Hotel Nile Valley Hotel & Rest.

Hotel Nile Valley Hotel & Rest.
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Nile Valley Hotel & Rest. voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Nile Valley Hotel & Rest. in het Nederlands

aangenaam verblijf dicht tegen de nijl

willy de tender
4-12-2017

wij waren over algemeen tevreden over ons verblijf ,mooie kamers met keuze van grootte en prijs ontbijt was inbegrepen maar tamelijk sober restaurant is op het dakterras met prachtig zicht op de nijl en u kan er ook een middagmaal of avondmaal eten wat zeker goed is en veilig voor zijn prijs .

de kamers worden gekuist door jongens en die konden er wel eens hun voeten aan vegen maar na dit gemeld te hebben bij de eigenaar is het veel verbeterd

er is ook een klein zwembad met ligzetels waar u kan genieten van de zon

besluit ;wij willen nog wel teruggaan

zeer gastvrij hotel

Frans en Rikie
28-1-2017

Het hotel ligt op de rustige westoever bij Luxor. Ver van de hectiek van de stad en heel dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden. Met de boot is de oostoever snel en goed bereikbaar. Mooie schone kamers met uitzicht over de Nijl. De Nederlandstalige leiding zorgt samen met het vriendelijke en goede personeel voor een gastvrije omgeving. Het eten is uitstekend en wordt geserveerd op het leuke dakterras. We komen graag weer eens terug.

Een aanrader.

Freek
21-1-2017

Dit hotel kenmerkt zich door de unieke ligging, service en comfort. Door de ligging aan de Nijl op de westoever ontloop je de drukte en hectiek van de oostoever, terwijl je met de pont of motorboot zo aan de overkant bent. Verder zijn de meeste culturele oudheden op de westoever te vinden, op een steenworp afstand van het hotel.

De eigenaren en staf van het hotel doen er alles aan om het de gasten aan niets te laten ontbreken. Door hun betrokkenheid en bevlogenheid voel je je al snel thuis.

Wij hadden een kamer in de nieuwe vleugel van het hotel en deze was ruim en comfortabel met een heerlijk balkon en uitzicht op de Nijl. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is het feit dat er geen verwarming in de kamer aanwezig is. Veelal is dat in Luxor ook niet nodig, maar in januari is het in de avond slechts 10 graden en niet echt comfortabel meer op de kamer.

Het restaurant van het hotel is gewoon goed. Er komen heerlijke authentiek Egyptische gerechten uit de keuken en iedere dag is het weer smullen.

Kortom, Nile Valley is een aanrader.

Oude reviews (archief)

Twee weken vakantie zonder zorgen gehad

Kick Splinter
    18-10-2016

Nile Valley Hotel heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Prima kamers, prachtig dakrestaurant met uitzicht op de Nijl en Luxor tempel, de keuken is werkelijk goed te noemen met zeer uitgebreide kaart, bedienend personeel en schoonmaak kamers is prima, ook fietsenverhuur en excursiemogelijkheden. En dat alles voor aantrekkelijke prijzen! Hotel heeft bovendien een Egyptisch /Nederlandse leiding wat de service dubbel en dwars ten goede komt! Een echte aanrader!

Fantastisch verblijf op de west-bank

svhelden
    13-3-2016

Ruime kamers. Prachtig dakterras. Verwarmd zwembad

fantastisch verblijf. Een echte aanrader.

Fam. Veeke
    15-2-2016

Een leuk hotel op een prachtige locatie aan de Nijl. Vanaf het dakterras een schitterend uitzicht. Gastvrije eigenaren en personeel. Het restaurant is uitstekend. De kamers zijn ruim en heel netjes. We hebben hier met heel veel plezier een week doorgebracht en gaan graag nog eens een keer terug

Onvergetelijk

HANNIE CAMPHUIJSEN
    20-1-2016

Nile Valley is een prima hotel. Het eten is verrukkelijk, iedere dag weer. De bediening is vriendelijk professioneel. men spreekt Engels. De ligging is prachtig: op het dakterras, waar het restaurant is, heb je over de volle breedte uitzicht over de Nijl die op 1 minuut lopen aan je voorbij stroomt. Je hebt uitzicht naar de Luxor tempel, die op de oostelijke oever ligt. De westoever is rustig en gezellig. Nile Valley is de ideale uitgangsplek voor je bezoek aan Luxor en wijde omgeving.

Fantastische plek

Elly Hamers
    24-12-2012

Nile Valley fantastische plek en je kunt vanaf het dakterras weg kijken over de nijl. s'avonds is dit heel bijzonder met al het licht.Het is een rustige buurt. Hamada, en personeel zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

In het restaurant kun je uitstekend eten. Met veel keuze mogelijkheden.

De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt.

mooi hotel vlakbij de Nijl

Ronald van der Laan
    26-11-2012

Vriendelijke eigenaars(spreken Nederlands) en bediening.

Goede kamers en leuk zwembad. Het eten is zeer goed.

Het hotel ligt op de westbank,mijn ervaring is dat je in leuk kunt winkelen in de straat van het hotel zonder dat je iets opgedrongen wordt.

Fantastische plek.

Gerard Dekker
    29-11-2011

Nile Valley is een eenvoudig maar prima hotel. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Heerlijk dakterras.

Vriendelijke en attente bediening.

Je voelt je er welkom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nile Valley Hotel & Rest. in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nile Valley Hotel & Rest. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nile Valley Hotel & Rest. scoort een 8.94 uit 10 op basis van 56 reviews.