Hotel Harmony Makadi Bay

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Harmony Makadi Bay voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel Harmony Makadi Bay

• 7meneer van der Linden09-01-2014

Totale park

kamers zijn gedateerd, maar wel schoon. Eten is simpel, maar goed en gefarieerd. Het park is veel te doen voor een ieder. Met de kerst hadden wij een mooi en lekker diner.

• 8asseldonkenkids07-12-2013

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Ligt aan de zee, met prachtig huisrif, waar je komt mbv lange steiger. Harmony Makadi Bay ligt in Makadi bay. Ideaal om te snorkelen, zelfs een boottocht naar Pardise Eiland kon er niet aan tippen.

Met oudere kinderen

• 5Nieuw-Vennep11-09-2011

Nooit meer!!!!!

Eten bar en bar slecht russen in over vloed een groot varkens trog Advies touroperator haal deze resort uit jullie systeem

Met vrienden

• 6aliess23-08-2011

leuk hotel, alleen moet nog wat aan gebeuren.

wij zijn van 13 tm 20 - 8 hier in het resort geweest. Bij aankomst dachten we een geweldige vakantie te gaan hebben. Is ook redelijk gebeurd. Ik klaag niet snel maar dit was niet super. Afwateringen stuk me vriend doorheen gezakt en enkel verzwikt. Moet gewoon echt vervangen worden. Zwembaden waren niet schoon en personeel ging overdag zwembad vegen en toen zag je alle huidvetten en schilfers naar boven komen toen hoefte ik al niet meer. Eten eentonig, koud, en gewoon echt smaakloos. bij thuiskomst ook erg ziek geworden en vriend zelf opgenomen in het ziekenhuis. ( niet wetende wat hij heeft ) voor mij echt gen 2e keer ondanks dat de kamer erg schoon was en dat in het kleine italiaanse restaurant personeel erg vriendelijk was zeg ik Nee geen 2e keer

• 6Maarten17-08-2011

Daar niet eten

We zijn 8 dagen geweest en het resort opzich is wel goed alleen mogen ze die brug naar de zee wel afbouwen. Sommige zwembaden zijn niet schoon en het eten is echt hopeloos. Smakeloos en weinig variatie. Kamers wel oké. Alleen die Russen.......

• 0MO11-08-2011

Heerlijk Relaxed

Mooie schone kamers, direct aan het strand! Grote zwembaden. Het eten was prima, alleen wil je na zoveel dagen weleens iets anders... Voor westerlingen exclusief restaurant waar je rustig kan eten. Er zijn inderdaad veel Russen maar daar kun je je op instellen. Leuke animatie. Wij zijn aan niets tekort gekomen en hebben echt genoten.

Met vrienden

• 4Fam. Hamstra09-08-2011

VRESELIJK

Dit was onze 7de keer Egypte. Dit hotel eindigt zonder twijfel op de 7de plaats. Enige positieve aan dit hotel was het zwembad. Het eten was slecht, weinig keus. In het beachrestaurant iedere dag friet, vis en hamburgers en dezelfde smaakloze pizza. Het hoofdrestaurant was net een vreetschuur, ontzettend rumoerig en als je niet om 19.00 uur binnen liep, moest je wachten op een tafel. Pas na een aantal dagen hadden wij door dat wij als West Europeanen met onze blauwe bandjes in het naastgelegen Italiaans restaurant mochten eten. Nog minder keus, maar wel een stuk rustiger. Het hotel zat denk ik gewoon te vol. Ontzettend veel Russen. Ook nog nooit zulk onvriendelijk personeel gehad. Zeker bij de poolbar. Voor het rif hoef je ook niet naar toe. Moet halsbrekende toeren uithalen om in het water te komen. Er is ook al veel dood en er zwerft ontzettend veel afval in het water. Wil je echt genieten in Egypte, boek dan liever regio Marsa Alam (hier mogen geen russen komen) of Taba.

• 8Kayleigh & Rico07-08-2011

Heerlijke relax vakantie

Heerlijke vakantie gehad. Pluspunten: het is een heel mooi resort en het is erg schoon, ruime kamers, grote zwembaden, cocktails en mixdranken zitten ook bij de all inclusive in. En elke dag goed weer. Minpunten: het vervelends waren van die verkopers die als je lekker op je strandbedje lag je kwamen storen om bijv. een henna tattoo te verkopen. Daarnaast als je iets wilt ondernemen zul je eerst een stukje moeten reizen. En verder had het eten beter gemogen. Er was genoeg, maar vrij eentonig. Als je daar fooi geeft, zijn ze heel gedreven, maar anders hebben ze iets minder haast dan wij in Nederland gewend zijn.

• 6eddy_bovijn03-08-2011

Nooit meer voor ons!!!!!!!

Wij hebben onze reis vroegtijdig moeten afbreken wegens ziekte (waarschijnlijk door een bacterie in het eten) en het meubilair is proper maar veroudert, trouwens voor ons is een algemene opfrissing geen luxe voor dit resort. De pier naar zee is ook nog ni toegankelijk en aan de bar is het meubilair een ramp alsook de afwatering van de zwembaden. Kortom het was een zeer slechte ervaring en voor ons hoeft het zeker nooit meer naar dit resort.

• 8Familie verdoodt25-07-2011

Mooi resort, maar geen 2de keer makadi bay.

Harmony met zoontje van 8 bezocht. Mooie ruime kamers,dagelijks mooi onderhouden met wat fooi te leggen kreeg je mooie badhanddoeken in een vorm van een zwaan,bloem,enz. De liggen van de kamers was goed rond het resort in huisjes van 3 verdiepingen. Ligging aan de kust was minder omdat je heel ver moest lopen tot aan de zee te komen. duikschoenen niet vergeten. Snorkelen kan je aan het hotel azur er naast. Opgepast veel kwallen maar die zouden niets doen. Zwembaden goed onderhouden,maar verboden als je verbrand bent om met tshirt erin te gaan maar sommige moslimas ginger er dan met de volledige garderobe in, echt vies en ook verboden.Maar ja maak het hun maar eens wijs. Eten eentonig dagelijks hetzelfde. Italiaans restaurant was in opbouw,beach restaurant dagelijks verse en lekkere pizza.Buiten aan de inkomhal een paar winkeltjes.Niet vergeten af te dingen.Buiten het resort zelf Niets.30min rijden naar Hurghada,dit is een vieze vuile stad.je wordt overal binnengetrokken.

2 tips over Hotel Harmony Makadi Bay

• asseldonkenkids, 07-12-2013

Boek bij Subweb of Skytours de CITYTOUR NAAR HURGHADA, is afwisselend, interessant en goed geregeld met een Nederlandse gids.

Veel russen in Hotel, maar daardoor wordt je door het personeel op handen gedragen. Je krijgt een voorkeurs behandeling!

• asseldonkenkids, 07-12-2013

Super vriendelijk personeel, vooral wanneer ze erachter komen dat je uit nederland komt. Zeezicht, met mooi zicht op de Rode Zee, die kregen we toebedeeld, zonder dat we erom gevraagd hadden.

0 vragen over Hotel Harmony Makadi Bay

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages