Hotel Grand Makadi

• Kinderopvang

250 reviews over Hotel Grand Makadi

• 8Ronnie28-02-2020

Super locatie, prima relaxplaats

We waren benieuwd (negatieve reacties hier op Zoover) wat we zouden aantreffen. Ruime kamer werd iedere dag schoongemaakt + fles bronwater neergezet. Douche en toilet netjes, wel gedateerd en voor toilet doorspoelen paar keer drukken. Zeer ruim zwembad met ligbedden en kussens. Alles mooi aangelegd. Inderdaad, er zijn tegeltjes uit het zwembad, heb je bij het zwemmen geen last van. Badhanddoeken krijg je van het hotel. Zee loop je zo naartoe, snorkelen is super: je ziet heel mooi koraal en de meest prachtig gekleurde vissen. Must see! Eten is gewoon goed, ruime keuze. Het personeel is erg vriendelijk. Drie a-la-carte restaurants, moet je bespreken, hoort wel bij het all-in pakket. Gerechten met meerprijs is aangegeven. Animatie, massage e.d. lopen rond om klanten te werven, zijn van het hotel dus als je nee zegt is het OK. Kortom, met een realistisch verwachtingspatroon kun je hier een hele lekkere relaxvakantie hebben!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    5carry04-01-2019

nooit meer

veroudert hotel. geen 5 sterren waard. sommige waren onvriendelijk. Alles draait om geld dat ge nog moet bijbetalen. Zwembad steentjes af .voortdurend lastig gevallen voor reserveren voor kerstdag en nieuwjaar een plaats te krijgen mits kopen van fles alcohol terwijl we wel alien hadden tot 6 maal op een dag .te weinig toilet papier elke dag gaan zoeken voor toilet papier garçon zijn uit op fooi en als ge dat gegeven had waren ze de dag nadien al vergeten zelf naar toilet gaan draait om fooi

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    4daan van dijk09-12-2018

Zwaar achteruit gegaan en dus: nooit meer!

ben 4 keer in dit resort geweest, maar het hotel gaat langzaam maar zeker achteruit. Het behoeft groot onderhoud, met name de kamers. Langzamerhand komen er ook steeds meer extra uitgaven bij, zoals een fles wijn die iets beter is dan de troep uit het all inclusive programma. Toen we aankwamen was het slot vd kamer kapot, de douche gaf geen warm water, de lamp op het terras deed het niet en tenslotte ging de wc kapot. Het personeel is heel vriendelijk maar verwacht wel voor alles een fooi tegenwoordig. Tenslotte zijn wij in het winkeltje in de lobby opgelicht, waarbij de verkoper daarna schaamteloos loog tegen de manager. Kortom ik had veel plezier in het verleden en de pier naar het rif is nog steeds erg handig als je wilt snorkelen, maar het is dit jaar wel de laatste keer geweest.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geboekt bij neckermann

• 4fam. Veul30-01-2018

Niet doen

Gezien de reviews hadden we het kunnen weten..Dit is echt geen plek om naar toe te gaan. All inclusive is het zeker niet. Heel basic is je eten en drinken (hetzelfde, weinig keus en smakeloos) verder moet je voor alles extra betalen zoals cappuccino, verse jus en cocktails met "echte" drank.. Ook voor gerechten bij de a la carte restaurants werden soms een extra bijbetaling gevraagd. Verder is alles in dit resort oud, versleten en stuk en dat is al een paar jaar zo te lezen in eerdere reviews. Toppunt was dat mijn man tijdens het douchen met zijn voet door de bodem van het oude,al eerdere geplamuurde bad heen zakte. Gelukkig had hij geen snijwonden. Na melding bij de receptie zouden ze de schade opnemen en..zouden wij wel horen wat we moesten betalen! Dit waren we natuurlijk niet van plan en het werd nog een hele heisa maar we hielden voet bij stuk. Schandalig! Zoover zou er goed aan doen om reviews ouder dan 10 jaar niet mee te laten tellen bij het gemiddelde cijfer. Dit is in dit geval echt misleidend. Pluspunt: het weer en de zee .

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

5Anne06-07-2017

Mensen niet doen, hier krijg je spijt van.

Aantal keren naar Egypte geweest, maar dit was verschrikkelijk, resort hard toe aan make-over, vloer rond zwembad rond uit slecht , geef advies niet op blote voeten te lopen, ik heb op geen ene stoel goed gezeten, benen werden door slechte kussen afgekneld, kamers verouderd, douchen in een heel oud klein versleten bad. kortom in kan door gaan maar ik zeg niet doen, personeel ligt het niet aan de mensen doen hun stinkende best.

Gereisd met partner in juni 2017

• 2w harks24-02-2017

meest waardeloze hotel van heel egypte

eten slecht (koud en elke dag t zelfde of op) totaal niks te doen s avonds oude kamers slechte bediening (obers) alleen fooien willen innen zeker geen 5 sterren waard eerder 2 geen verwarmd zwembad reisleiding spreekt geen nederlands zelfs die bedonderen je met geld wisselen nog nooit zo n slecht hotel meegemaakt in egypte

mensen boek dit hotel NIET

Gereisd met partner in februari 2017

• 6Engels15-12-2016

Bejaarden hotel

Als je oud en vreselijk dik bent, en je houd van een hotel vol met Duitsers, ben je hier aan het juiste adres. Het water in het zwembad is zo koud dat er bijna niemand gebruik van maakt. Het eten is echt elke dag hetzelfde, het is niet echt slecht maar ook niet goed te noemen. Het rif is mooi om te snorkelen, daarom had ik dit hotel gekozen, maar verder is er echt niets te doen. De kamer is mooi en ruim, maar alles wat je aanraakt is kapot of erg versleten, met name de badkamer. Er komt een slap straaltje uit de douche, toiletrolhouder valt van de muur, de menkraan handle ligt los op de kraan. Als je op de kandle drukt in de muur om het toilet door te trekken moet je het met 2 handen vasthouden anders valt het hele zooitje uit de muur.Het keycard slot op de deur werkt niet goed, dus elke dag sta je te kloten om je kamer binnen te komen. Heb het doorgegevenn aan de receptie en deze zeggen ga lekker naar het strand en als u terug komt is alles geregeld.....

Gereisd met partner in december 2016

• 7STEF07-10-2015

Gewoon

Kamers waren ruim en proper, lagen vlak aan zwembad van makadi palace en 's morgens geen last gehad van lawaai van de mensen die reeds aan zwembad lagen.Ontvangst was hartelijk en zeer snel geholpen waardoor we snel op onze kamer waren. Afwisseling van restaurant is zeker pluspunt, werd ook aangegeven door de mensen van touroperator dat men moet reserven voor 's avonds. Drinken was altijd gekoeld zowel aan zwembad als aan bar of restaurant.

Negatief punt is tegeltjes van zwembad die los gekomen waren en niet vervangen zijn, doch als men in zwembad zelf zit weinig last van.

Toch een positief punt voor het management die bij een diner in hebt begin van onze reis en bij een 4-uurtje op het einde van de week naar onze bedenkingen zowel positief als negatief noteerde en dat men hiermee iets zou doen

Zee die vlak aan hotel ligt

Gereisd met partner in oktober 2015

• 5van de velde16-09-2015

nooit meer

Grand makadi is geen 5 sterrenof al in galadiner+barbequ+beachparty+drinken in lobby bar allemaal betalend.Nog nooit meegemaakt in 30 jaar reizen te veel om op te noemen zal het kort houden.Alle meubilair van boventerras tot aan zee versleten nagels uitsteken+uitelkaarvallen.Het eten in buffet restaurant smidags en savonds altijd het zelfste.Dranken bijna nooit gekoeld nog in bakken met ijs uit de jaren stillekes wijn in bierglas met ijs in bier uit blikken nooit gezien.Mijn tshirt nieuw kapot aan stoelen met nagels eruit.Bij manager geweest voor klachten had hostes laten komen van touroperator maar die stond er bij en keek er naar.Het enige wat ze zij was waarom boekt u dit hotel dan bij 1beoordelig.Ik stop er mee want het is teveel om op te noemen over dit hotel.Als je 5sterren gewoon bent dit niet doen

Gereisd met vrienden in september 2015

• 5de vriendt15-09-2015

matig

zoals reeds vermeld in juni het zwembad dat moet zeker eens gerenoveerd worden de kamers zijn somber en donker ook met licht aan luidruchtige airco en kwa eten a la carte gaan eten beter en lekkerder

Gereisd met partner in september 2015

• Soort gerechtenCaribisch, Internationaal, Italiaans, Oosters, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats