Hotel Al Nabila Grand Bay

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Al Nabila Grand Bay voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Al Nabila Grand Bay

• 9Inez Kattestaart23-06-2013

Geweldige service (voor tweede maal).

Het hotel ligt een heel stuk van de luchthaven vandaan, aan de prachtige zee (met vissen en koraal). Het is een weids opgezet complex met veel aparte stranden en restaurant/bars. Er is veel persoonlijke aandacht voor de gasten, zeker als ze door hebben dat je uit Nederland komt. Wij zijn namelijk een uitzondering tussen de vele Russen, Oekraieners, Italianen, Duitsers en Britten. Met name de oostblok-landen domineren het menu van het hoofd restaurant. Ga daarom lunchen en dineren in Hoodini's. Dit is veel kleinschaliger, netter en het personeel is behulpzamer. Met name Adham en Mohamed zijn heel servicegericht. Zij zorgen dat het u aan niets zal ontbreken! Verder is het hotel aan renovatie toe, maar de kamers zijn zeer ruim. En als er onverhoopt een probleem zich voordoet helpen ze u voortreffelijk bij de receptie.

Anders

• 2Sabine Van Ginneken07-10-2012

niet voor herhaling vatbaar, nooit meer!!

niets in orde in dit hotel. Kamer met veel vochtvlekken! s'morgens 40 min wachten voor een tas om koffie te kunnen drinken! Verschrikkelijk veel irritante russen, polen en andere oostblokkers die niet drinken maar zuipen de klok rond! Eten ook niet veel soeps! voor ons nooit meer!!!

• 0Wil 10-04-2012

Leuke vakantie, maar dat eten!!!!

Fijne vakantie gehad op dit resort, maar het eten was een drama. Ondanks de Duitse mevrouw die continu in de weer was om de west Europese gasten het naar de zin te maken wat betreft het eten in zowel het hoofd-restaurant als de beach-bar. Helaas het lukte haar niet. Later in onze vakantie konden we in de omgebouwde discotheek eten, dat was wel wat beter maar lang niet voldoende. Het rif in de Baai is helaas helemaal afgestorbem. Men moet een eindje zwemmen in de baai richting open zee en dan is het wel weer geweldig. Voor ons is dit hotel en Hurghada niet voor herhaling vatbaar. Het gebruik van de interne vervoersdienst is geweldig, busjes en treintje.

• 8ankie.leon02-09-2011

prachtige ligging

Dit hotel heeft een prachtige ligging in een baai met een mooi huisrif. De bungalows liggen verspreid op verschillende hoogtes. Busje rijdt op het park als je geen zin hebt om te lopen. De bungalows zijn heel ruim, misschien een beetje verouderd, maar wanneer ben je in de bungalow. Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Strand is te bereiken met het busje of met heel veel trappen. Genoeg plaats rond het zwembad en op het strand, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het gasten in het hotel zijn italianen, russen en duitsers. Jammer dat het hotel niet vol zat, was wel heerlijk rustig, maar aan het eten werd daardoor niet zoveel aandacht besteed, dit was eentonig en saai. Waarschijnlijk kwam dit door de rellen die er geweest waren afgelopen maanden. Hier was verder niets van te merken. Voor de prachtige ligging zou ik meteen weer terug gaan, echter voor het eten niet.

• 3fam slagter09-06-2011

Nooit meer!

Het gehele hotel bestaat uit 95 % met onvatsoenlijke russen/tjechen/poolen, 4% duits en 1% nederlander

Personeel is alleen vriendelijk bij fixe fooien, zeer vrouw onvriendelijk.

Drinken is lauw tot warm, de extra restaurants gesloten ( in mei/Juni!!).

Huisrif is zeer slecht bereikbaar, wil je er toch heen kom je er gewond uit.

Dus al met al een zeer slecht hotel die de 5 sterren zeker niet verdiend, en wij zijn best wat 5 sterren hotels gewent maar dit was absoluut de slechtste!

Zeer jammer want wij gaan vaak naar Egypte, en hebben er voor nu eventjes genoeg van.

• 8Ing27-03-2011

Top hotel voor duikers

We logeerden in een bungalow met zicht op zee,heel netjes en ruim. De badkamer is echt helemaal geweldig, wat een ruimte. Het eten was prima,de omgeving fantastisch.Heel lief en vriendelijk personeel.Heel veel verschillende plekjes aan het strand om te zonnen,steeds weer die rust,heerlijk. De duikschool (extradivers) is helemaal geweldig. Al met al hebben wij een top vakantie gehad.

• 8Ing27-03-2011

Voor duikers een top locatie

We logeerden in een bungalow met zicht op zee,heel netjes en ruim. De badkamer is echt helemaal geweldig, wat een ruimte. Het eten was prima,de omgeving fantastisch.Heel lief en vriendelijk personeel.Heel veel verschillende plekjes aan het strand om te zonnen,steeds weer die rust,heerlijk. De duikschool is helemaal geweldig. Al met al hebben wij een top vakantie gehad.

• 9kathleen vanpoucke25-05-2010

prima hotel, wel veel russen.

Heel mooie ligging aan een baai. Wel AF TE RADEN MET 7PLUS TE GAAN. Wij moesten 2100 EURO opleggen om thuis te geraken met de aswolk; Maar het hotel was zeker in orde prijs/kwaliteit. Het is niet duur, je mag geen topklasse verwachten. Wel heel proper.

• 9angedejo13-05-2010

Supervakantie gehad!!!

Een supervakantie. Super kamers, wij hadden familieonderbrenging, dat wil zeggen twee complete huisjes met een tussendeur gekoppeld, twee luxe badkamers. Obers in het restaurant zeer vriendelijk!!! (RADI thnkz) Tarek van de limousineservice levert zeer goede service voor eventueel te boeken uitstapjes, wij hebben echt geweldige quadsafari via hem geboekt. De busjes naar het strand heerlijk

Met jonge kinderen

• 10Lisette04-03-2009

Fantastisch,volgend jaar zeker weer

Voor de 4de keer naar Egypte en zeker de beste.We logeerden in een bungalow met zicht op zee,heel netjes en ruim,zelfs met een 3de bed voor onze zoon.Het eten was prima,de omgeving fantastisch.Heel lief en vriendelijk personeel.Heel veel verschillende plekjes aan het strand om te zonnen,steeds weer die rust,heerlijk.

2 tips over Hotel Al Nabila Grand Bay

• Wil , 10-04-2012

Wil men meer als snorkelen of duiken moet men hier niet zijn. Animatieteam doet haar uiterste best maar is hoofdzakelijk Italiaans en Russisch.

• Inez Kattestaart, 23-06-2013

Boek niet via een reisorganisatie, maar boek uw vlucht en overnachting apart van elkaar. Op deze manier bespaart u vele euro's.

1 vraag over Hotel Al Nabila Grand Bay

• Ben v d Putten, 05-12-2012

geld

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met geld bijv.euro,s of dollars of lokale valuta??? bij voorbaat bedankt.

Agnes, 07-12-2012

Ook wij gaan in April maar dan naar Hurghada, 2de x Arabia Azur Beach,moeten ff de wintermandjes door, hahaha. Ook jij fijne feestdagen gewenst. Groetjes Agnes.

Agnes, 06-12-2012

Hallo Ben. Je kan alles met euro's betalen, zowel binnen als buiten het hotel. Mocht je toch met egyp ponden willen betalen dan je euro's pas wisselen in Egypte. krijg je een veel betere koers. Voor fooien zou je wat 1 euro munten kunnen sparen. Fijne vakantie, groetjes Agnes.

Ben v d Putten, 07-12-2012

Hallo Agnes bedankt voor je info we gaan pas in april dus nog effe doorbijten prettige feestdagen.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV