Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

9.2Fenomenaal

Hotel Info

• Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

Jaz Aquaviva Makadi is een groot hotel met waterpark. Er is ook een adults-only zwembad. De kamers hier worden elke dag schoongemaakt. Het eten mag wat gevarieerder, maar is prima en voldoende. Hou er rekening mee dat ook locals gebruik mogen maken van het waterpark. Om het half uur gaat er een shuttlebus naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld) in het Nederlands

• 9Stefan22-08-2019

Een dikke 9/10

9 punten op 10 dat mag je zeker geven aan dit hotel. Personeel: Het personeel is zeer vriendelijk! Van de poetsman, klusjesman, redder en uiteraard de obers - iedereen begroet je en staat steeds tot uw dienst. Kamer: Mooie kamer met heel goed 2 persoonsbed. De kinderen hebben een apart deel met 2 - 1 persoonsbedden van een iets lagere kwaliteit. De badkamer is niet groot maar functioneel. Zwembad: Het is een luxe dat zelfs in topseizoen er voldoende plaats is. Nu is het wel zo dat de redders hun zwembad en ligstoelen echt managen - ze vragen waar wil je liggen en zorgen dan voor plaats. Deze service is echt top en geeft zo geen reservatiedrang die sommige mensen hebben. De redders zijn trouwens streng zodat alles in en rond het zwembad veilig verloopt. Aquapark: Een paradijs voor jong en oud - veel glijbanen - korte wachttijden - wederom strenge redders wat een hoog veiligheidsgevoel geeft. Perfect waterplezier :) Restaurants: TOP

9Eten
    9Kamers

Met oudere kinderen

• 9Danny Zeevaarders26-05-2019

Prachtig resort echter voor ons nooit meer.

Het is een prachtig resort met alles erop en eraan. Grote zwembaden, prachtig waterpark, de kamers worden dagelijks gereinigd, service bij problemen is super. Eten is prima verzorgt al was het niet helemaal ons ding. Handdoekje leggen is er wel een beetje aanwezig maar er is zoveel plek dat het in onze ogen geen storend iets is.

Ben je iemand die de hele dag op een stretcher kan liggen dan is dit een prachtige plek om het te doen.

Voor ons echter was dit een eenmalig iets. Het resort bevind zich wat verder van de zee (de shuttle service prima) en het is dan ook echt een "gevangenis" buiten de deuren is het dan ook één grote zandbak. Het zonnetje is rond 20:00 verdwenen en de avond animatie is niet al te entertainend en verveeld na 2 à 3 dagen. Het eten ziet er prachtig uit maar smaken doet het allemaal niet echt. Daarbij komt dat we alle 4 diarree hebben gehad. Het eten smaakt het best bij de foodcourt nabij het strand.

9Prijs/kwaliteit
    7Eten
    8Kindvriendelijk
    9Zwembad
    8Hygiëne

• 9Fam. de Groot10-05-2019

Wederom weer heel goed bevallen. Topper in Egypte!

Ons derde bezoek aan dit Hotel. In Egypte is er eigenlijk niet veel beters qua prijs/kwaliteit. Fijn hotel, aardig personeel en super lekker zwembad/aqua park. We hebben we een heerlijke tijd gehad. Enige "nadeel" is dat er ivm bezetting wat meer lokale toeristen zijn. Verder niks geen problemen met de mensen, maar ze krijgen duidelijk voorrang bij alles. Ligt iets verder van het vliegveld maar met 25/30m transfer natuurlijk nog meer dan prima. Ook onze kinderen van 5 en 7 hebben het weer geweldig gehad.

9Ligging
    9Eten
    1Hygiëne

• 8vincent visser25-04-2019

Prima!

Prima resort! Eerste dag is even zoeken en uitvinden waar alles te vinden is. Dit omdat het vrij groot is en daarom alles vrij ver uit elkaar ligt. Verder ontbreekt het je aan niets op dit prachtig aangelegde resort. Enige kritiek is dat het personeel beter moet opletten wie er aan de beurt is. Of het nu bij het eten is of bij het zwembad. Diegene die het laatste aan komt lopen wordt als eerste geholpen. Kan ik heel slecht tegen...

5Ligging
    7Service
    5Eten
    9Kamers

• 9Ann Martens19-04-2019

Mooi, proper hotel met top aquapark

Mooi hotel met alles erop en eraan. Kamers elke dag opnieuw zeer netjes. Zwembaden zeer mooi maar tegels zo glad op blote voeten. Aquapark zeer uitgebreid. Geweldig en geen lange wachtrijen. Kids onder 1.20m mogen zeker niet van de grote glijbanen. Er is wel een heel fijn kindergedeelte. Het eten was best ok maar we vonden vaak heel moeilijk plaats in het restaurant. Zeker als er teveel wind was om buiten te eten. Het was er echt druk en het personeel werkt heel hard maar kon het vaak niet aan.Je kan 1 keer a la carte boeken maar die restaurants zijn altijd volgeboekt. Daar zouden ze iets op moeten vinden. Animatie team doen ongelooflijk hun best, allemaal eigenlijk. Maar veel respect voor gigi (zo lief en doet voor iedereen goed doen) en Cuba (geweldige danser en graag gezien door onze kids) Kortom we hebben van ons verlof genoten en raden het hotel zeker aan. Iedereen doet echt wel zijn best, chapeau 😉

8Service
    8Zwembad

• 10Demi Eiweleit10-04-2019

Fantastisch hotel

Top vakantie gehad. Bij aankomst direct warm ontvangst en even gewacht in de bar onder het genot van een drankje. De familie kamers zijn goed. Er zit een deur tussen de 2 kamers erg fijn. De kamers zijn schoon en worden elke dag goed schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam van schoonmaker tot de mensen bij de receptie. Het eten is goed en elke dag wat anders. Je kunt er voor kiezen om aan het zwembad te eten of in het restaurant of boven in het restaurant voor alleen volwassenen. De zwembaden zijn erg schoon en het aquapark is geweldig voor alle leeftijden. Je kunt met een bus elk half uur naar het strand. Daar hebben ze ook strand bedden voor alle jaz gasten en je kunt daar ook lekker eten. Het animatieteam in het hotel doet ook zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Het is echt een top hotel

10Eten

Met vrienden

• 10Roland Dufraimont06-04-2019

In een woord het was een fantastisch verblijf

Het was de eerste keer dat wij in Jaz Aqua Viva verbleven , wij hebben geen enkel minpunt te melden alles was prima in orde . Het verblijf , het personeel , het eten ,de kamers alles was pico belo Volgend jaar gaan wij zeker terug

10Ligging
    10Eten

• 10Justine22-02-2019

Een echte aanrader!

Wij zijn positief verrast! Alles tip top in orde! Wij komen zeker terug.

• 9Esther Sloots20-01-2019

Geweldig verblijf gehad!

Echt een prachtig hotel waar niks op aan te merken is! Bij het ontbijt verse smoothies en verse sap de koks willen je bij alles helpen en ook voor de vegetariër is het eten hier en dikke prima. De zwembaden zijn prachtig en er word de hele dag schoongemaakt bij het zwembad en in het hoofdgebouw! De mensen die werken erg hard wel 12 uur per dag en dat voor maar €100/€150 per maand. Enig minpuntje kan zijn dat er in de omgeving niet veel te doen is en dat je er met een busje op uit moet. Wi-Fi werkt prima.

Wij zouden dit hotel zeker aanraden!

8Kamers

Met vrienden

• 2018
    9willy claes14-12-2018

Fantastisch voor de derde maal in dit hotel

Personeel is zeer behulpzaam Ober Mostapha is een schatje, altijd super

gedienstig.It geldt voor het merendeel van het personeel.

9Zwembad
    9Prijs/kwaliteit
    7Ligging

Traveltroef

2 tips over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

• Mw. Hofma, 23-02-2019

In februari koelt het ‘s avonds behoorlijk af. Zorg voor lekkere warme kleding.

• R.G. de Greef, 05-07-2015

Ga op excursie om meer van Egypte te zien.

15 vragen over Hotel Jaz Makadi Aquaviva (Splashworld)

• Natasja, 24-03-2018

Winkel

Hoi hoi Is er een klein supermarktje in het hotel of naast het hotel.? Alvast bedankt 😁

• Kristel, 25-01-2017

Wie nog meer augustus 2017?

We hebben geboekt voor 3 t/m 17 augustus 2017 naar Jaz Makadi Aquaviva. Zijn er nog meer Nederlanders/ Belgen die dan gaan met kindjes? Onze kids zijn 5 (meisje) en 9 jaar (jongen).

Groet Kristel

Wilco, 12-06-2017

Wij gaan van 22 juli tot 11 Augustus, met 1 zoon van 6.

Baarslag , 14-06-2017

Leuk! Misschien treffen we elkaar!

• Jolanda, 16-10-2016

Verwarmde zwembaden

Kan iemand vertellen welke zwembaden er in het winterseizoen verwarmd zijn??En hoe laat je savonds kunt eten bij het buffet??

Brigitte, 18-09-2017

Hallo,

wij gaan komend jaar in februari hierheen,maar dezelfde vraag? Is het water verwarmd? En hoe was bij jullie het weer?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV