Hotel Iberotel Makadi Beach

Hotel Iberotel Makadi Beachstersterstersterster

9.8Fenomenaal

Egypte, Egypte, Makadi Bay

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Makadi Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

195 reviews over Hotel Iberotel Makadi Beach

• 9carlakeemink16-05-2015

Prima hotel

Prima hotel met een uitstekende service en heerlijk gevarieerd warm eten in het hoofdrestaurant. Overige restaurantjes ook uitstekend. Ligging aan een mooi lang strand, tussen andere hotels. Leuke wandelboulevard tussen de hotels en het strand. Aan de wegkant, enige winkeltjes en restaurantjes. Hadden een mooie (duurdere) kamer met zeezicht en werd goed schoongemaakt. 's Avonds gevarieerde (lokale) dansshows en zang. Internet op de kamer was erg slecht en voor een 2e persoon helemaal niet toegankelijk. Op het strand geen barservice, wel zelf halen. Er werd daar overigens geen alcohol geschonken, uitgezonderd bier.

Thank you for choosing Iberotel Makadi Beach to spend your holiday
    My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. Once again, thank you for your visit to our hotel, and for your feedback.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8H. Meuwissen20-04-2015

Hier gaan we zeker nog eens naar toe.

Mooi resort in Oosterse stijl met veel wit marmer, sfeervol. Ruime kamers met strandlaken wissel op de kamer. Welkom met fles witte wijn, koekjes en fruit. Strandstoelen met voldoende ruimte ertussen. Zeer prachtige tuin. Ruim aanbod en keuze tijdens buffet. Helaas dagelijks slechts 1 soort gebakken vis. Geen vis bij voorgerecht. Wel 1x vis tijdens visbuffet en in het beach restaurant (a la carte). Gratis was- en strijkservice. Welkomstwoord door manager met praktische tips. Geen (harde) muziek bij het zwembad. Alleen muziek tijdens aquafitness.

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Hendrique Beernink15-09-2014

Super hotel

voor de 6 e keer in Egypte geweest ,maar dit hotel scoort het hoogst op alle punten.Personeel zeer vriendelijk en met persoonlijke aandacht. Kamers mooi en goed schoongemaakt iedere dag .Eten afwisselend ,altijd lekker en goed warm.Zwembad en strand ook prima. ik snap niet dat niet meer Nederlandse touroperators dit hotel aanbieden

Thank you for choosing Iberotel Makadi Beach to spend your holiday
    My team and I would also like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. Once again, thank you for your visit to our hotel, and for your feedback.

Gereisd met partner in september 2014

• 10R. van Deurzen24-08-2014

Wow wow wow!

Wat hebben wij genoten, het was echt super! Voor de vierde keer in Egypte, maar dit was toch zeker het beste hotel tot nu toe! Onderstaande reacties zeggen het al, goed eten, erg leuke bediening. Het personeel doet ook niet te overdreven zijn/haar best voor een fooi, want het gaat in de gezamenlijke pot. Ze zijn heel spontaan en vriendelijk. Mooie kamer en iedere keer weer netjes met iedere dag een leuke creatie op bed. Beachrestaurant is veel vis, maar wij vonden het heerlijk. Oriëntaals restaurant moet je van houden, is gericht op de Arabische keuken. Waterpark vonden wij ook super. Het resort is niet zo groot, maar genoeg plaats voor de bezetting. Geen last van russen, echt fijn! Verder inderdaad veel Duitsers. Huisrif is veel te zien. Mijn vriend was sceptisch over het duiken in Hurghada na Marsa Alam en Sharm el Sheikh gezien te hebben, maar heeft mooie duiken gemaakt met Divingworld.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Hanna25-05-2014

Wat een fijn hotel!

Het hotel ligt aan een gezellige boulevard en biedt een uitstekende service. Alles wordt met plezier geregeld, het eten varieert en is erg lekker en ook het uitzicht en snorkelen prachtig. Kortom: een heel positieve ervaring!

Gereisd met partner in mei 2014

• 7joke dewael04-04-2014

goed voor één keer

Deze mastodont heeft wel een goede service in het restaurant. De service in de bars was merkelijk minder, ook minder vriendelijk. Het buffet was veel te klein voor het aantal gasten. Ook het aanbod in hoofdgerechten was zeer miniem. Het beach restaurant is beter te mijden. Geen 9.1 waard!

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 10Jaap12-03-2014

Super hotel

Nog nooit meegemaakt, zo'n service! Ontvangst met lekker drankje in de lobby dan een upgrade naar een zeezichtkamer. Iedere dag staflid langs of er nog op- of aanmerkingen zijn. Zo ja dan worden ze direct verholpen. Het eten is er prima, volop keuze: vlees, vis, vegetarisch, soep, Orientaalse hoek en een toetjesbuffet waar je van achterover slaat. Ook het restaurant bij het zwembad heeft prima eten, o.a. lekkere biefstukken en pizza's die 1000 maal beter zijn dan die zooi uit de diepvries hier in Nederland. Ook de loempia's zijn een aanradertje als snack. Het personeel is super vriendelijk en staat direct voor je klaar. Bezetting hotel was ongeveer 60%. Duitsers, Belgen, Nederlanders en Russen. Wat wel jammer was dat er weinig excursies werden aan geboden door de NL reisorganisatie. Zo mocht je niet naar Luxor door de woestijn en was de quadsafari ook verboden. Gelukkig kon je bij de Duitse reisorganisatie deze excursies wel boeken. Dus heerlijk gescheurd met de quad in de woestijn.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 8Nicky Hoek07-03-2014

Heel goed hotel!!

We zijn van 22 februari t/m 1 maart in het Iberotel Makadi Beach verbleven. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze kamer gebracht. We kregen zelf een upgrade naar een zeezicht kamer!! Het hotel was helaas voor 58% vol ivm de crisis. Hotel ligt zo'n 40 min. rijden vanaf de luchthaven. Wel een afgelegen weg. Buiten het hotel is een Souk te vinden met enkele souvenir winkeltjes, best gezellig. Het eten is uitstekend in het hotel. Iedere avond een ander thema. Je kan in de middag ook lunchen bij het zwembad, dit is a la carte. Vlees, pasta, pizza's, panini's etc. Van 14.00 - 17.00 uur heerlijke wafels verkrijgbaar. In de avond mag je ook dineren in het beachrestaurant, is ook een aanrader!! Kamers worden goed schoongemaakt en zijn erg ruim! Wij hadden kamer 4209 en 4210, deze hadden ook een tussendeur wat makkelijk is. 1 zwembad is verwarmd (29C) wat in de maand februari lekker is. Strand is ook groot met voldoende bedden! Kortom we hebben een topvakantie gehad in Egypte

Gereisd in februari 2014

• 7kspijkhoven17-09-2013

Te Duits

Mijn partner en ik zijn hier in juli 2013 geweest. Bijna geen Nederlanders (hoeft ook niet alleen maar NL te zijn). Er waren alleen maar Duitsers, personeel begon ook telkens in het Duits, super irritant. Entertainment was geen entertainment te noemen, ronduit slecht! 1 meisje kon zelfs geen Engels alleen Russisch, sorry maar wat doe je dan in zo'n team! De shows waren echt slecht, vermakelijk was het zeer zeker niet. Daarnaast was er niks te doen op het park. Om 23.00 uur was vrijwel heel het plein leeg, mensen gingen slapen of in ieder geval weg en na 00.00 uur moest je in de 'discotheek' betalen voor je drinken (niks all in dus). Ook krijg je 1 mb internet en als je meer wilt moet je bijbetalen wat best prijzig is. De service is wel goed, ze doen alles voor je. Maar ik ga hier nooit meer heen, te saai!

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Koen17-08-2013

Veel beter verwacht!

Buiten het hotel waren de winkels dagelijks gesloten. Er viel niets te beleven. De animatie was enkel in het Duits en Russisch. De shows waren elke avond hetzelfde. Het hotel zat voor 80% vol waarvan 75% Duitsers. De service was heel goed vooral in de Zenzana bar ( ober Ahmed Mostafa is super )! Het was elke dag hetzelfde eten en er was weinig keuze. De pizza's waren er goed ( Poolbar ). Het rif stelde niet veel voor of je moest al heel diep gaan. De kamer was mooi en netjes maar heel lawaaierig. We hadden wel eens last van mieren in de badkamer maar dit werd onmiddellijk opgelost met een spray. Wij komen zeker NIET meer terug !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

11 tips over Hotel Iberotel Makadi Beach

• Jaap, 12-03-2014

Kamers 4210 is erg mooi. Quad safari bij zonsondergang is ook super.

• Marc & Sandra, 19-03-2012

Indien je in het slechtste geval uw bagage enkele dagen zou moeten missen of je bent enkele dingen vergeten. Geen paniek ! Er is een mooi shoppingcenter enkele meters van het hotel met een kleine supermarktje.

• petra, 14-06-2013

ga zeker snorkelen het lijkt wel of je in een aquarium zwemt !

25 vragen over Hotel Iberotel Makadi Beach

• Margret Stienen, 15-09-2019

Smoking

Is this a smoking resort???? Gr margret

• Mirjam, 19-06-2018

Handdoekenservice

Ik vroeg me af hoe het in dit hotel met de handdoeken-wissel is? Ontvang je dagelijks schone handdoeken? Wordt er ook een service aangeboden voor handdoeken voor zwembad/strand?

Dank u wel voor u reactie.

• Patricia, 30-11-2017

Temperatuur rond jaarwisseling en oudjaarsavond

Wij gaan rond 28 dec maar toch 3 vraagjes: -overdag is het toch wel bikini weer en goed te doen aan strand of zwembad? -ik bergrijp dat de avonden wel snel afkoelen en is dus een zomerjurkje met korte mouwen te koud en moet er toch lange broek/lange mouwen mee in de koffer? -doen ze nog wat speciaals op oudjaarsavond?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Travel Store

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen