Hotel Pyramisa Isis Luxor

Hotel Pyramisa Isis Luxor

8.9Fantastisch

Egypte, Egypte, Luxor

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pyramisa Isis Luxor voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

177 reviews over Hotel Pyramisa Isis Luxor

• 2019
    9Antonius Claassens07-12-2019

Upgrade in volle gang, en lukt zienderogen zeker!

Als vaste - returning guest - gast, kan ik beoordelen dat het hotel inmiddels bezig is aan een goed gelukte renovatie en upgrade. Dit wordt ter hand genomen door manager Mohamed Fekri, die ik al jaren ken als zijnde manager van het zusterhotel in Aswan : Pyramisa Isis Island. Fekri valt op als een manager die persoonlijk contact heeft met zijn gasten en zich niet een hele dag verschuilt in de werkkamer. Het vriendelijke en aanspreekbare personeel is al jarenlang een goede keus en selectie, ook al voordat de renovatie plaats vindt. Ben benieuwd naar de gerenoveerde receptie+lounge+restaurant. Die zullen klaar zijn wanneer ik in februari opnieuw verblijf in Pyramisa Isis Luxor.

Alleen gereisd in november 2019

• 9Renaat Verstraete17-11-2019

Prachtig pas gerenoveerd hotel met een heel vriendelijke crew. Wij verbleven er 1 week en hebben iedere morgen genoten van een zeer lekker uitgebreid continentaal ontbijt, vooral de patisserie sprak ons zeer aan. Door de mindere bezetting werd het diner geserveerd in het Italiaans restaurant waar het aangenaam zitten was. Opnieuw alle lof naar de verschillende koks voor het lekkere eten. Niettegenstaande de drukke straat is daarvan in het hotel niets te merken. De receptie wordt momenteel gerenoveerd maar dit geeft absoluut geen hinder van. Zeer verzorgde tuin met twee mooie onderhouden zwembaden. Dank zij de manager Mr Fekri heeft ook dit hotel een mooie upgrade gehad. Alle lof naar Mr. Fekri die dagelijks zijn toeristen begroet en hun een aangenaam vakantiegevoel geeft Een echte aanrader. Wij keren zeker terug !!!!

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    8Yvonne van de Geijn12-04-2018

Geweldig

Super goed hotel, vriendelijk personeel

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

9Adams Ralf23-10-2013

Piramisia Luxor

Als ik de negatieve beoordeling van vele hier lees over dit hotel vraag ik me af hoe en waar zij thuis leven ! In een paleis ? En eten zij 365 dagen iets anders ! Of een boterham met choco om toch maar op reis te kunnen gaan . Naar onze mening is dit een goed hotel . Samen met mijn zus Monica keren we zeker terug . En wat de bediening betreft , deze mensen moeten hard werken voor een klein beetje geld . Dop of OCMW is daar niet gekend . En voor de zeurpieten blijf hier maar weg ze kunnen jullie missen als kiespijn net zoals de Russen ! Piramisia here we come :-)

Gereisd in maart 2013

• 7Githa09-06-2013

voor mij geen 2de keer

Personeel doet echt zijn best om de weinige gasten die er zijn,zo aangenaam mogelijk te maken. Hygiëne in zwembad afzetting van algen. Elke stap die je zet op de stenen zet, zwarte voeten. Buffet zeer beperkt, maar geen last met darmen of maag. Doodse stilte, geen muziek, bar dicht om 22.00u. Doordat de cruises op de nijl aanmeren voor hotel, zie je enkel een glimp van de nijl. Heel het Hotel is aan renovatie toe, elektriciteit en meubeltjes doen passé aan. Kamers onderhoud stofzuigen en elke dag proper handdoeken, mooie dieren en bloemen versiering op je bed. Niet buiten het hotel geweest, te gevaarlijk. je wordt lastig gevallen, kalesh,taxi en bedrogen met muntjes wisselen. security hotel is alert voor deze praktijken. Elektriciteit valt dikwijls uit, de alarmbel luid en de nooddeuren kwakken dicht met een smak. griezelig.

Alleen gereisd in mei 2013

• 8Jaklien Adams03-04-2013

Supervakantie

Aangenaam verrast, tuin,prachtige ligging met Nijlzicht. Vriendelijke mensen, maar je moet je wel aanpassen aan hun manier (bakshish en handelen) Suppergelukkig. Spijtig van aanklampen op de straat. Maar al het moois van de bezienswaardigheden doet dit in het niet verdwijnen. Met vaste taxi hebben we geen problemen gehad. (Hassan)

• 1Nanouchka 01-04-2013

Verschrikkelijk

dat is het ergste wat ik al heb meegemaakt op alle vlakken . het eten is altijd zelfde en zeker niet goed . het hotel bevat 500 kamers . er waren 30 mensen aanwezig en de helft ervan klaagde ook . kamers goed verzorgd maar je kan niet slapen aan de straatkant teveel lawaai plus gezang van hun moskee . slapen aan de kant van de nijl is wat beter .op straat word je altijd lastig gevallen .luxor is een vuile stad .lastige mensen . opletten voor bedrog . het enigste wa mooi is zijn de tempels maar ook daar moet je opletten . Als touroperator is dit hotel zeker geen tip waard .

• 2Theys Jan31-03-2013

Duur hotel voor wat je maar krijgt

slaap nooit aan de straatkant teveel lawaai en vuil uitzicht . dit hotel word niet verzorgd zoals het zou moeten .eten is alle dagen zelfde en weinig keuze , bed is hard en pijnlijk aan de rug .let op wat er in je bord lig als je itlaliaans ga eten , ik zag nu en dan een bord terug keren . voor een fooi doet het personeel alles . zijn wel erg vriendelijk en zeker voor een vrouw .Je komt nog maar buiten en je word al omringd door lastige verkopers , de rust kan je zeker niet vinden , de netheid zeker ook niet dit hotel is voor mij een zinkend schip , mijn 9 dagen verblijf was een ramp

• 9Duchateau Frans19-03-2013

goed hotel

Dit hotel is zondermeer een gemiddeld 3,5*, kamers zijn proper maar gedateerd en hoog nodig aan renovatie toe, personeel is vriendelijk, maar met een bezetting van 30% is het moeilijk om goed werk te leveren, dan is mijn vraag,wat met een volledige bezetting, nog een nadeel all in gedaan om 22,00 uur, alles word afgesloten en de lichten uit in de bar.

• 7Bruno07-02-2013

Goed zonder meer

Ging met het nodige voorbehoud hier 4 nachten op hotel na de revieuws gelezen te hebben op Zoover. Dit is inderdaad geen tophotel , is wat gedateerd maar heeft ook zijn charme. Personeel is supervriendelijk (en niet alleen voor de 'bakiesh'). Kamers zijn net en in orde. Zelfs BVN op de sateliet-TV. Eten is basic , maar heb elke dag goed gegeten en geen maag- darmproblemen gehad. Eens buiten het Hotel is het wel even een cultuurshock , ook al was ik al veel in Tunesië en Turkije.Wij hadden all-in en waren tevreden met wat we kregen voor ons geld. Als je uit bent op grote luxe boek je wel beter een ander Hotel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages