Hostel Sherief

Alleenreizend

geweldige plek voor 4 euro per nacht

Anneke van Rijnsbergen
14-4-2009

Kleurrijk schoon hostel voor een prikkie in een normale Egyptische buurt, weg van het toerisme maar toch dichtbij alle bezienswaardigheden.

Uiterst hartelijke en familiaire ontvangst en behandeling door de manager en zijn helpers.

Ik ben er in de watten gelegd.

Het hostel is eenvoudig en heeft geen zwembad en lift en je moet zelf zorgen voor een bovenlaken voor je bed maar voor de rest is het een plek waar ik zo permanent zou kunnen wonen.

Super !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sherief in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sherief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.