Hotel Iberotel Makadi Beach

Hotel Iberotel Makadi Beachstersterstersterster

9.8Fenomenaal

Egypte, Egypte, Makadi Bay

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Makadi Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

195 reviews over Hotel Iberotel Makadi Beach

• 2018
    10Yvonne Barthel18-12-2018

Ontzorghotel voor de ultieme relaxvakantie.......

Wij zijn 8 dagen met een groep van 16 vrienden in dit hotel geweest en hebben er een schitterende week gehad. Een prettige manager met een enthousiast en vrolijk team die ons gedurende ons verblijf echt volledig in de watten heeft gelegd. Naast een heerlijk buffetrestaurant ook verschillende a la carte restaurants met heerlijke gerechten. Iedereen werkt hard om het de gasten naar de zin te maken, maar met een vrolijkheid die aanstekelijk is. Kamer was schoon en iedere dag weer een verrassing hoe je handdoeken waren gepresenteerd; zwanen, vissen, mensen, noem maar op. Ondanks mijn huisstofmijtallergie heb ik in mijn kamer geen klachten ontwikkeld, dus dat zegt iets over hoe schoon alles was. Ook heel fijn. Zowel aan het zwembad als op het strand meer dan voldoende ligbedden met lekkere matrassen. Geen moeite was het personeel teveel om je een heerlijk verblijf te bezorgen waarvan je lekker kunt bijtanken en uitrusten. Enig punt ter verbetering, maar volgens mij geldt dit voor Egypte in zijn algemeenheid, de wifi en internet verbindingen waren niet geweldig ondanks een extra aangekochte bundel voor 'snel internet'. Al met al een hele positieve ervaring; Ik ga zeker nog eens terug!

Iberotel Makadi Beach, Guest Relation Manager, 07-01-2019

Dear Guests,

thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach. Furthermore my team and I would like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Jong stel06-12-2018

Super Super

Super hotel!! Voor de 4e keer in Egypte op vakantie gegaan maar dat was echt het beste hotel waar ik ben geweest.Super schoon de directeur komt je persoonlijk verwelkomen.Lekker eten mooi strand met bediening.Maar zeker het personeel is top.Met name de biedingen en het bar personeel.Wij gaan Achmed ,Saber,Ismael,Saha en de rest van de crew missen.

Iberotel Makadi Beach, Guest Relation Manager, 07-01-2019

Super hotel!!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Johnlian17-08-2018

Zeer lux mooi hotel

Zeer mooi lux hotel met zeer vriendelijk personeel en goede service met een zeer vriendelijke manager Manuel Guardia

Iberotel Makadi Beach, Guest Relation Manager, 02-09-2018

Dear Johnlian,

thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach. Furthermore my team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel.

Manuel Guardia

General Manager

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Wilma26-02-2018

Een top hotel met uitmuntende service.

Alles was perfect, geen minpunten.

Iberotel Makadi Beach, Guest Relation Manager, 05-03-2018

Gereisd met partner in februari 2018

• 2017
    10Ronny26-06-2017

fantastich

2015 naar dit hotel geweest 1 week met oudejaarsavond was gewoon geweldig,zeer vriendelijke mensen mooi zwembad en lekker eten.alles was daar top.dit jaar 2017 gaan we terug voor 2 weken in december met kerst en nieuwjaar zijn we daar terug,hoop dat het terug hetzelfde is zoals 2 jaar geleden maar daar twijfel ik niet aan.

Iberotel Makadi Beach, Guest Relation Manager, 27-06-2017

Dear Guests,

thank you for your valued feedback and for visiting our hotel in december. We are happy to welcome you again and we wish you a nice time.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Cor visser11-03-2017

De 7ste keer alweer

Goede kamers , heerlijk eten , goed restaurant , Supper gelegen mooi boulevard enz enz enz Animatie is Top tennis badminton boogschieten voetbal duiken enz enz

Iberotel Makadi Beach, Guest Relation Manager, 13-06-2017

Dear Guests,

Thank you for choosing Iberotel Makadi Beach to spend your holidays. My team and I would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. Once again, thank you for visiting our hotel, and for your feedback.

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

10E. Polman08-06-2016

Weer thuis komen!

Wederom een warm welkom in dit hotel. Alles weer goed voor elkaar. Hoe iemand kan schrijven dat het eten niet goed is, die eet in Nederland waarschijnlijk in een 3 sterren restaurant. Iedere dag een ander thema waar het eten op gebaseerd was. Vanwege te weinig gasten geen mogelijk om tussen de middag in het hoofd restaurant te eten, maar daarvoor heerlijk eten in het beach restaurant en het restaurant bij het zwembad. Dus geen enkel probleem. Het kleine aantal gasten zorgde er wel voor dat we nog meer verwend werden dan normaal. Iedereen staat altijd voor je klaar. Het voelt weer als thuiskomen. Goede schone kamer. Lekker eten. Vooral ook bij de Beach Bar. Gezellig zitten s avonds met een drankje. Mooi strand en een prachtig klein rifje. Zelfs dit jaar weer nieuwe vissen ontdekt. We konden zonder bij betalen langer op onze kamer blijven Super,!!!!!!

Gereisd met partner in april 2016

• 6eric bossers11-02-2016

dit nooit meer

dit is geen 5 sterren waard eten niet goed elke dag hetzelfde alle warm eten ligt in bakken en veel te gaar bij te weinig reizigers was het restaurant op de middag toe doordat ge het zwembad kon gaan eten ,pizza,fritten,hamburgers en dit voor een 5 sterren ,nooit meer

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Herpoelaert28-01-2016

Wat was dat super!

Nog nooit zo'n vriendelijke manager en personeel tegen gekomen op onze reizen. Goede keuken, nette kamer, verwarmd zwembad alles was ons hartje wenste. Wat wij ook heel leuk vonden was de Royal cruise, de hele dag op zee, snorkelen en ja zelf in januari dolfijnen gezien. Dank u Hotel Iberotel Makadi Beach voor de leuke vakantie!

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Melanie31-12-2015

goed

Het hotel was goed. Personeel is ook vriendelijk. Eten is perfect en gevarieerd. Mindere dingen zijn de cocktails die ze maken zijn altijd verschillend en beamen niet aan de werkelijke cocktail. De plaatselijke alcoholische dranken zijn ook niet zo lekker. Het bier is wel goed. Het Kerstdiner kon veel beter, de hapjes mochten meer uitgebreid en fijner. Het eten zelf mocht ook wat fijner. Het dessert was subliem. Voor de prijs van 80 euro p.p. die we moesten bijbetalen voor deze avond was de prijs wel te veel. Excursies zoals jeeptocht is zeker aan te raden, de duikboot hadden we meer verwacht maar dat kan liggen aan de late periode die we geweest zijn, misschien zie je meer vissen in de zomer periode. De city tour en shopping is wat te druk. Te haastig. Het hotel is zeker aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

11 tips over Hotel Iberotel Makadi Beach

• Jaap, 12-03-2014

Kamers 4210 is erg mooi. Quad safari bij zonsondergang is ook super.

• Marc & Sandra, 19-03-2012

Indien je in het slechtste geval uw bagage enkele dagen zou moeten missen of je bent enkele dingen vergeten. Geen paniek ! Er is een mooi shoppingcenter enkele meters van het hotel met een kleine supermarktje.

• petra, 14-06-2013

ga zeker snorkelen het lijkt wel of je in een aquarium zwemt !

25 vragen over Hotel Iberotel Makadi Beach

• Margret Stienen, 15-09-2019

Smoking

Is this a smoking resort???? Gr margret

• Mirjam, 19-06-2018

Handdoekenservice

Ik vroeg me af hoe het in dit hotel met de handdoeken-wissel is? Ontvang je dagelijks schone handdoeken? Wordt er ook een service aangeboden voor handdoeken voor zwembad/strand?

Dank u wel voor u reactie.

• Patricia, 30-11-2017

Temperatuur rond jaarwisseling en oudjaarsavond

Wij gaan rond 28 dec maar toch 3 vraagjes: -overdag is het toch wel bikini weer en goed te doen aan strand of zwembad? -ik bergrijp dat de avonden wel snel afkoelen en is dus een zomerjurkje met korte mouwen te koud en moet er toch lange broek/lange mouwen mee in de koffer? -doen ze nog wat speciaals op oudjaarsavond?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen