11 tips over Hotel Iberotel Makadi Beach

• Jaap, 12-03-2014

Kamers 4210 is erg mooi. Quad safari bij zonsondergang is ook super.

• Marc & Sandra, 19-03-2012

Indien je in het slechtste geval uw bagage enkele dagen zou moeten missen of je bent enkele dingen vergeten. Geen paniek ! Er is een mooi shoppingcenter enkele meters van het hotel met een kleine supermarktje.

• petra, 14-06-2013

ga zeker snorkelen het lijkt wel of je in een aquarium zwemt !

• e.polman, 28-03-2013

Laat lekker je kleren wassen , ze komen super schoon terug. En ga eens lekker eten in het beach restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Makadi Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    BeachCheck
    BeachCheck
    Travel Store
    Travel Store

• P.C., 29-03-2013

Gratis draadloos internet in de lobby (64 kb/s) en betaald over het hele terrein high speed. De wasservice is ook gratis en keurig verzorgd (houdt wel rekening met krimp van daarvoor vatbare kleding als T-shirts)

• Hanna, 25-05-2014

De uitstap naar Luxor vonden we erg de moeite waard, met een Nederlands sprekende gids.

• Bert en Bren, 13-01-2013

snorkelen is fantastisch hier! Direct vanaf het strand kun je snorkelen op het huisrif waar je de mooiste vissen kunt spotten. Erg bijzondere vissen gezien (gitaarvis, geel gestipte rog, octopus, (enorme grote!) mureen en nog veel meer mooie vissen). Kijk uit voor de zee-egels! Waterschoentjes meenemen! Snorkels kun je gratis lenen bij de poolboy. Verwarmd zwembad (31 graden). Zoals je kunt lezen zijn wij superenthousiast over deze accomodatie. We gaan nooit 2maal naar dezelfde bestemming,nu wel

• ingrid, 17-08-2012

vergeet de aangeboden excursies: veel te duur voor wat je krijgt! Machmya: 1 commercieel gedoe.in konvooi naar 1 eiland ( paradise island=machmya=..)parasols met vaste plek-1u snorkelen aan strand met piepklein rif - terug naar boten voor snorkeltrip van 1u-samen eten-dan 1u 'vrije tijd' - lange vermoeide dag zonder veel resultaat.

• P.C., 29-03-2013

Internet is gratis in de lobby 65kp/s, dus voldoende voor smartphone. Tegen betaling draadloos high-speed internet op gehele complex. Vliegveld is een ongeorganiseerde bende, maar er is (zo te zien) een nieuwe aankomst/vertrekhal in aanbouw.

• Henk, 14-06-2012

Met ingang van 01 november 2012 (winterseizoen) kun je in Nederland dit fijne hotel weer bij Holland International of Arke boeken. Tot die datum kan dit in Nederland slechts maar bij Isropa. Dit is natuurlijk voor de all-in reizen en niet voor alleen een hotelkamer.

• H. Meuwissen, 20-04-2015

Duikschool is op 7 minuten lopen afstand; hier een goede service en vele mogelijkheden, ook om te snorkelen. Snorkelen kan vanaf het strand, meerdere riffen.