Villa
Kleine hotelsWeer vandaag43°31°

5 reviews over Villa Nile House in het Nederlands

They call it 'Paradise', and it IS.

Elles van Paassen
11-4-2012

Nile House Hotel is very beautifull place to stay. We had a great time. The people are very kind and respectfull. They just finished building a new part of the Hotel and now it is open for more people. The food is very tastefull and good. Wonderfull place on the roof. With love, Elles

Gereisd Met vrienden in maart 2012

juweeltje

Walter Temmink
1-11-2011

Hotel Villa Nile House ligt verscholen op de Westbank. Eenmaal binnen de muren is het een klein paradijsje met heel vriendelijke gastheer.en prachtig uitzicht vanaf het dakterras op de Luxor tempel en de valley of the kings. Nile House bood ons een oase van rust in het drukke, en toeristische Luxor.Aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Paradise

Gonny
9-10-2011

I must be stupide to chair this place with anyone. I want to keep this for myself. It is à amazing place. THE real 1001 feeling. Thank you Nile House for THE Nice time we spend at your place. NeXT time more I hope.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stijlvol klein hotel zwembad

H Den Hollander
17-5-2011

Een gezellig en stijlvol (orientaals) hotel, voor wie niet wil verblijven in de grote drulle hotels aan de oostoever van de Nijl. Leuke uitstappen, lekker eten, confortabele kamers, en een mooi zwembad om af te koelen.

Gereisd Met partner in mei 2011

Leuk klein hotel bij bezienswaardigheden Luxor

Irma Hofman
13-5-2011

Villa Nile House is een klein hotel met een bijzonder eigen sfeer aan de westoever van de Nijl . De kamers zijn zorgvuldig ingericht in Oosterse sferen en hebben allen airco. Er zijn verschillende mooie terrassen van waaruit je uitzicht hebt op de Nijl en het tempel van Luxor (de Nijl ligt op 50 meter van het hotel). Er is een zwembad met jacuzzi en hamam. Vanuit het hotel ben je zo aan de overkant van de Nijl (oostoever waar de tempels van Luxor en Karnak zich bevinden evenals verschillende musea) dankzij de ferry of de talloze bootjes. Het hotel kan allerlei uitstapjes regelen: naar het dal der Koningen (oa graf van Toetanchamon) & Koninginnen, ezeltochten, ballonvaarten, boottochten met een felluca en nog meer. Het hotel heeft ook een eigen restaurant en het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel is zeker geschikt voor wie kleinschaligheid en authenticiteit zoekt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nile House in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nile House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.