Hotel Pyramisa Isis Luxor

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Pyramisa Isis Luxor voor je op een rij gezet:

170 reviews over Hotel Pyramisa Isis Luxor in het Nederlands

• 2018
    8Yvonne van de Geijn12-04-2018

Geweldig

Super goed hotel, vriendelijk personeel

7Hygiëne
    8Zwembad
    8Ligging

• 9Adams Ralf23-10-2013

Piramisia Luxor

Als ik de negatieve beoordeling van vele hier lees over dit hotel vraag ik me af hoe en waar zij thuis leven ! In een paleis ? En eten zij 365 dagen iets anders ! Of een boterham met choco om toch maar op reis te kunnen gaan . Naar onze mening is dit een goed hotel . Samen met mijn zus Monica keren we zeker terug . En wat de bediening betreft , deze mensen moeten hard werken voor een klein beetje geld . Dop of OCMW is daar niet gekend . En voor de zeurpieten blijf hier maar weg ze kunnen jullie missen als kiespijn net zoals de Russen ! Piramisia here we come :-)

9Eten
    9Kamers

Anders

• 7Githa09-06-2013

voor mij geen 2de keer

Personeel doet echt zijn best om de weinige gasten die er zijn,zo aangenaam mogelijk te maken. Hygiëne in zwembad afzetting van algen. Elke stap die je zet op de stenen zet, zwarte voeten. Buffet zeer beperkt, maar geen last met darmen of maag. Doodse stilte, geen muziek, bar dicht om 22.00u. Doordat de cruises op de nijl aanmeren voor hotel, zie je enkel een glimp van de nijl. Heel het Hotel is aan renovatie toe, elektriciteit en meubeltjes doen passé aan. Kamers onderhoud stofzuigen en elke dag proper handdoeken, mooie dieren en bloemen versiering op je bed. Niet buiten het hotel geweest, te gevaarlijk. je wordt lastig gevallen, kalesh,taxi en bedrogen met muntjes wisselen. security hotel is alert voor deze praktijken. Elektriciteit valt dikwijls uit, de alarmbel luid en de nooddeuren kwakken dicht met een smak. griezelig.

4Eten
    3Prijs/kwaliteit
    5Ligging

Alleenreizend

• 8Jaklien Adams03-04-2013

Supervakantie

Aangenaam verrast, tuin,prachtige ligging met Nijlzicht. Vriendelijke mensen, maar je moet je wel aanpassen aan hun manier (bakshish en handelen) Suppergelukkig. Spijtig van aanklampen op de straat. Maar al het moois van de bezienswaardigheden doet dit in het niet verdwijnen. Met vaste taxi hebben we geen problemen gehad. (Hassan)

9Kamers
    10Prijs/kwaliteit

• 1Nanouchka 01-04-2013

Verschrikkelijk

dat is het ergste wat ik al heb meegemaakt op alle vlakken . het eten is altijd zelfde en zeker niet goed . het hotel bevat 500 kamers . er waren 30 mensen aanwezig en de helft ervan klaagde ook . kamers goed verzorgd maar je kan niet slapen aan de straatkant teveel lawaai plus gezang van hun moskee . slapen aan de kant van de nijl is wat beter .op straat word je altijd lastig gevallen .luxor is een vuile stad .lastige mensen . opletten voor bedrog . het enigste wa mooi is zijn de tempels maar ook daar moet je opletten . Als touroperator is dit hotel zeker geen tip waard .

1Eten
    3Kamers
    1Prijs/kwaliteit
    5Service
    1Ligging

• 2Theys Jan31-03-2013

Duur hotel voor wat je maar krijgt

slaap nooit aan de straatkant teveel lawaai en vuil uitzicht . dit hotel word niet verzorgd zoals het zou moeten .eten is alle dagen zelfde en weinig keuze , bed is hard en pijnlijk aan de rug .let op wat er in je bord lig als je itlaliaans ga eten , ik zag nu en dan een bord terug keren . voor een fooi doet het personeel alles . zijn wel erg vriendelijk en zeker voor een vrouw .Je komt nog maar buiten en je word al omringd door lastige verkopers , de rust kan je zeker niet vinden , de netheid zeker ook niet dit hotel is voor mij een zinkend schip , mijn 9 dagen verblijf was een ramp

1Eten
    5Kamers
    1Prijs/kwaliteit
    5Service
    1Ligging

• 9Duchateau Frans19-03-2013

goed hotel

Dit hotel is zondermeer een gemiddeld 3,5*, kamers zijn proper maar gedateerd en hoog nodig aan renovatie toe, personeel is vriendelijk, maar met een bezetting van 30% is het moeilijk om goed werk te leveren, dan is mijn vraag,wat met een volledige bezetting, nog een nadeel all in gedaan om 22,00 uur, alles word afgesloten en de lichten uit in de bar.

5Eten
    6Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    7Service

• 7Bruno07-02-2013

Goed zonder meer

Ging met het nodige voorbehoud hier 4 nachten op hotel na de revieuws gelezen te hebben op Zoover. Dit is inderdaad geen tophotel , is wat gedateerd maar heeft ook zijn charme. Personeel is supervriendelijk (en niet alleen voor de 'bakiesh'). Kamers zijn net en in orde. Zelfs BVN op de sateliet-TV. Eten is basic , maar heb elke dag goed gegeten en geen maag- darmproblemen gehad. Eens buiten het Hotel is het wel even een cultuurshock , ook al was ik al veel in Tunesië en Turkije.Wij hadden all-in en waren tevreden met wat we kregen voor ons geld. Als je uit bent op grote luxe boek je wel beter een ander Hotel.

8Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    6Ligging

Met oudere kinderen

• 7greetenluc21-01-2013

Voor ons was één maal Luxor voldoende

Het hotel ligt op een flink eindje stappen van de tempel van Luxor, van de winkels en van de veerpont naar de overzijde van de Nijl. Algemeen geeft het hotel een propere indruk. De inkomhall is zeer ruim. Het restaurant biedt dagelijks variatie, maar wordt op den duur eentonig. Vraag een kamer niet aan de straatkant, want die zijn 's nachts zéér rumoerig. De inichting is een beetje spartaans, maar dat mag je in die landen verwachten. De kamers worden dagelijks opgeruimd met een glimlach. We hebben er waar voor ons geld gekregen.

7Ligging

Met vrienden

• 9bianca02-12-2012

Fijn hotel

Net terug van pyrimisa, het was er super rustig. Enkel 20 procent van het hotel was bezet. De bediening was super goed, kamers waren tip top in orde. 2 zwembaden, waarvan 1tje verwarmd. Het enige nadeel dat ik van dit hotel gevonden heb, is het weinig afwisselen van de maatlijden. Na een week heb je toch wat nood aan afwisseling. Maar het is een goed hotel. Je kan het natuurlijk niet vergelijken met een 5sterren hotel van bij ons. Ik geef het zelf een 4sterren!!

8Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    10Ligging

Met vrienden

7 tips over Hotel Pyramisa Isis Luxor

• Bruno, 07-02-2013

Als je een taxi wilt nemen voor een bezoek op de eastbank of een uitstap naar de westbank is Hasan Alawamy (tel. 002016923551) uw man.Hij is altijd te vinden voor het Isis Hotel. Na enig onderhandelen kom je erg goedkoop weg en hij is absoluut betrouwbaar. Wij betaalden 120 EGP voor een halve dag bezoek aan de westbank (Tempel Hatsepsjoet , Vallei der Koningen en Kolossen van memnon).

• Nanouchka , 01-04-2013

Als je buiten ga , reageer niet op hun gezaag . Als je de taxi neemt , spreek je prijs af en zeg ik betaal pas als ik terug aan hotel ben . zeker zeggen geen facktory en no chops .Pas op aan de tempels , betaal enkel aan de kassa , laat je niet oplichten door verkopers .betaal gepast .

• Bruno, 07-02-2013

Boek geen trip met een reisorganisator in de buurt van Luxor. Als je zelf je toegangsgeld betaalt en een betrouwbare taxibestuurder hebt spaar je tientallen euro's uit per persoon per trip !

0 vragen over Hotel Pyramisa Isis Luxor

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand50 m
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages