Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) *****

Review geschreven door Danny

Aanrader!

Danny,
29-12-2017

Heel fijn en goed hotel! Mooi waterpark mooie en nette schone kamers. Heel vriendelijk behulpzaam en dankbaar personeel. Heel prettig in de omgang en erg geïnteresseerd zowel de badmeesters als al het andere personeel. Super aardig tegen de kinderen en bezorgd als er even iemand niet fit was. Ze kwamen met allerlei ideeën om snel weer op te knappen. Erg aardig. Eten is echt prima vooral het hoofd restaurant . De snackbar bij de zwembaden heeft iets minder keuze maar ook daar proberen de koks het iedereen naar de zin te maken. Kortom een aanrader voor iedereen en complimenten aan al het personeel wij hebben ons erg welkom gevoeld en een heerlijke vakantie gehad! De moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017