• Type accommodatie

Makadi Bay

Reviews over Makadi Bay

Geweldig genoten

Familie van Dam, 7-1-2018
    Perfect, fijn strand, mooi rif, keurig en goed onderhouden, leuke shops al met al genoten

BoekTourEgypt

wegener, 13-11-2017
    Egypte verkennen als alleengaande vrouw (met kind) is niet handig. Wij boekten vanuit NL een dagexcursie snorkelen en zwemmen met dolfijnen via een website en dát was een dróóm die uit kwam. Gewéldig! Vanuit onze taxi hebben we een indruk kunnen krijgen van de dagelijkse omstandigheden in de omgeving. Egypte is in staat van paraatheid. Veel controles en beveiliging.

Leuke plaats maar wel afgelegen

Fam van zweden, 19-8-2017
    Makadi bay is geweldig om te snorkelen en te duiken.heel veel koraal.maar om bijvoorbeeld te winkelen moet je hier niet zijn.dan moet je terug naar hurghada.

Geen moment onveilig gevoeld.

Bastiaan Bakker, 17-6-2017

Hoewel de resorts erg mooi en goed voorzien zijn, vonden dit wij een enorm verschil met hoe de lokale bevolking leeft. Wat ook wel weer iets interessants had.

Gebouwen zijn half af en vaak niet van verf voorzien. Als toerist wordt je wel vriendelijk onthaald (het toerisme ligt op z'n gat), mensen zijn blij weer toeristen te zien. Belangrijk is ook dat we ons geen moment onveilig hebben gevoeld op wat voor manier dan ook,

Heerlijk tot rust komen!

M en S van Nuland, 28-5-2017
    We komen al jaren in Makadi en het valt ons op dat we daarin niet de enigen zijn. We komen veel dezelfde mensen tegen iedere keer. Makadi is een "stadje" met alleen maar resorts, geen winkels behalve die op de resorts met een klein assortiment. Als je van winkelen houdt of cultuur wilt snuiven is dit niet de beste plaats om naar toe te gaan. 30 taxi minuten is er een winkelcentrum SensoMall, maar daar gaan wij niet naar toe. Je kunt naar hurgharda met een taxi (30 euro heen en terug, 45 minuten reistijd), maar wij komen voor de rust. Je kunt van resort naar resort lopen, dat is circa 10 kilometer in totaal en dat vinden wij erg prettig. De zee is rustig en snorkelen is mooi om te doen. We voelen ons er erg veilig, nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Afhankelijk van je budget kun je kiezen uit het simpelere Stella tot het op en top luxe GrandMakadi. Geen disco's, geen winkels, geen bezienswaardigheden, geen bioscopen, wel rust...rust... rust.
Makadi Bay scoort een 8,5 uit 10, op basis van 587 reviews