8,2

31 reviews over Hotel Sheraton Luxor in het Nederlands

te doen

Hendrickx
8-6-2012

Rustige ligging tov andere hotels, proper hotel, vriendelijk personeel Eten eentonig maar lekker. Drinken in hotel te duur 2.6€ frisdrank, 3.9€ bier. Drank uit minibar is betaalbaar frisdrank 0.65€. Zwembad met uitzicht op de nijl is prachtig, spijtig soms, dieselgeur en het geronkt van de cruiseschepen. Bij buitentemperaturen van 45°C toch maar 23°C op de kamer (airco werkt gans de dag ook als je er niet bent)Shuttlebus naar centrum ok. Bezoek aan westbank regel je beter zelf met een taxi, veel goedkoper dan met touroperator.

Gereisd Met partner in mei 2012

een super hotel in een super stad

werbrouck
16-2-2011

wij gaan al 4 jaar naar dit hotel 3 maal per jaar en we vinden het daar nog steeds super. Ze zijn er zeer gastvriendelijk. De kamers zijn altijd heel goed onderhouden en en mooi ingericht met een subliem zicht op de Nijl. De keuken is lekker en je wordt er niet ziek maar soms wel wat eentonig. Aan het zwembad liggen staat gelijk met een met puur Nijlzicht pelzier en gevoel. Waar je Luxor moet voor oppassen zijn de kalechen. Voor een rondvaart met de Feluca moet je ook voorzichtig zijn maar als je het toch wil doen ' wat zeker een hele grote aanrader is' dan kan ik een nuttig adres meegeven . Aan de uitgang van het hotel Scheraton vragen naar ALI SMIL feluca en deze man is zéér betrouwbaar en maakt er een prachtige uitstap van .

Gereisd Met partner in februari 2011

Aanrader

Nieki
28-11-2010

Dit hotel is gelegen aan de rand vh centrum waardoor het rustig vertoeven is. Andere hotels liggen in het centrum zelf waar er nogal veel verkeer is. Een shuttle bus brengt je op geregelde tijdstippen naar bv. het Luxor Museum of de tempel van Luxor (+/- 3 min). Verzorgde kamers, vriendelijk personeel, lekker eten (maar niet zo gevarieerd) Terras en zwembad kijken uit op de Nijl! Medio november: warm overdag & 's nachts kun je slapen zonder airco!

Gereisd Alleenreizend in november 2010

Van 5 sterren verwacht ik meer

more_vacation_aub
2-10-2010

We verbleven 12 dagen in kamer 340. Prachtig zicht op de Nijl en het zwembad. Kamer was OK maar meubilair oud. De matras lag door maar was proper. Badkamer niks speciaals. Eten was niet goed: 12 dagen +/- hetzelfde buffet. 3 x BBQ waar ik me grote zorgen maakte over de koeling van het voorgerecht en dessert. Het stond minstens 2u in temp. van +30°! Onverantwoord! Drinken is duur en je mag niks van buiten het hotel binnenbrengen. Internet = 5 euro per 1/2u. Zwembad is prima (dank aan Achmed). Boten die aangemeerd liggen zorgen voor dieselgeur en lawaai van hun motoren.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

3e keer Luxor !

Roger en Frieda Steurs
1-10-2010

Sheraton Luxor heeft een mooie goed onderhouden tuin en zwembad ,de kamers zijn mooi,netjes en modern ingericht .Het eten was in buffet vorm en aan de saaie kant wat keuze betreft .Wijnig of geen variatie in het aanbod .Het personeel is vriendelijk al moet je soms 3 keer hetzelfde vragen voor ze het brengen . De tafels waren nooit compleet gedekt .De periode van verblijf was slecht gekozen daar het veel te heet was 40° en meer .Hotel Sonesta St. Geroge ,waar we vorig jaar verbleven is kwalitatief beter voornamelijk wat het eten betreft . Sheraton Luxor is mijn inziens geen 5 sterren waard .

Gereisd Met partner in Thu Sep 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig gelegen

Claude
8-8-2010

Eerste nacht kamer vlak boven de disco. Kunnen wisselen. Kamers met mooi Nijlzicht maar niet al te groot. Leuk zwembad. Zeer attente bediening. Eten is goed. Aangenaam hotel. Om overlast te vermijden --> neem de shuttlebus. Luxor is absoluut de moeite.

Gereisd Met partner in januari 2008

Veruit de betere van de hotels in Luxor

Bob Vandenbroucke
5-5-2010

Het Sheraton hotel ligt op 30 min stappen van de Corniche aan het einde van een doodlopende straat wat rust verzekert. De straat vh hotel nr ht centrum is saai, maar de gratis shuttlebus van het hotel lost dit probleem op. Het busje rijdt tussen 09u00 en 12u30 en van 17u30 tot 21u30 met stops aan de Winter Palace, Luxor Tempel en Luxor Museum. Het hotel (in tegenstelling tot de andere hotels als Isis, Steigenberger, Sonesta) is slechts 4 verdiepingen hoog en langgerekt. Dat betekent een "open" gevoel dank zij een zeer groot terras met Nijlzicht. Het terras: bar (zetels) en de ruimte om buiten te ontbijten of te dineren. Iets lager ligt het zwembad (voldoende zetels & parasols) en een kleine Nijlpromenade. De kamers zijn ruim, flatscreen, frigo, mooie badkamer). Onze kamer met terras en Nijlzicht was een aanrader. De bungalows hebben geen zicht naar buiten of terras, maar zijn wel ruim. In de binnentuin ligt nog een tweede zwembad. Groot ontbijtbuffet & lekker en gevarieerd avondbuffet

Gereisd Met partner in april 2010

nog is te doen

gille
5-4-2010

de receptie wou ons in de bungalow logeren Wij boekten een kamer in het hoofdgebouw Met tegenzin toch de kamer bekomen ,de bungalows hebben geen teras of balkon er kan geen raam opengezet worden dus leef je binnen of je laat de voordeur openstaan .De keuken is spaarzaam met afwisselen .Wij kregen alle 2 diaree wij gaan al 15 jaar naar egypte en hebben daar nog nooit last van gehad.Het bed was de max ,neervleien en in slaapvallen zalig .Aan het relaxzwembad 35 graden inbegrepen honderden vliegen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 05 2010 14:05:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel

hennie
18-3-2010

Zijn net terug van 10 dagen Sheraton. Het is een heerlijk hotel. Wij hadden een kamer nijlzicht op de eerste etage deze zijn ruimer dan op de bovenliggende etages. Prima van eten en drinken. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag schoonmaak en e.v. schone handdoeken en lakens. Wij hebben echt genoten en zullen zeker terugkeren naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Thu Mar 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel voor kinderen!

hedy
13-3-2010

We zijn net terug van een heerlijke week in het Sheraton. De hotelkamer zag er prima uit. Eten was lekker, alleen jammer dat we overal friet bij kregen. Onze dochter van 9 maanden vond het geweldig. Ze kreeg alle aandacht van de mensen in het hotel. Ze waren zo lief voor haar. Ook fijn dat er bij het zwembad een kinderbadje is. En er was ook een goed bed voor haar met een goede matras. Nog een tip: je kan voor weinig een maatpak laten maken. Tegenover het restaurant mama is een klein winkeltje waar ze de pakken maken. Wij hebben voor 2 maatpakken 300 euro betaald.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Mar 13 2010 20:02:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Luxor in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Luxor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.