Hotel Iberotel Makadi Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Makadi Beach voor je op een rij gezet:

194 reviews over Hotel Iberotel Makadi Beach

• 10Mandy26-05-2019

Geweldige service

Groot hotel wat toch sfeervol aandoet met geweldige service en erg vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terugkomen.

Met vrienden

• 10eric22-04-2019

fantastich

het is zeer goed hotel .zeer goed ligging het strand is aan het hotel .je kan er grote wandelingen maken een droom voor de lopers +- 1.200 km loop genot op het strand of een weg van 4 meter breed.het eten is zeer goed voor ieder wat wils. de kamers worden zeer goed gepoets elke dag. aan het strand word de drank tot bij gebracht .wad er zeer goed is er zijn verkleed hokjes op het strand.ieder hotel geeft zijn strand.je kun op drie plaatsen eten in buffet aan het zwembad en aan het strand. de strand doeken worden alle dagen op je kamer ver vangen. de avond schows zijn zeer goed het zijn profs alle dagen een andere groep of zangers of dansers.als vroeg weg ga om om excursie of naar huis ga kan je al gaan ontbijten van 5 uur en veel keus .iedereen is zeer vriendelijk en zeker voor de kinderen.

Met oudere kinderen

• 10J Verspagen15-04-2019

Weergaloos

Top hotel, fantastisch eten en een geweldige service, perfecte locatie en uitstekende bediening. Kortweg, weergaloos.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Natasja06-04-2019

Geweldige bestemming !

Fantastisch hotel waar je werkelijk in de watten gelegd word. Alles is verzorgd en super netjes. Voornamelijk Duitse gasten. Hotel is daar ook op ingericht, maar zijn super servicegericht naar iedereen. Ontzettend vriendelijk en attent personeel. Geweldig animatie team, wat echt zorgt voor extra sfeer. Kortom super !

Met vrienden

• 9Nicoline Wessels06-04-2019

Top leuk 👍

Dit is een leuk hotel met goed eten. Ontbijtbuffet top. Allercarte eten dan is de grillroom minder. Verder bedden iets mindet en voor het strand vragen om de matrasjes op de bedden anders lig je niet lekker. Bedden bij zwembad wel reserveren andrrs in de schaduw of geen plek. Vriendelijke mensen maak vooral eens de Go Adventure dagtour 👍

• 10Emmie Polman02-04-2019

Gastvrijheid ten top.

Super Hotel. We waren hier voor de 8e keer en het is altijd weer een thuis komen. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Alle wensen worden van je lippen gelezen. Iedereen staat altijd voor je klaar. Verwacht geen grote disco etc. Maar wel aangename avonden, met leuke muziek en mooie shows. Heel goede schoon gemaakte kamers, super attent personeel, waar vindt je nog obers die naar twee dagen je aan het strand zodra je op je bedje ligt meteen een kop koffie en cappuccino brengen. Lekker eten, een mooi rifje, niet al te groot, maar waar een snorkelaar zich toch kan vergapen aan mooie vissen. Ga eten bij het Beach restaurant, s middags naar ook s avonds met kaarslicht heel leuk. Veel persoonlijke aan dacht. De manager Manuel Guardian heet je persoonlijk welkom. Een mooi zwembad, met een bar, geen glijbaan, maar wel de rust om te genieten van al het fijne dat dit hotel brengt.

• 8Truus Ooteman24-03-2019

Toppie supper hotel

Goed eten aan het strand. Vriendelijk personeel. Gewoon geweldig hotel.

• 10Maarten en Marcella14-02-2019

Klasse super top

Dat het zo geweldig is schatten van personeel alleen het hotel qua bestrating is soms niet te doen voor burgers die moeilijk lopen en laat je niet ver van het gebouw zetten qua kamer want als je moeilijk te been ben is dat niets. Wij gaan zeker terug heerlijk weer met de kerst el gouna dolfijnen zwommen naast de speedboot die wij hadden gehuurd met bestuurder heerlijk

• 9moreels jessica16-01-2019

Zeer goed: prijs/kwaliteit

Zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel. Altijd goed weer in Egypte. Miniclub is ook leuk, alleen spijtig er aan het zwembad niet iets extra is voor de kinderen. Het zwembad is verwarm tem maart. Er is een speeltuin voor de kinderen. Er is wifi maar deze gaat traag. Er is een tennisplein, fitneszaal, pingpontafel, kickertafel, darts en volleybal. Het eten is zeer goed. Voor mij is het een dikke 4 sterren waard. Geen nachtlawaai, uitstekende ligging meteen aan het strand. Geen muggen of zelden. Wij zijn al 2 maal geweest.

Met jonge kinderen

• 2018
    10Yvonne Barthel18-12-2018

Ontzorghotel voor de ultieme relaxvakantie.......

Wij zijn 8 dagen met een groep van 16 vrienden in dit hotel geweest en hebben er een schitterende week gehad. Een prettige manager met een enthousiast en vrolijk team die ons gedurende ons verblijf echt volledig in de watten heeft gelegd. Naast een heerlijk buffetrestaurant ook verschillende a la carte restaurants met heerlijke gerechten. Iedereen werkt hard om het de gasten naar de zin te maken, maar met een vrolijkheid die aanstekelijk is. Kamer was schoon en iedere dag weer een verrassing hoe je handdoeken waren gepresenteerd; zwanen, vissen, mensen, noem maar op. Ondanks mijn huisstofmijtallergie heb ik in mijn kamer geen klachten ontwikkeld, dus dat zegt iets over hoe schoon alles was. Ook heel fijn. Zowel aan het zwembad als op het strand meer dan voldoende ligbedden met lekkere matrassen. Geen moeite was het personeel teveel om je een heerlijk verblijf te bezorgen waarvan je lekker kunt bijtanken en uitrusten. Enig punt ter verbetering, maar volgens mij geldt dit voor Egypte in zijn algemeenheid, de wifi en internet verbindingen waren niet geweldig ondanks een extra aangekochte bundel voor 'snel internet'. Al met al een hele positieve ervaring; Ik ga zeker nog eens terug!

Iberotel Makadi Beach, Guest Relation Manager, 07-01-2019

Dear Guests,

thank you for spending your holiday in our Iberotel Makadi Beach. Furthermore my team and I would like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer. We wish you a good time and we hope to welcome you again at our hotel.

Best regards,

Manuel Guardia General Manager

11 tips over Hotel Iberotel Makadi Beach

• Jaap, 12-03-2014

Kamers 4210 is erg mooi. Quad safari bij zonsondergang is ook super.

• Marc & Sandra, 19-03-2012

Indien je in het slechtste geval uw bagage enkele dagen zou moeten missen of je bent enkele dingen vergeten. Geen paniek ! Er is een mooi shoppingcenter enkele meters van het hotel met een kleine supermarktje.

• petra, 14-06-2013

ga zeker snorkelen het lijkt wel of je in een aquarium zwemt !

25 vragen over Hotel Iberotel Makadi Beach

• Margret Stienen, 15-09-2019

Smoking

Is this a smoking resort???? Gr margret

• Mirjam, 19-06-2018

Handdoekenservice

Ik vroeg me af hoe het in dit hotel met de handdoeken-wissel is? Ontvang je dagelijks schone handdoeken? Wordt er ook een service aangeboden voor handdoeken voor zwembad/strand?

Dank u wel voor u reactie.

• Patricia, 30-11-2017

Temperatuur rond jaarwisseling en oudjaarsavond

Wij gaan rond 28 dec maar toch 3 vraagjes: -overdag is het toch wel bikini weer en goed te doen aan strand of zwembad? -ik bergrijp dat de avonden wel snel afkoelen en is dus een zomerjurkje met korte mouwen te koud en moet er toch lange broek/lange mouwen mee in de koffer? -doen ze nog wat speciaals op oudjaarsavond?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen