15 vragen over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

• Natasja, 24-03-2018

Winkel

Hoi hoi Is er een klein supermarktje in het hotel of naast het hotel.? Alvast bedankt 😁

• Wind , 16-01-2018

Ervaringen met Wifi.

Wat is jullie ervaring met WIFI op deze locatie. We gaan in April. Kids willen graag ook een iPad mee. Maar lukt het wel filmpjes te kijken of houd het op met een beetje WhatsApp. graag hoor ik van jullie hoe jullie dit ervaren hebben.

• silvia, 22-03-2017

all inclusive strand

Is op het strand ook alles all inclusive

• Kristel, 25-01-2017

Wie nog meer augustus 2017?

We hebben geboekt voor 3 t/m 17 augustus 2017 naar Jaz Makadi Aquaviva. Zijn er nog meer Nederlanders/ Belgen die dan gaan met kindjes? Onze kids zijn 5 (meisje) en 9 jaar (jongen).

Groet Kristel

Baarslag , 14-06-2017

Leuk! Misschien treffen we elkaar!

Wilco, 12-06-2017

Wij gaan van 22 juli tot 11 Augustus, met 1 zoon van 6.

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Travel Store
    Travel Store
    Beachcheck
    Beachcheck
    D-reizen
    D-reizen

• vlinder17, 25-01-2017

wijn en alcohol in jaz aquaviva

weet iemand of het hotel wijn schenkt en andere alcoholische drankjes en is het een beetje van goede kwaliteit?

weet iemand of de bedden goed zijn?

• Mbf, 22-01-2017

Taxi

Weet iemand wat ongeveer de taxi kost heen en terug naar hurghada centrum om een dag/avondje daar door te brengen?

• Roland de Weijer, 04-01-2017

Snorkelen

Als je vanuit het resort met de shuttle bus naar de zee gaat is daar een rif om te snorkelen ?

• Chantal, 25-11-2016

Baby

Hoe is de ontvangst met een babyfoon en hoe is de wifi verbinding. We willen 's avonds wel eens in de bar zitten en dan de babyfoon mee. In een resort in Turkije hebben we mee gemaakt, dat de babyfoon het gewoon niet deed.

• MBF, 22-10-2016

Internet

Iemand ervaring met locale simkaarten ? Waar te koop / kosten?/ bereikbaarheid? Maak uit de vele verhalen op dat de wifi vooral op de kamers nogal wat te wensen over laat. Zou graag meer recente ervaringen willen horen. Alvast bedankt

carola , 24-03-2017

simkaarten zijn op de luchthaven te koop , prima bereik en goedkoop

• Jolanda, 16-10-2016

Verwarmde zwembaden

Kan iemand vertellen welke zwembaden er in het winterseizoen verwarmd zijn??En hoe laat je savonds kunt eten bij het buffet??

Brigitte, 18-09-2017

Hallo,

wij gaan komend jaar in februari hierheen,maar dezelfde vraag? Is het water verwarmd? En hoe was bij jullie het weer?