiers
16-5-2016

Wij verbleven in Aquaviva van 1 tem 12 mei 2016 met ons gezin (koppel met 2 kinderen) en koppel grootouders. Beide een prachtige familiekamer, met veel ruimte, zeer goed onderhouden en zeer stijlvolle meubels. Onze kamers waren op het gelijkvloers enkel 's ochtends zon. In het restaurant werden we altijd perfect geholpen. Zeer fijn dat de obers zeer snel onthouden wat iedereen drinkt bij het ontbijt, lunch of diner! Het eten is van zeer goede kwaliteit en enorm smaakvol. De Egyptische avond was de minst lekkere. Maar elke dag was er lekkere soep, ruime keuze aan vlees, vis en groenten. Hygiëne in het restaurant was vlekkeloos! 's Ochtends kon je altijd verse eitjes en pannenkoekjes verkrijgen! Een ruime keuze aan cornflakes, yoghurts, fruit... Geweldig! Het barpersoneel was ook zeer vriendelijk. De barmanager volgt zijn personeel goed op en neemt voldoende tijd om met de gasten te praten zodat alles steeds tip top blijft. De ruime keuze aan zwembaden was echt ongelooflijk: 3 grote kinderbaden met glijbanen waar elke peuter/kleuter zich eindeloos kan amuseren. Prachtig aquapark waar het plezier alom is voor de grote kindjes en volwassenen. Gelukkig mogen kleinere kindjes wel mee op de grote familieglijbaan! Ook zeer groot respect voor de tuinmannen en het poetsploeg. Zij houden het resort tip top in orde en verdienen een pluim! Je merkt echt dat al het personeel zeer degelijk opgeleid is en dat er een sterk team staat. Het management staat dicht bij zijn personeel waardoor alle kleine problemen onmiddellijk opgelost worden. De gratis wifi is niet super snel, maar meer dan voldoende om het thuisfront even op de hoogte te houden van het verloop van de vakantie. Ook is het super dat de wifi overal op het domein en in de kamers van goede tot zeer goede sterkte is! Als we het even samenvatten in één woord was onze vakantie gewoon Perfect. We hebben genoten met volle teugen en we komen zéker terug naar Jaz Aquaviva!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Dear Rosiers,

Subliem

felicien
5-5-2016

Pracht hotel , lekker eten , vriendelijk.

Juist voor de strandkloppers , moeten met een shuttle gaan (alle 15')

dus geen probleem.

Gereisd met partner in maart 2016

Dear Felicie,

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.