9,1

Omschrijving
Jaz Aquaviva Makadi is een groot hotel met waterpark. Er is ook een adults-only zwembad. De kamers hier worden elke dag schoongemaakt. Het eten mag wat gevarieerder, maar is prima en voldoende. Hou er rekening mee dat ook locals gebruik mogen maken van het waterpark. Om het half uur gaat er een shuttlebus naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) in het Nederlands

Een echte aanrader!

Justine,
22-2-2019

Wij zijn positief verrast!

Alles tip top in orde!

Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldig verblijf gehad!

Esther Sloots,
20-1-2019

Echt een prachtig hotel waar niks op aan te merken is!

Bij het ontbijt verse smoothies en verse sap

de koks willen je bij alles helpen en ook voor de vegetariër is het eten hier en dikke prima.

De zwembaden zijn prachtig en er word de hele dag schoongemaakt bij het zwembad en in het hoofdgebouw! De mensen die werken erg hard wel 12 uur per dag en dat voor maar €100/€150 per maand.

Enig minpuntje kan zijn dat er in de omgeving niet veel te doen is en dat je er met een busje op uit moet.

Wi-Fi werkt prima.

Wij zouden dit hotel zeker aanraden!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastisch voor de derde maal in dit hotel

willy claes,
14-12-2018

Personeel is zeer behulpzaam Ober Mostapha is een schatje, altijd super

gedienstig.It geldt voor het merendeel van het personeel.

Gereisd met partner in maart 2017

Fan-Tastisch

Joshua,
23-11-2018

Super hotel! Eten is lekker en elke dag anders. Strand is makkelijk te bereiken dmv een shuttle bus, die gaat om de 30 minuten.

Kom graag weer terug als ik de mogelijkheid heb! 10/10!

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super hotel! Hier gaan we nog terug.

Sofie,
6-11-2018

Super hotel! We zijn al meerdere keren in Egypte geweest en dit hotel staat zeker bovenaan ons lijstje!

Heel vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker eten, toffe zwembaden en een fantastisch aquapark.

Je moet echt wel heel hard denken om iets negatiefs te zeggen over dit hotel. Hier gaan we zeker terug.

Een aanrader...

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Super aquapark

Patricia willems,
5-11-2018

Heel mooi super aquapark voor Groot en Klein vanaf 140 cm.de kids glijbanen zijn wel voor kleinere kinderen.

Het eten is goed.

Mijn man moest wel wennen aan het eten (maag)

De kamers worden netjes schoongemaakt.

Wij hadden 2 kamers naast elkaar met een tussendeur.

Je kunt met de shuttle bus naar het strand waar ook lig bedden En je ook gebruik mag maken van het eten en dringen .

Dit geld ook voor de Hotels in Makadi van de Jaz keten die mogen ook gebruik maken van het aquapark.

Wij waren er in Mei en het was er heel rustig in het hotel .

Het eten bij het zwembad is iets minder je kunt beter naar het Hotel gaan om te eten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Hoorn,
1-9-2018

Wat een fantastisch hotel, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, je wordt op je wenken bedient ook op het het strand. Wil je naar het strand gaat er elk 1/2 uur een peddelbusje en binnen 5 minuten ben je daar. Het Waterpark is voor de kids fantastisch en bij elke glijbaan staan badmeesters. Wij zaten in een familiekamers deze bestaat uit 2 kamers met een tussendeur. Kamers is ook super en wordt elke dag schoongemaakt. Al met al hebben niets op dit hotel aan te merken. Wij zijn ook naar hurghade en Caïro geweest om de piramide te bekijken echt indrukwekkend en wat zijn de Egyptenaren aardig en behulpzaam. Snorkelen hebben we op het strand geregeld ook hier doen ze alles voor je om het een succes volle excursie van te maken. Tip neem snorkels mee je hebt op het strand bij het hotel ook al koraal en tropische vissen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor Egypte ok maar toch veel minpuntjes

Nathalie,
1-9-2018

Naar Egyptische normen is dit een goed hotel. Wij zijn echter de tophotels inTurkije gewend en dan is dit een tegenvaller. Minibar niet inbegrepen, vloeren rond het zwembad en eigenlijk in gans het hotel zijn spekglad. Poolbars zijn vuil, sluiten om 17u en daar krijg je elke dag hetzelfde eten. dranken uit automaten, ...Het aquapark is top ! Plezier voor alle leeftijden. Dat het strand niet meteen aan het hotel ligt, vonden wij geen probleem. Goed geregelde shuttleservice.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Supervakantie

Jean-pierre,
31-7-2018

Superhotel .kindvriendelijk en aangenaam personeel . Alleen hadden we graag de capaciteit van het hotel geweten

Gereisd met vrienden in juli 2018
Emad Z. Saleh, Manager, 1-8-2018

Dear GUEST,

Sunny greetings from Jaz Aquaviva. Thank you for your feedback. For us it is really very important. We are pleased to hear that you have enjoyed our hotel and hospitality. We look forward to welcoming you again to our hotel.

Best regards Jaz Aquaviva Team

Aanrader!

Danny,
29-12-2017

Heel fijn en goed hotel! Mooi waterpark mooie en nette schone kamers. Heel vriendelijk behulpzaam en dankbaar personeel. Heel prettig in de omgang en erg geïnteresseerd zowel de badmeesters als al het andere personeel. Super aardig tegen de kinderen en bezorgd als er even iemand niet fit was. Ze kwamen met allerlei ideeën om snel weer op te knappen. Erg aardig. Eten is echt prima vooral het hoofd restaurant . De snackbar bij de zwembaden heeft iets minder keuze maar ook daar proberen de koks het iedereen naar de zin te maken. Kortom een aanrader voor iedereen en complimenten aan al het personeel wij hebben ons erg welkom gevoeld en een heerlijke vakantie gehad! De moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017
Emad Z. Saleh, Manager, 8-1-2018

Sehr geehrter Gast,

Sonnige Gruesse aus dem Jaz Aquaviva Hotel!

Vielen Dank für Ihren Besuch im Jaz Aquaviva und das Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten.

Es freut uns sehr das Sie sich und Ihre Familie bei uns im Jaz Aquaviva Hotel sehr wohlgefuehlt haben und Sie einen sehr schoenen Aufenthalt bei uns hatten.

Wir werden uns sehr freuen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu koennen.

Mit freundlichen Grüßen,

Emad Z. Saleh

General Manager

JAZ Aquaviva

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.