Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

46 Reviews over Sonesta Saint George

• 9Brigitte Boon13-06-2019

Echt fantastisch

Samen met mijn moeder een week in het hotel geweest. Mooi en goed verzorgd hotel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Waren daar op basis van logies en ontbijt. Kamer was mooi, ruim en netjes verzorgd. Prachtig met balkon en uitzicht op de Nijl en de tempel Hatsjepsoet. Het ontbijt was erg goed met veel keuze!! Verder zijn er genoeg zit/ligplaatsen bij het zwembad. Zwembad is super. Het hotel ligt vlakbij het centrum. Is in het hotel een goede taxi service. Verder is Luxor een geweldige plek om erop uit te gaan voor tempels van Luxor/Karnak, Luxor museum, bazaar in het centrum, luchtballon vaart tot nog zoveel meer. Echt een aanrader voor een fantastische vakantie.

• 7HenkR01-06-2013

Ligging goed

Ik vind het hotel zijn sterren niet waard, maar ligt wel aan de Nijl. In de badkamer bevindt zich een spannend toilet en futuristisch bad. Dat bad bevat bubbel, stoom, diverse douchekoppen/stralen. Maar door de slechte waterkwaliteit durf ik dat allemaal niet te gebruiken (je zou maar te veel binnen krijgen en dan.......)

• 8fam vd Heuvel19-04-2013

Leuk hotel, fantastische service

We zijn in december 8 dagen in dit hotel geweest. Het is een perfecte uitvalsbasis voor alle prachtige excursies. Kamers prima,, service super, bediening erg vriendelijk (fooi) Het eten vonden wij (nu ben ik wel een lastige eter) wat minder, nu kan het door de bezettingsgraad van slechts 30 % geweest zijn. Het japanse restaurant in het hotel is een echte aanrader en niet te duur.

• 9Esther03-06-2012

Zeer vriendelijk personeel

Ik ben hier samen met mijn zoon van 11 jaar een week geweest. Het is ons uitstekend bevallen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk zwembad. Gewoon super!

• 8Jos03-02-2012

Prima hotel

Veertien dagen in dit hotel geweest. Kamer prima in orde. Ontbijt is zeer goed. Het diner buffet gaat echter na een week wel vervelen, veel eten is smaakloos, wat zout en en vooral kruiden zouden wonderen doen. Personeel is altijd bereid je te helpen. Luxor tempel op loopafstand.

• 9Guido Leye28-12-2011

Chique hôtel met onbersipelijke service

St Georges Sonesta is een mooi luxueus hotel met opvallend veel marmer. Het hotel ligt aan de Oostelijke Nijloever. Als je van de zon houdt neem dan een kamer aan de zonzijde van het hotel, vanaf het balkon van zo’n kamer heb je een prachtig uitzicht op de Nijl. De kamers zijn luxueus afgewerkt, er is een LCD TV van 91 cm diameter, twee zetels en een bijzettafel. Het mooie hotel met zijn gezellige sfeer heeft zeer vriendelijk personeel dat echt behulpzaam is. Het zeer groot zonneterras rondom het zwembad heeft voldoende ligzetels, er worden gratis handdoeken verstrekt. Niemand komt je lastig vallen om dranken of spijzen op te dringen. Je wordt met rust gelaten. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, niets op aan te merken. De warme maaltijd (s’avonds) is onder de vorm van een zelfbediening buffet: de keuze is uitgebreid maar de kwaliteit voldoet net, zeker geen 5 sterren. Je zou het kunnen vergelijken met de kwaliteit van de wegrestaurants langs onze snelwegen.

• 8Ad29-08-2011

Prima hotel voor een leuke prijs

Zoals ik al aangeef in de titel is het een prima hotel voor een leuke prijs (45 euro per nacht). Alles wat netjes in orde en verzorgd. Ze hebben een aantal restaurants waar je voor een kleine prijs lekker kunt eten. Alleen het ontbijt viel beetje tegen.

Het is echter geen resort. Het is een hotel waar je leuk kunt verblijven maar bevat niet een super-de-luxe zwembad of iets dergelijks waar je jezelf een dag kunt amuseren. Ook verkijk je je snel op afstanden in Luxor. Het lijkt kort bij het centrum te liggen, maar door de hitte is deze afstand veel zwaarder dan je normaal gewend bent.

• 9Ruud.28-06-2011

TOP HOTEL..................

Dec.2010 weer geweest,erg goed hotel.Ontbijt en diner zeer goed.Bij het zwembad altijd plek,en heerlijk relaxt aan de Nijl.Gaan weer terug !!

• 8Sonja04-06-2011

Goed hotel met prima service

Prima hotel net buiten het centrum. Kamers waren prima in orde en iedere dag schone lakens. Ontbijt was zeer uitgebreid en alles was vers. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zwembad was iets minder want in het midden was het ondiep (dus lastig om echt te zwemmen) en de hele dag was er zon. Geen stukje had schaduw.

• 9sanne14-12-2010

Goede ligging,elke avond ander eten.

Superbehulpzame en vriendelijke mensen. Elke dag een ander thema mbt eten,en dit voor een ontbijt en logie hotel,slechte dingen gehoord over all-in hotels waar veel hetzelfde eten was.

Hotel Sonesta Saint George info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)