Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Hoorn

Hoorn,
1-9-2018

Wat een fantastisch hotel, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, je wordt op je wenken bedient ook op het het strand. Wil je naar het strand gaat er elk 1/2 uur een peddelbusje en binnen 5 minuten ben je daar. Het Waterpark is voor de kids fantastisch en bij elke glijbaan staan badmeesters. Wij zaten in een familiekamers deze bestaat uit 2 kamers met een tussendeur. Kamers is ook super en wordt elke dag schoongemaakt. Al met al hebben niets op dit hotel aan te merken. Wij zijn ook naar hurghade en Caïro geweest om de piramide te bekijken echt indrukwekkend en wat zijn de Egyptenaren aardig en behulpzaam. Snorkelen hebben we op het strand geregeld ook hier doen ze alles voor je om het een succes volle excursie van te maken. Tip neem snorkels mee je hebt op het strand bij het hotel ook al koraal en tropische vissen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018