Makadi Bay

Ga je op vakantie naar Egypte? Boek dan zeker je verblijf in het mooie Makadi Bay. Dit nog redelijk onontdekte badplaatsje is een prima plek om je vakantie door te brengen. Je wandelt vanuit je accommodatie zo naar het strand waar het water langzaam afloopt in zee, zodat ook de kleintjes hier veilig kunnen zwemmen.

Lees meer over Makadi Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Makadi Bay voor je op een rij gezet:

vakanties Makadi Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Makadi Bay voor je op een rij gezet:

Over Makadi Bay

Makadi Bay ligt zo’n 38 kilometer van Hurghada en is in korte tijd omgetoverd tot een plezierige badplaats om te verblijven. De plaats bestaat vooral uit hotels en resorts en in het centrum vind je verschillende winkels en restaurants.

Makadi Bay is vooral geschikt voor een verzorgde vakantie in een rustige omgeving. Je kunt vanuit Makadi Bay ook verschillende excursies doen zoals een woestijntocht of een quadtour.

Weer & Klimaat Makadi Bay

Dagen regen000010000000

Reviews over Makadi Bay

• 10Aisha Gull30-08-2014

Nice Town

Nice place with plenty of hotels. Lovely town for gift shopping and nightlife

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Nicolas isabelle04-06-2015

Pays magnifique!!

Superbe destination, pays magnifique, les égyptiens sont au top!!

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 6Evelien11-09-2014

Wij gaan hier niet meer terug!

Wij waren in de tijd dat er een negatief reisadvies gold voor Egypte en veel vluchten naar Egypte werden niet uitgevoerd. Hierdoor was het heel rustig. De eerste week hebben we nog wel het eea kunnen en mogen doen, maar wat een verschrikkelijke stad is dit en dan met name Hurghada. Overal trekken ze aan je, vallen ze je lastig, willen ze je zakken rollen en noem maar op. Wij hebben ons nog nooit zo onveilig gevoeld als hier. Als je wilde pinnen stonden er meteen 10 kinderen om je heen om het geld te pakken of te bedelen van je, heel naar. Wij zijn daarom maar een keer in het centrum geweest.

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8B. Smit13-02-2013

Mooi!!

Geweldige plek om te snorkelen!!

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10David Brooke03-04-2015

JEWEL OF THE RED SEA

Perfect holiday! We have given a perfect 10 in all categories & have no complaints or criticisms at all.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Robertchr1504-04-2015

Prima snorkel omgeving

Veel hotels met huisrif!!

Gereisd met partner in april 2015

• 8jolanda07-06-2006

Een klein centrum gebouwd voor de vele hotels in de baai. Het grote voordeel hiervan is dat het in tegenstelling tot hurghada schoon is. Vanuit de hotels lekker door de tuinen lopen (kun je ook ff kijken wat de buren bieden) en dan door een van de voordeuren naar het centrum toe.

De winkeltjes bieden voor elk wat wils. Pinnen kun je schuin tegenover makadi marine (rechts van de neonvis). De "opdringerigheid" van de winkeliers viel ons reuze mee.

Mooie stranden (wel waterschoenen o.i.d meenemen), lekker snorkelen, heerlijk zonnen.

Voor een dagrocht naar Luxor zit je hier aan "de goede kant", dicht bij de verzamelplaats voor het convooi. Je wordt als (een van de) laatste opgehaald en bent als (een van de) eerste weer terug in je hotel (wij vertrokken om 6.30 en waren om 21.30 terug), goed te doen voor kids (8 en 11).

Fijne vakantie gehad en voor ons zeker een plek om nog eens terug te keren.

• 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met familie in juni 2006

• 10Wagner Gerlinde und Richard14-12-2012

Toller Urlaub von A - Z

Man kann lange Strandspaziergänge in beide Richtungen unternehmen, baden im kristallklaren Wasser, betrachten von Fischen und Korallen auch ohne Taucherbrille, Zugang durch feinen Sand usw. einfach traumhaft mit abwechslungsreichen und köstlichen Allinclusive Verpflegung, Cocktails usw. Das Hotel Jaz Makadi ist einfach der Hammer incl. der allgegenwärtigen Chief executive Andrea Schäfferlein.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in december 2012

• 6Chantal Kuipers10-12-2012

Super resort, niets in de omgeving

De resorts in Makadi Bay zijn super, maar verder heb je er niets. Als je dit oke vind, heb je een top vakantie. Wij zijn via het strand naar de andere resorts gelopen, dat is leuk wandelen. Buiten het strand en de resorts is er niets. De bus naar Sakkala duurt maar 25 minuutjes dus daar ben je zo!

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in december 2012

• 8cor en nellie van vliet18-12-2012

mooie plek

als je van rust houd is het heel goed vertoeven zeker in de winter

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving